abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71551569
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:41 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

ok, en dit, wat vind je bijvoorbeeld hiervan?

Peter R. DeVries: “This is a full confession.”
Beth Twitty: “You got every bit of it. That son of a bitch. Oh God.”
Peter R. DeVries:“No regrets at all.”
Beth Twitty: “No, he don’t even know if she’s dead or not. No.”
Peter R. DeVries:“He only seems to care for himself.”
Beth Twitty: “Oh my Gosh.”
Peter R. DeVries:“And he wants to profit from it.”
Beth Twitty: “Oh my gosh, he has just…”
Peter R. DeVries:“Now he can abuse it.”
Beth Twitty: “Oh my gosh.”
Peter R. DeVries:“Unbelievable isn’t it.”
Beth Twitty: “Yeah. God. It’s all true. Oh my gosh. From everything. From the Holiday inn. How he got home…”
Peter R. DeVries:“He lied, everything was a lie.”
Beth Twitty: “What he did with the shoes and… Oh my gosh.”
Peter R. DeVries:“It’s a full confession.”

http://www.peterrdevries.com/quote-beth.htm
Ik vind dat ook sensatiebelust. Maar ja, Peter R. de Vries maakt ook showtelevisie.
Beth Holloway is nog erger trouwens, dat je daar als moeder zo gaat zitten en je laat filmen. Maar is het je ook opgevallen dat Peter R. de Vries nooit heeft gezegd dat Joran Natalee heeft vermoord?

Zelfs Peter R. de Vries houdt blijkbaar rekening met de mogelijkheid van onverwacht overlijden door een overdosis. Zijn verhaal over Natalee's drugsgebruik sluit de mogelijkheid dat Natalee is bezweken aan uit vrije wil genomen drugs en drank niet uit.

Toch?

Hij had de zaak inderdaad van twee kanten moeten bekijken.

Maar ja, zoals je weet keek ik eerst ook alleen maar een kant op. Ik begon met de Kalpoe's en door de dwaalsporen en hardnekkige beschuldigingen aan de Holloway kant richting al die jongens en uiteindelijk de Kalpoe's, kwam ik er achter dat er dingen niet klopten aan de Holloway kant: ik begreep het doordrammen en de opzettelijke dwaalsporen niet.

Na de persverklaringen van officier van justitie Hans Mos begreep ik het ineens veel beter.
pi_71556631
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:04 schreef yyentle het volgende:

[..]

Ik vind dat ook sensatiebelust. Maar ja, Peter R. de Vries maakt ook showtelevisie.
Beth Holloway is nog erger trouwens, dat je daar als moeder zo gaat zitten en je laat filmen. Maar is het je ook opgevallen dat Peter R. de Vries nooit heeft gezegd dat Joran Natalee heeft vermoord?

Zelfs Peter R. de Vries houdt blijkbaar rekening met de mogelijkheid van onverwacht overlijden door een overdosis. Zijn verhaal over Natalee's drugsgebruik sluit de mogelijkheid dat Natalee is bezweken aan uit vrije wil genomen drugs en drank niet uit.

Toch?

Hij had de zaak inderdaad van twee kanten moeten bekijken.

Maar ja, zoals je weet keek ik eerst ook alleen maar een kant op. Ik begon met de Kalpoe's en door de dwaalsporen en hardnekkige beschuldigingen aan de Holloway kant richting al die jongens en uiteindelijk de Kalpoe's, kwam ik er achter dat er dingen niet klopten aan de Holloway kant: ik begreep het doordrammen en de opzettelijke dwaalsporen niet.

Na de persverklaringen van officier van justitie Hans Mos begreep ik het ineens veel beter.

ouwe koek verhaal opnieuw:

Showtelevisie: Peter zegt niks 'met zoveel woorden', wie of wat onderwerp van vermaak dan ook is, zijn montages zijn stuk voor stuk ultra suggestief. Een vermoedde louche autohandelaar, een uienpeller, Joran.. AL Peter's uitzendingen staan bol van de zelfingenomen suggestieve uitspraken, van de opgeheven vingertjes

Mr.KnowItAll heeft samen met huilie huilie Besss een hetze tegen Joran gevoerd, en daarmee per saldo een geweldige bijdrage geleverd aan de demonisering van Joran, van zijn familie en al die mensen die volgens hem een, zeg maar, duivels pact met elkaar hebben gesloten

Ja en een heleboel oliedomme Nederlandse en Amerikaanse kijkbuiskindertjes EN natuurlijk de
hoehoehoe-apenposters slikken Peter's gewauwel voor zoete koek

Hup hup bastibro en Johan, aan het werk jullie: VERTALEN!!!
pi_71556778
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:11 schreef OUWEFIETS het volgende:

Mr.KnowItAll heeft samen met huilie huilie Besss een hetze tegen Joran gevoerd, en daarmee per saldo een geweldige bijdrage geleverd aan de demonisering van Joran, van zijn familie en al die mensen die volgens hem een, zeg maar, duivels pact met elkaar hebben gesloten
Ik denk dat Beth Holloway al op de eerste dag, samen met de puntmutsen met een hetze is begonnen.
Dit weer om doelbewust andere dingen te verhullen.

Peter R. de Vries kwam veel later op het eiland.
Ik wil het niet voor Peter R. de Vries opnemen maar ik denk dat het hem ontgaan is dat er een sterke Stormfront en Ku Klu Klan lobby was die gewone burgers in hun overweldigende mediacircus meesleurden.
pi_71557243
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:11 schreef OUWEFIETS het volgende:

Ja en een heleboel oliedomme Nederlandse en Amerikaanse kijkbuiskindertjes EN natuurlijk de
hoehoehoe-apenposters slikken Peter's gewauwel voor zoete koek

En dat doen ze nou juist weer net niet op het punt van de Kalpoe's.

Ze bedenken allerlei onlogische theorieën om de Kalpoes toch te kunnen blijven beschuldigen.

Als het over de Kalpoe's gaat ontkennen ze zelfs dat Peter R. de Vries heeft gezegd dat de Kalpoes onschuldig zijn, want de Kalpoes moeten hoe dan ook betrokken blijven.

Geen betrokkenheid van de Kalpoes is volgens hen uitgesloten; Beth Holloway is zelfs bereid daarvoor te frauderen en te liegen.

Is voor dit gedrag, kijkend naar de intense haat van Beth Holloway en haar puntmutsvrienden gericht tegen donkere mensen, de berichtingeving bij de, door Beth Holloway gesteunde, oplichtersbende De Scared Monkeys en de berichtgeving op het Stormfront, een site die op haar beurt over de zaak weer contact onderhoudt met Amerikaanse chapters, een andere verklaring te geven dan betrokkenheid bij de extreem rechtse, negers en Joden hatende groeperingen?
pi_71557280
de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

er zijn gewoon twee kampen, en helaas voor het gerecht is vanaf dag 1 alles mis gelopen , voornamelijk door aan de ene kant het niet goed begeleiden van de americanen door de arubanen, de americanen wilde snel antwoord en aruba dacht we doen het lekker rustig aan.

maar er is ook veel tegenwerking geweest van hogere machten, en peter r de vries had wel gelijk hoor aruba is een dorp, iedereen kent elkaar en is afhankelijk van elkaar.

voorbeelden genoeg zou ik zo zeggen.

zoveel anders is het gegaan op dat andere eiland, maar ja daar was ook de zoon van een rechter in opleiding niet in geding.

maar goed JORAN en familie en ook de familie kalpoe, blijven hier nog wel 30 jaar last van hebben als het ooit opgelost wordt anders zelfs nog na hun dood blijft internet er vol van staan
pi_71557383
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:57 schreef duikkie het volgende:
maar goed JORAN en familie en ook de familie kalpoe, blijven hier nog wel 30 jaar last van hebben als het ooit opgelost wordt anders zelfs nog na hun dood blijft internet er vol van staan
Zolang dit soort organisaties blijven bestaan, denk ik dat je gelijk hebt Duikkie.

maandag 3 augustus 2009 @ 10:04:53 #82
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71557413
Ik zeg: Beth ook aan de leugendetector bij Jaap.
En dan gaan leuren met je programma.
pi_71557704
quote:
de americanen wilde snel antwoord

Ja tuurlijk joh.

Daarom stuurde Beth Holloway de studenten ASAP van het eiland zodat ze niet door de Arubaanse politie konden worden gehoord.

Daarom kwam Beth Holloway met een poster aanzetten waarop stond: "Mammie is op Aruba, bel me want ik wil erg graag met je praten".
pi_71557969
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:29 schreef yyentle het volgende:

[..]

Ik vind Peter R. best veel goede dingen doen. Zijn eerste uitzending was goed: hij vertelt daarin o.a. dat er getuigen waren die vertelden dat Natalee drugs gebruikte.

Ook had hij gelijk dat Joran over alles loog en dat de Kalpoe's onschuldig waren.

De enige twee die over alles liegen zijn Joran en Beth Holloway. Over de leugens van Beth Holloway heeft Peter R. de Vries het niet, dat is waar.

Hier is trouwens de allereerste uitzending van Peter R. de Vries.

http://video.google.com/videoplay?docid=4120106559943988074
altijd weer leuk die ouwe meuk. wat mij nog steeds een raadsel is , is dat die advocaat van joran zo bij janssen is geweest in het geheim, kon hij toch op zijn arubaanse klompen wel aanvoelen dat dat ooit uit zou komen.

wat meer verbaast is dat peter r de vries weet dat hij aan janssen heeft verteld dat joran meer met de verdwijning heeft te maken, en dat het niet aan hem is om dat verder uit te zoeken. zowel janssen als de advocaat willen tegenover peter hier niet verder over hebben en toch weer peter r de vries de inhoud. voor mij een raadsel ??

hoe een dorp aruba is komt ook wel naar voren. een advocaat van joran die later de vader paul in dezelfde kantoor zit, nou weet ik niet hoeveel advocaten kantoren aruba heeft maar het is wel iets van vriendjes helpen vriendjes.

het mooie is wel ( misschien doelbewust) dat peter r de vries een jaar later wel bewijst dat joran meer van de verdwijning afweet en dat dus de advocaat gelijk had bij het gesprek bij janssen.

waar de uiteindelijke sleutel ligt is mij nog onbekend, ik persoonlijk hoop dat de kalpoe's nog eens loskomen want hoe je er ook over denkt ( onschuldig of toch een beetje schuld ) , ze hebben niet het evenwicht in deze zaak , ze hebben een naam en zijn bekend, maar geen baten zoals beth ( y tevreden ) joran met boek en verhalen , van eem met boek en tapes, en peter r de vries. de kans op de lotto is er nog wel voor de kalpoe's , maar ja een kans op hoofdprijs heeft iedereen wel die met de lotto meespeelt
pi_71558205
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:19 schreef yyentle het volgende:

[..]

Ja tuurlijk joh.

Daarom stuurde Beth Holloway de studenten ASAP van het eiland zodat ze niet door de Arubaanse politie konden worden gehoord.

Daarom kwam Beth Holloway met een poster aanzetten waarop stond: "Mammie is op Aruba, bel me want ik wil erg graag met je praten".
dat weg sturen zit je dwars he, vacantie was gewoon over vluchten gingen om 07:00 en dacht 11:00 uur, de eerst groep dacht nog holloway heeft zich verslapen , pakt de volgende vlucht wel , pas bij de 11:00 uur vlucht was er echt ongerustheid , maar niet bij de arubaanse politie hoor, die kwam dagen en misschien pas maanden later op het idee om toch maar eens de studenten te ondervragen. het was al vrij snel duidelijk dat eventueele duidelijkheden van de drie jongens moest komen , maar die zaten me daar een potje te liegen

als je nog niet van moord uitga , is het logisch dat het vermistte persoon nog leeft, en met levende mensen kan je praaten. eenmaal op eiland werd duidelijk dat natalee niet zomaar vermist was, dus niet was weggelopen !!!
pi_71559166
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:44 schreef duikkie het volgende:

[..]

dat weg sturen zit je dwars he,
Het zijn gewoon de feiten.

Wat er van de rest van de verhalen waar is weet ik niet, maar dat Beth met die gekke poster binnen een paar uur op Aruba arriveerde, nadat ze de studenten had weggestuurd zodat ze niet door de Arubaanse politie konden worden gehoord, staat vast.
pi_71565048

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')