Ja Tv Noord daar moet je zelf naar toe. Is het reizen zeker waard.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:22 schreef Peter.N het volgende:
Veel gaat telefonisch. TV-Noord daar moet ik wel heen aangezien dat TV is. Heen en terug is het 4,5 uur rijden voor 15 minuutjes interview. Nou heb het er wel eventjes voor over in ieder geval.
De meesten bellen zelf en vragen je of je op een bepaald tijdstip tijd hebt voor wat vragen. Zij hebben het weer ergens anders opgepikt en zo gaat het vuurtje. Ook overige kandidaten zijn inmiddels veel met radio en kranten bezig las ik ergens, heb je toch wel een beetje nodig denk ik....
Bijna goed, ik heb taft maar dan doorzichtige pot met blauwe deksel...quote:Op donderdag 23 april 2009 16:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja Tv Noord daar moet je zelf naar toe. Is het reizen zeker waard.
Lees dat je een pot gel mee mag nemen, nou daar zijn formaten in .![]()
[ afbeelding ]
Je hoeft niet te beantwoorden, maar ben je nou hetero , bi of ben je van de mannen.
Ik kan deze vraag zo weer editten.
Deze vraag staat nog open.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:32 schreef tuinfluiter het volgende:
maar ben je nou hetero , bi of ben je van de mannen.
Ik kan deze vraag zo weer editten.
die post viel mij ook op idd...heb je z'n userprofiel bekeken? Nou ik wel....zegt genoeg dacht ik zo. In zijn geval zou hij dat best graag willen idd dat ik hetzelfde was als hem. Maar het blijft een illusie i.p.v. werkelijkheid.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Deze vraag staat nog open.![]()
Ik zag iemand op de FP posten dat ie gay as hell is.
Peter ik deed al een edit.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:29 schreef Peter.N het volgende:
die post viel mij ook op idd...heb je z'n userprofiel bekeken? Nou ik wel....zegt genoeg dacht ik zo.
In zijn geval zou hij dat best graag willen idd dat ik hetzelfde was als hem.
Maar het blijft een illusie i.p.v. werkelijkheid.
Oh, maak me blij. Vervang hem direct door iemand anders. Opzouten met die riem.quote:Op maandag 27 april 2009 19:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
even een stukje spanning vanavond waarschijnlijk als Peter ruzie gaat maken over het feit dat zn riem waarschijnlijk niet mee naar binnen mag............
Kijk nog eens met je goeie bril op !quote:Op maandag 27 april 2009 20:33 schreef yvonne het volgende:
Hij is eik best aardig zo op eerste zicht
Heb je GP niet bijgehouden, dan zou dat geen verassing voor je zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 20:33 schreef yvonne het volgende:
Hij blijft aardigquote:Op maandag 27 april 2009 20:34 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Kijk nog eens met je goeie bril op !
Ja. Ik schrok ervan. Het is ook maar een mens, achter zijn verdedigingsmechanisme.quote:Op maandag 27 april 2009 20:33 schreef yvonne het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |