Ik ookquote:Op woensdag 22 april 2009 09:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel een leuk stukje ook.
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Peter belooft trioseks in The Bunker
Heb je al een nat slipje bij die gedachte?quote:
Zal best, maar iemand die zo blij is met zichzelf......quote:Op woensdag 22 april 2009 09:47 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het nog wel een leuk stukje ook.
Geweldig...! En iedereen het liedje maar beluisteren en kletsen over Petertje...Make my day. Inmiddels binnen een week al meer als 1000 keer bekeken op Youtube! Betere promotie dan FOK! bestaat er niet....Go FOK!quote:Op woensdag 22 april 2009 09:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal best, maar iemand die zo blij is met zichzelf......
Ik ben watermeloen....quote:Op woensdag 22 april 2009 10:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter wat is je sterrenbeeld en eventueel ascedant?
Ga het steeds leuker vinden om je te volgen, ik weet nu een klein beetje wie Peter Nuninga is,
succes in The Bunker.
1000x al toe maarquote:Op woensdag 22 april 2009 11:10 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Geweldig...! En iedereen het liedje maar beluisteren en kletsen over Petertje...Make my day. Inmiddels binnen een week al meer als 1000 keer bekeken op Youtube! Betere promotie dan FOK! bestaat er niet....Go FOK!
Susan Boyle staat op 30 miljoen na een week.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:10 schreef Peter.N het volgende:
Inmiddels binnen een week al meer als 1000 keer bekeken op Youtube!
poeh poeh, leuk dat je ons vergelijkt met een A-artiest. Had ik nou niet achter je gezocht, maar in ieder geval bedankt! Your'e the best Steef....Trouwens, nog meer bedankt voor je support met je underscript over mij onder je naam. Nog meer vindbaar op google nu. Jij bent zoooo geweldig kerel. Echt mijn oprechte excuses dat ik soms sarcastisch tegen je ben....;-)quote:Op woensdag 22 april 2009 11:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Susan Boyle staat op 30 miljoen na een week.
Vergeet mijn nieuwsbericht op de FP niet he! 2,5 miljoen pageviews per dag.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:18 schreef Peter.N het volgende:
[..]
poeh poeh, leuk dat je ons vergelijkt met een A-artiest. Had ik nou niet achter je gezocht, maar in ieder geval bedankt! Your'e the best Steef....Trouwens, nog meer bedankt voor je support met je underscript over mij onder je naam. Nog meer vindbaar op google nu. Jij bent zoooo geweldig kerel. Echt mijn oprechte excuses dat ik soms sarcastisch tegen je ben....;-)
precies, nog niet eens bij stilgestaan kun je nagaan hoeveel je voor mij betekent.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vergeet mijn nieuwsbericht op de FP niet he! 2,5 miljoen pageviews per dag.
Zo zie je maar dat die naaktfoto's van Angela Vlemmix nog eens van pas komenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:22 schreef Peter.N het volgende:
[..]
precies, nog niet eens bij stilgestaan kun je nagaan hoeveel je voor mij betekent.
Hé die moet ik je nageven. Toppie!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat die naaktfoto's van Angela Vlemmix nog eens van pas komen
Bedankt Peter.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:13 schreef Peter.N het volgende:
Ik ben watermeloen....Nou ok bij deze, een weegschaal...Tnx voor je support, mocht die oprecht zijn ;-)
Dat is nou precies waar ik op doel...De 1e en de laatste die eruit zullen gaan trekken de meeste media. Altijd nog zo geweest. Dus ook na 5 dagen heb ik mijn roem te pakken mocht ik het niet overleven door de FOK!kers. Snap je 'm ?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt Peter.
Ik probeer de vraag aan alle bunker-deelnemer(s) te stellen , een beetje met een knipoog
richting Amanda en fokkers, want dit was meestal de vraag van DGK-Amanda
aan alle nieuwe spelers, bezoekers, personeel: Wat is je sterrenbeeld?
Meen het . Peter , wens je vooral veel plezier in The Bunker, ik heb er zin om jullie te volgen,
de overwinning gun ik diegene die het echt nodig hebt, denk dat jij die 10.000 er snel doorheen hebt,
maar bekendheid zal je er best aan overhouden, tientallen youtubes, stukjes streams bij DWDD .
nee leg uitquote:Op woensdag 22 april 2009 11:37 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Dat is nou precies waar ik op doel...De 1e en de laatste die eruit zullen gaan trekken de meeste media. Altijd nog zo geweest. Dus ook na 5 dagen heb ik mijn roem te pakken mocht ik het niet overleven door de FOK!kers. Snap je 'm ?
Als je t nog 10x zegt ga je t misschien nog zelf geloven ook...Triiiiiiiiiiing.....quote:Op woensdag 22 april 2009 11:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe voelt dat nu dat je weet dat je over een dikke week gewoon weer thuis zit en 5 dagen in die bunker hebt mogen zitten?
Het draait allemaal om media aandacht.....de 2e tot de 7e zijn niet belangrijk meer voor de media...quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:44 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Het draait allemaal om media aandacht.....de 2e tot de 7e zijn niet belangrijk meer voor de media...
Nicolaas, kranten stonden er vol van ;-) BB keek ik niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
Wie ging er ook al weer als eerste weg uit DGK? En uit de laatste BB?
Ga je voor de resterende tijd ook streams nemen?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:38 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Als je t nog 10x zegt ga je t misschien nog zelf geloven ook...Triiiiiiiiiiing.....
Hoezo verspil ik tijd? Ik heb in jaren niet zoveel lol gehad op het FOK!forum als nu. Dit is op en top FOK!vermaak, jij, Bart en Bram, het zoeken naar dirt.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:54 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Jij leeft echt in een droomwereld of niet. Zeker teveel boeken van de Gebr. Grimm gelezen. Hoeveel energie jij wel niet verspilt aan ons is gewoon lachwekkend. Ik lach de ballen uit m'n broek om jou telkens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |