Nogmaals: waar heb je het exacte adres voor nodig? Het gaat er toch om dát je de persoon per e-mail kunt bereiken... Met welk adres is toch totaal irrelevant?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:34 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
En zie jij dan in een (nieuw) venster het exacte adres?!!
Nee heeft niets met vreemdgaan etc te maken, niets in relationele sfeer of wat dan ook!quote:Op woensdag 22 april 2009 15:37 schreef byah het volgende:
dus je vriendin is vreemd gegaan en die gast biedt een kast op marktplaats aan en jij wilt hem nu fucken?
Nee... Als je het emailadres wil weten moet je gewoonweg een mailtje sturen naar dat zend.nu adres met een of andere smoesvraag.. Als ie daarop reageert krijg je zn echte adres.. t kan soms zo simpel zijn hequote:Op woensdag 22 april 2009 15:39 schreef fuckbuddy het volgende:
Das toch wel erg voor de hand liggend
quote:
vraag het hem gewoon?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:39 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nee heeft niets met vreemdgaan etc te maken, niets in relationele sfeer of wat dan ook!
Maar ik denk dat wat ik voor iemand wil niet haalbaar zal zijn
Nou ik wil met zijn emailadres googlen en zien wat hij precies in het dagelijks leven doet, voor hetzelfde geld vind ik een hobby(-forum) website weet ik veel wat. Snap je...
En dat is nou net de reden waarom Marktplaats zo zijn systeem heeft gemaaktquote:Op woensdag 22 april 2009 15:16 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Omdat diegene niet wilt dat ik contact met hem opneem....![]()
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:39 schreef fuckbuddy het volgende:
Jawel, maar die reageren niet meteen.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:08 schreef hallom het volgende:
Is dit dan geen serieuse koper? want zo heb ik er niks aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |