quote:Op woensdag 22 april 2009 08:39 schreef Sok41 het volgende:
Tsja, blijkbaar hebben ze niets beters te doen.
Ga alsjeblieft terug onder je steen.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:32 schreef tweaald het volgende:
Ik blijf me verbazen dat er mensen zijn die zich alleen maar bezig houden met het demonstreren en zeiken op de nazi’s die nu alweer 64 jaar lang niet meer bestaan, je heb over de hele wereld etnische zuiveringen tussen verschillende niet-blanke volkeren, je heb overal ziektes die miljoenen levens kosten, oorlogen uiteraard en ga zo maar door, maar toch blijven deze mensen alleen maar zeiken op iets wat al 64 jaar niet meer bestaat, als ze zo tegen de nazi’s zijn zou je toch wel verwachten dat ze even hun kop uit de jaren 30 en 40 trekken en zich concentreren op de hedendaagse problemen.
Zo'n rechtopstaande? Met tekst er op?quote:Op woensdag 22 april 2009 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft terug onder je steen.
Dat moet je juist tegen hun zeggen.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft terug onder je steen.
Bij voorkeur, maar hoeft niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:46 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zo'n rechtopstaande? Met tekst er op?![]()
Nee, tegen jou juist. Dat jij je druk maakt om wat andere mensen met hun tijd doenquote:Op woensdag 22 april 2009 08:47 schreef tweaald het volgende:
[..]
Dat moet je juist tegen hun zeggen.
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:47 schreef tweaald het volgende:
[..]
Dat moet je juist tegen hun zeggen.
Overal anti-nazi dit anti-nazi dat terwijl de nazi's al 64 jaar niet meer bestaan.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, tegen jou juist. Dat jij je druk maakt om wat andere mensen met hun tijd doen
Waar maak jij je dan druk om om hier te posten.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, tegen jou juist. Dat jij je druk maakt om wat andere mensen met hun tijd doen
Ga je ergens anders druk over makenquote:Op woensdag 22 april 2009 08:49 schreef tweaald het volgende:
[..]
Overal anti-nazi dit anti-nazi dat terwijl de nazi's al 64 jaar niet meer bestaan.
Dit is het enigste topic dat ik er ooit over zal maken inplaats dat ik er elke dag mee bezig ben.quote:
Dat denk jij. Er zijn anders genoeg zogenaamde neo-nazi's.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:49 schreef tweaald het volgende:
[..]
Overal anti-nazi dit anti-nazi dat terwijl de nazi's al 64 jaar niet meer bestaan.
Ik maak me druk om jouw onzin redenaties. En ik had zo aan de dokter belooft om dat niet meer te doen.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:49 schreef tweaald het volgende:
[..]
Waar maak jij je dan druk om om hier te posten.
quote:Verzet WO II heft zichzelf in 2010 op
vrijdag 17 april 2009 09:11
'Om verdere onttakeling voor te zijn,' hebben oud-verzetsstrijders besloten de Nationale Federatieve Raad van het Voormalig Verzet Nederland (NFR) op te heffen vanaf 30 juni 2010.
In 2010 maakt de Federatie de laatste herdenking van de bevrijding mee In 2010 maakt de Federatie de laatste herdenking van de bevrijding mee
De federatie bestaat uit verenigingen van oud-verzetsstrijders, waarvan de aantallen door ziekte en sterfte steeds sneller afnemen.
Het opheffen van de NFR is noodzakelijk, zegt de 87-jarige voorzitter Wim de Bruijn vandaag in dagblad Trouw.
Leden
De afgelopen drie jaar heeft de organisatie jaarlijks ongeveer 20 procent van haar leden verloren.
Het ledental is daardoor teruggebracht naar ongeveer vierhonderd. Na een jaar intern beraad is daarom besloten om het verzet in 2010 op te heffen. De Federatie maakt zo nog net de 65e herdenking van de bevrijding mee.
Bron:http://www.elsevier.nl/up(...)_verzetstrijders.jpg
echtquote:
Die zijn net zo nazi als dat de hedendaagse punkers anti-kapitalistisch zijn, niet dus.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat denk jij. Er zijn anders genoeg zogenaamde neo-nazi's.
Hoe weet jij dat? Waarom doe je deze aanname?quote:Op woensdag 22 april 2009 08:53 schreef tweaald het volgende:
[..]
Die zijn net zo nazi als dat de hedendaagse punkers anti-kapitalistisch zijn, niet dus.
Kennis, kaalgeschoren punkertjes die nazi symbolen gebruiken om te schokkeren en te provoceren, net zoals hun hanekam vriendjes, maar 5 minuten later zie ik ze wel bij de locale turk kebab eten.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Waarom doe je deze aanname?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |