abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68273109
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:34 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

En zie jij dan in een (nieuw) venster het exacte adres?!!
Nogmaals: waar heb je het exacte adres voor nodig? Het gaat er toch om dát je de persoon per e-mail kunt bereiken... Met welk adres is toch totaal irrelevant?
pi_68273140
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:37 schreef byah het volgende:
dus je vriendin is vreemd gegaan en die gast biedt een kast op marktplaats aan en jij wilt hem nu fucken?
Nee heeft niets met vreemdgaan etc te maken, niets in relationele sfeer of wat dan ook!

Maar ik denk dat wat ik voor iemand wil niet haalbaar zal zijn

Nou ik wil met zijn emailadres googlen en zien wat hij precies in het dagelijks leven doet, voor hetzelfde geld vind ik een hobby(-forum) website weet ik veel wat. Snap je...

Das toch wel erg voor de hand liggend
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68273246
Waarom?
pi_68273732
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:39 schreef fuckbuddy het volgende:

Nee... Als je het emailadres wil weten moet je gewoonweg een mailtje sturen naar dat zend.nu adres met een of andere smoesvraag.. Als ie daarop reageert krijg je zn echte adres.. t kan soms zo simpel zijn he
pi_68273798
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:42 schreef byah het volgende:
Waarom?
quote:

[..]

Nee heeft niets met vreemdgaan etc te maken, niets in relationele sfeer of wat dan ook!

Maar ik denk dat wat ik voor iemand wil niet haalbaar zal zijn

Nou ik wil met zijn emailadres googlen en zien wat hij precies in het dagelijks leven doet, voor hetzelfde geld vind ik een hobby(-forum) website weet ik veel wat. Snap je...

vraag het hem gewoon?
Redacted
  woensdag 22 april 2009 @ 16:01:02 #31
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_68273859
of ts heeft een lekker wijf gezien op marktplaats en wil nu echt contact met haar.
From feudal serf to spender.
pi_68273976
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:16 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Omdat diegene niet wilt dat ik contact met hem opneem....
En dat is nou net de reden waarom Marktplaats zo zijn systeem heeft gemaakt .
pi_68274342
quote:
Nee, niet echt.

Als een bepaald persoon voor mij interessant genoeg zou zijn om uit te willen zoeken wat diegene in het dagelijks leven doet, zou ik er ook gewoon een mailtje aan wagen op het 'anonieme' e-mailadres.

Maar blijkbaar is het voor jou een stuk voor de hand liggender om het systeem van Marktplaats te kraken om achter het echte e-mailadres te komen, en daar vervolgens mee te gaan zitten Googelen. Kom op man.
pi_68277428
Nou ik dacht dat als je zou replyen op dat adres dat dan het adres altijd hetzelde zou blijven.
Dus die zend.nu! Maar goed ik wacht het af, ik zal jullie zeker op de hoogte of het gelukt is..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68277999
het is helemaal geen encryptie.. het is gewoon een unieke identifier in een database.. Als het encryptie was dan kun je het wel "kraken" (give time and cpu-power)
sorry.. ik kan er ook niets aan doen
pi_78276982
Hallom ik heb een probleem, er is iemand die ook met @zend.nu bied op mijn advertentie, ik mail hem dat ik het wil verkopen aan die persoon maar ik krijg niks terug, en hij bied wel steeds over mijn bedrag heen. wat moet ik hier mee???
pi_78277461
Is dit dan geen serieuse koper? want zo heb ik er niks aan
pi_78278606
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:08 schreef hallom het volgende:
Is dit dan geen serieuse koper? want zo heb ik er niks aan
Jawel, maar die reageren niet meteen.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  maandag 22 februari 2010 @ 16:20:41 #39
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78308233
Wat een kuttopic.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_78319472
ik heb nu al zijn biedingen al verwijderd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')