Ik wel. Ik was mij ook met een schuurspons en garagezeepquote:Op woensdag 22 april 2009 10:09 schreef jagga het volgende:
[..]
Echte mannen pruimen, zoals vroeger!
conclusie: wij zijn geen van alle echten mannen
struikrokersquote:Op woensdag 22 april 2009 10:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Van Nelle.
Dan kun je net zo goed een boom oproken daar zitten waarschijnlijk nog minder takken bij.
Ik scheer mij meestal door in een zijspan te gaan zitten en dan met mijn bek met 120km per uur over 't asfalt te schuren.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wel. Ik was mij ook met een schuurspons en garagezeep
Ik poets mijn tanden met een staalborstel.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik scheer mij meestal door in een zijspan te gaan zitten en dan met mijn bek met 120km per uur over 't asfalt te schuren.
' Kiek, dat bent almoal Bob Marley's. 'quote:Op woensdag 22 april 2009 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zoals de baas van mijn zeilschool wel eens heel treffend wietrokers omschreef
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
' Kiek, dat bent almoal Bob Marley's. '
Rook het dan ook alleen als ik echt niets te roken hebquote:Op woensdag 22 april 2009 10:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Van Nelle.
Dan kun je net zo goed een boom oproken daar zitten waarschijnlijk nog minder takken bij.
Als je echt niets te roken hebt kun je ook geen Van Nelle roken.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:14 schreef Gupje het volgende:
[..]
Rook het dan ook alleen als ik echt niets te roken heb
Jij bent echt wakkerquote:Op woensdag 22 april 2009 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je echt niets te roken hebt kun je ook geen Van Nelle roken.
Je spuwt vandaag wel veel slechte grappen...met de nadruk op slechtquote:Op woensdag 22 april 2009 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, hij had het erover dat stuikrokers direct naar huis gaan om daar nog meer struiken op te kunnen stoken. Denk dat je erbij had moeten zijn
Niet alleen vandaagquote:Op woensdag 22 april 2009 10:16 schreef jagga het volgende:
[..]
Je spuwt vandaag wel veel slechte grappen...met de nadruk op slecht
Heb altijd een pakje thuis liggen voor als mijn sigaretten op zijnquote:Op woensdag 22 april 2009 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je echt niets te roken hebt kun je ook geen Van Nelle roken.
Ik heb ook een struik in mijn tuinquote:Op woensdag 22 april 2009 10:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb altijd een pakje thuis liggen voor als mijn sigaretten op zijn
Pas dan maar op voor roversquote:Op woensdag 22 april 2009 10:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb ook een struik in mijn tuin
Ik heb lijm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |