abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 april 2009 @ 22:53:22 #51
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_68321472
Geef de hangjongeren maar de schuld!
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_68327340
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:01 schreef Sonja27 het volgende:
Je kan wel met het OV alleen betaal je 6 euro. We mogen blij zijn dat we hier in de randstad in de nacht met de bus mee kunnen reizen. Op veel andere plaatsen is dat wel anders. En ik ben best bereid om daar 6 euro voor te betalen als ik dan na het uitgaan veilig met de bus naar huis kan. Overigens is een maand of jaarabonnement wel geldig. Ov jaarkaart en gewone strippenkaart niet.
Dit is trouwens een afspraak tussen Connexxion en GVB dus op alle nachtlijnen in regio Amsterdam.
Connexxion laat die bussen niet rijden om geheel zonder eigen belang ons een dienst te bewijzen hoor. Er is een markt voor die nachtritten dus zij springen er op in, zo simpel is het. En als je het dan aanvankelijk voor dezelfde prijs doet als een dagrit en vervolgens het verhoogt naar een prijs waar ik en vele anderen ruim een roze strippenkaart van kan kopen, dan ben je op z'n minst een beetje raar bezig.
Wat verder best vaag is aan het nachttarief in de zuidtangent is dat je bij andere bussen kunt kiezen tussen een normaal kaartje (3,50) of een overstapkaart (6,00). Echter kan je bij de zuidtangent alleen reizen met een overstapkaart, ongeacht of je die nodig hebt. Erg tof als je 2 zones moet reizen .

Volgende keer dat ik weer eens naar het Patronaat of wat dan ook ga, en de rest weigert te fietsen doen we de terugreis wel met een taxi. Wanneer je die deelt met z'n 4-en, ben je nog goedkoper uit ook naar Hoofddorp, hoef je niet te wachten op die bus en stap je nog voor je voordeur uit ook.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_68331896
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
Van de pot gefapt?
Dat dus...
wie zit er nou op een pot tijdens het fappen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')