abonnement Unibet Coolblue
pi_68324493
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:05 schreef 3r1k het volgende:

[..]

Als je nu nog moet beginnen moet echt vrij weinig te doen hebben, naar 80 lvlen duurt zo lang... Imo WoW kost echt te veel tijd als je er ook nog een IRL bij wilt hebben. Ik begon met spelen toen WoW uit kwam en heb gespeeld tot +- half jaar geleden. Ik heb bijna alles gezien en gedaan maar het heeft me één opleiding gekost en bijna een tweede die ik het jaar erop begon. Gelukkig realiseerde ik me op tijd dat wow maar wat moest minderen anders had ik die 2e studie ook op kunnen geven. Ben toen gestopt met actief raiden en begonnen met casual game en meer pvp focusse.
Je moet echt wel 4-5 uur minimaal per dag over hebben om WoW leuk te kunnen spelen. Vooral op End-game nivo komt de game pas tot zijn recht als je met een leuke, vriendelijke guild kunt raiden. Dit raiden kost echter zoveel tijd en voorbereidingen dat de rest van je leven er onder gaat lijden.

Maar als je er zeker van bent dat je wilt beginnen GL & HF want het is wel een super game.

Greetz van een ex-verslaafde.

Ps. zelfs nu speel ik nog wel eens maar alleen casual op een private server.
Je brengt het wel heel pessimistisch. Zelf zit ik in een raid guild die toch vrij hoog in de rankings meedraait (ze zaten rond de top 30 van de wereld met de Yogg-Saron kill), maar het valt perfect te combineren met een IRL en sporten (ik besteed meer tijd aan sport dan aan raids). Alleen de eerste week van een nieuwe instance is wat drukker, maar daarna is het binnen een avondje of 1-2 al weer te doen. Je besteed dus een avondje aan het raiden, de rest van de week speel je casual. En zelfs die raid hoef je niet altijd te doen, als er iets qua IRL tussen komt, dan kan iemand anders jouw plaats met gemak innemen.
  vrijdag 24 april 2009 @ 04:11:25 #102
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_68325736
Zijn er hunters die nog MM speccen? Heb nu dual spec voor mn lvl 72 hunter (BM solo natuurlijk) maar MM voor dungeons en van een affli warlock komende speler merk ik dat ik MM heel erg leuk vind om te spelen (BM is saai maar noodzakelijk kwaad voor solo questen).
Buiten dat, wat vinden jullie voor deze spec voor raids?: http://www.wowhead.com/?talent#ctbMzZMeAfRAzMIog0Ao:fbIMzm
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_68325755
M'n broertje is altijd al MM geweest, hij vind het ook de leukste hunter spec idd. Veel meer letten op je rotatie enzo.
pi_68326014
Op dit moment kun je alledrie de specs spelen. Voor high-end raiding is SV de beste op papier. Daarna MM, dan BM. Maar... WoW is niet Excel waar we spreadsheets met elkaar laten vechten. Ik speel nou BM, want ik weet dat ik dat leuker vind dan SV en dus meer DPS doe met BM dan met SV, en mijn guild respecteert dat. Toch zitten we al bij de crazy cat lady qua progression.

Als jij MM veel leuker vind dan SV, zul jij daar meer DPS mee doen als met SV.
pi_68326032
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 04:33 schreef Sapstengel het volgende:
M'n broertje is altijd al MM geweest, hij vind het ook de leukste hunter spec idd. Veel meer letten op je rotatie enzo.
Rotation bestaat niet meer voor hunters Het gaat nu allemaal om prioriteit. Je hebt een lijst met schoten in je hoofd en weet welke het eerst moet, mits van de cooldown af. In TBC had je als BM één knop voor alles. Nu heb je dit:
Kill Shot
als die op CD is: Multi-Shot of Aimed Shot (als je Aimed hebt)
Dan Arcane Shot
Dan Serpent Sting
en als dat allemaal op CD zit (of de mob is nog niet beneden de 20% voor KS): Steady Shot

SV gaat zo:
Kill Shot
Explosive Shot (als LnL procced, hier blijven hangen met 0,5 seconden tussen schoten)
Black Arrow
Aimed/Multi-Shot
Serpent Sting
Steady Shot

MM weet ik zo niet, maar lijkt er op, maar dan ook ergens nog readiness er tussen door.
  vrijdag 24 april 2009 @ 07:13:47 #106
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_68326171
Ik vraag me echt af waarom je 1000g zou uitgeven voor dual specs in sommige gevallen.
Als je lvl 72 bent, hou het lekker in je zak en werk aan je professions als je het toch wil uitgeven of straks voor je cold weahter flying.

Voor een hunter bv is het dps verschil tussen MM en BM zo minimaal... why bother?

Met m'n lock ben ik nu ook 0/56/14 gespecd (nog 11 bars voor 80) en ik vraag me af of ik ooit van m'n Demonology build af zal gaan. Waarom dualspeccen naar een extra hybrid vorm voor een paar 100 extra dps?

Voor een class die kan healen en dps of kan tanken en dps kan ik me de keuze heel goed voorstellen. Voor mijn vriendin scheelt het enorm veel of ze als tank aan het lvlen is of als dps. Daar heeft het zin. Maar om nou die 1000g uit te geven om tussen 2 dps varianten te switchen. Zonde....

Maar goed, daar ben ik ook niet hard-core genoeg voor vermoed ik.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_68326516
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 07:13 schreef avotar het volgende:
Ik vraag me echt af waarom je 1000g zou uitgeven voor dual specs in sommige gevallen.
Als je lvl 72 bent, hou het lekker in je zak en werk aan je professions als je het toch wil uitgeven of straks voor je cold weahter flying.

Voor een hunter bv is het dps verschil tussen MM en BM zo minimaal... why bother?

Met m'n lock ben ik nu ook 0/56/14 gespecd (nog 11 bars voor 80) en ik vraag me af of ik ooit van m'n Demonology build af zal gaan. Waarom dualspeccen naar een extra hybrid vorm voor een paar 100 extra dps?

Voor een class die kan healen en dps of kan tanken en dps kan ik me de keuze heel goed voorstellen. Voor mijn vriendin scheelt het enorm veel of ze als tank aan het lvlen is of als dps. Daar heeft het zin. Maar om nou die 1000g uit te geven om tussen 2 dps varianten te switchen. Zonde....

Maar goed, daar ben ik ook niet hard-core genoeg voor vermoed ik.
Voor hunters is het heel simpel. Raid spec != Farm spec != pvp spec.

Bijna alle level 80 hunters hebben nu iig een BM spec voor het farmen.

Sommige idioten hebben 2 BM specs...
  vrijdag 24 april 2009 @ 08:28:37 #108
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_68326818
Kijk.. .dat is een goede reden, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:00:16 #109
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_68327316
Niemand dus blijkbaar
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:32:00 #110
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_68328080
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 08:28 schreef avotar het volgende:
Kijk.. .dat is een goede reden, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.
Zo ga ik dual spec nemen voor prot om te tanken, en ret om te pvpen
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_68329046
Ohw. Ik heb maar één spec atm, na de reset mijn tweede talent set nog niet ingevuld. Die wordt iig heel heavy pet oriented.
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:05:52 #112
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_68329175
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 08:02 schreef stbabylon het volgende:

Sommige idioten hebben 2 BM specs...
Ik ben een idioot met 2 elemental specs

En ik geloof dat er geen enkele class meer is met een rotation... haste gooit alles in de war.

ik begin altijd met: Flameshock - LavaBurst - Chainlightning - 2x Lightningbolt - Chainlightning en daarna wat er maar op CD is...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_68330110
quote:
Voor een class die kan healen en dps of kan tanken en dps kan ik me de keuze heel goed voorstellen. Voor mijn vriendin scheelt het enorm veel of ze als tank aan het lvlen is of als dps. Daar heeft het zin. Maar om nou die 1000g uit te geven om tussen 2 dps varianten te switchen. Zonde....
Gebruik dualspec voor tank/dps. Zelf ben ik nog niet zo'n geweldige tank voor raids.. als ik dan een raid join doe ik dit gewoon als dps!

Ik zou alleen dual spec kopen als je healed of tanked. Dan kun je namelijk switchen met dps. meeste mensen hebben een dag na de patch al makkelijk 1000gold verdient en kunnen het dus ook makkelijk kwijt. Dus dan zou je nog makkelijk keer kunnen kiezen tussen een frost mage of een fire mage.
Dit keer zonder signature
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:00:29 #114
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_68330882
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:35 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Gebruik dualspec voor tank/dps. Zelf ben ik nog niet zo'n geweldige tank voor raids.. als ik dan een raid join doe ik dit gewoon als dps!

Ik zou alleen dual spec kopen als je healed of tanked. Dan kun je namelijk switchen met dps. meeste mensen hebben een dag na de patch al makkelijk 1000gold verdient en kunnen het dus ook makkelijk kwijt. Dus dan zou je nog makkelijk keer kunnen kiezen tussen een frost mage of een fire mage.
Ik heb een normale raid elemental spec waarmee ik solo ook goed uit de voeten kan. En nog een elemental spec als we bijv. geen DK's in de raid hebben of gewoon weinig buffs hebben om een of andere reden. Dan pop ik mijn tweede spec voor de betere totems.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:16:05 #115
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_68331277
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:05 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Ik ben een idioot met 2 elemental specs

En ik geloof dat er geen enkele class meer is met een rotation... haste gooit alles in de war.

ik begin altijd met: Flameshock - LavaBurst - Chainlightning - 2x Lightningbolt - Chainlightning en daarna wat er maar op CD is...
Nee, ik heb op m'n lock ook niet zo zeer meer een rotatie, maar meer een lijstje prio's ...
dots aanzwengelen,
SB casten,
als molten core proc'd dan incineratie
als decimation proc'd soulfire

en tussendoor m'n dots weer refreshen
eventueel metamorphosys of trinkets poppen of m'n demonic empowerment als die van cd af is..


Het is meer gevarieerd, maar ik vind het wel leuk, hoewel het spelen op m'n laptop het moeilijker maakt vanwege de latencies en de framerate.. :S
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:47:05 #116
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_68333948
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 06:32 schreef stbabylon het volgende:

[..]


SV gaat zo:
Kill Shot
Explosive Shot (als LnL procced, hier blijven hangen met 0,5 seconden tussen schoten)
Black Arrow
Aimed/Multi-Shot
Serpent Sting
Steady Shot
Hmm. Ik zou Serpent Sting eerst doen, aangezien al je abilities 6% meer damage doen op een target met Serpent Sting. Of neemt niemand die talent ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Fir3fly op 24-04-2009 13:01:09 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  † In Memoriam † vrijdag 24 april 2009 @ 13:00:22 #117
230491 Zith
pls tip
pi_68334326
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:47 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hmm. Ik zou Serpent Sting eerst doen, aangezien al je abilities 6% meer damage doen op een target met Serpent Sting. Of neemt niemand die talent ?
Nah je neemt die talent wel, maar omdat ES op cooldown zit is het beter om deze als eerste te gebruiken, hij doet dan wel iets minder damage maar omdat je het 1x meer doet dan anders heb je wel meer dmg.

Waar ik het niet mee eens ben is dat je om de 0.5 sec de Explosive shot doet op LnL procs. ES duurt 1.5 sec dus het beste is om ES -> Aimed -> ES -> Steady shot -> ES -> Steady Shot, of black arrow er tussen... zo lang je maar 1.5 sec wacht met de nieuwe ES.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_68334353
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:47 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hmm. Ik zou Serpent Sting eerst doen, aangezien al je abilities 6% meer damage doen op een target met Serpent Sting. Of neemt niemand die talent ?
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij niet.
  vrijdag 24 april 2009 @ 13:02:15 #119
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_68334367
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 13:00 schreef Zith het volgende:

[..]

Nah je neemt die talent wel, maar omdat ES op cooldown zit is het beter om deze als eerste te gebruiken, hij doet dan wel iets minder damage maar omdat je het 1x meer doet dan anders heb je wel meer dmg.
Ah, duidelijk. Ik zou dan wel Serpent Sting voor Aimed/Multishot doen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_68334386
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 13:00 schreef Zith het volgende:

[..]

Nah je neemt die talent wel, maar omdat ES op cooldown zit is het beter om deze als eerste te gebruiken, hij doet dan wel iets minder damage maar omdat je het 1x meer doet dan anders heb je wel meer dmg.

Waar ik het niet mee eens ben is dat je om de 0.5 sec de Explosive shot doet op LnL procs. ES duurt 1.5 sec dus het beste is om ES -> Aimed -> ES -> Steady shot -> ES -> Steady Shot, of black arrow er tussen... zo lang je maar 1.5 sec wacht met de nieuwe ES.
Ik ben geen SV-er, maar EJ heeft het over 0,5. En geen andere shots er tussen door, want het gimped je DPS. Je moet dan langer wachten op de volgende potentiele LnL.
  † In Memoriam † vrijdag 24 april 2009 @ 13:13:26 #121
230491 Zith
pls tip
pi_68334687
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 13:03 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ben geen SV-er, maar EJ heeft het over 0,5. En geen andere shots er tussen door, want het gimped je DPS. Je moet dan langer wachten op de volgende potentiele LnL.
Maar een ES is 3x een dmg om de 0.5 sec.. Met een LnL kan je 3x ES schieten (gewoon+2x gratis), als je dus om de 0.5 sec schiet dan heeft dat hetzelfde effect als 1x een ES voluit laten lopen (3x 0.5 sec of 1x 1.5 sec). Heb zelf ook de rotations bekeken op EJ voor surv hunters, al was dit wel in february - misschien is er daadwerkelijk iets veranderd maar het lijkt me sterk.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_68335188
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:05 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Ik ben een idioot met 2 elemental specs

En ik geloof dat er geen enkele class meer is met een rotation... haste gooit alles in de war.

ik begin altijd met: Flameshock - LavaBurst - Chainlightning - 2x Lightningbolt - Chainlightning en daarna wat er maar op CD is...
als fury warrior heb ik die ook niet echt meer nee .

heti s gewoon Whirlwind , bloodthirst , indien instant een slam ( dat is soms 5 keer achter elkaar )
en als die op cd zijn of niet instant dan heroic strike , en in multi mob cleave .
is de boss op low hp dan vervang ik heroicstrike door execute .
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_68335251
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 13:13 schreef Zith het volgende:

[..]

Maar een ES is 3x een dmg om de 0.5 sec.. Met een LnL kan je 3x ES schieten (gewoon+2x gratis), als je dus om de 0.5 sec schiet dan heeft dat hetzelfde effect als 1x een ES voluit laten lopen (3x 0.5 sec of 1x 1.5 sec). Heb zelf ook de rotations bekeken op EJ voor surv hunters, al was dit wel in february - misschien is er daadwerkelijk iets veranderd maar het lijkt me sterk.
Misschien vergis ik me dan over de .5 sec en is het 1.5 sec. Kan ook zo zijn. Maar dan nog is het te weinig tijd om er veilig een andere shot er tussendoor te gooien.
  † In Memoriam † vrijdag 24 april 2009 @ 13:34:22 #124
230491 Zith
pls tip
pi_68335377
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 13:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Misschien vergis ik me dan over de .5 sec en is het 1.5 sec. Kan ook zo zijn. Maar dan nog is het te weinig tijd om er veilig een andere shot er tussendoor te gooien.
De rotations die ik in mijn alt-hunter tijd heb gezien van EJ waren allemaal met iets tussen de ES LnL, de Global cooldown is <1.5 sec dus je kan altijd een instant schieten en volgens mij richten SV hunters ook op zo veel haste rating dat ze binnen de GCD een steady shot kunnen schieten.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_68335454
EJ:

Lock and Load
Because Explosive is our most damaging shot, this is a fine talent. If you use L&L, using an addon to show the proc maybe nice to react to the changing rotation within the timeframe. I myself use Elkano’s BuffBars to show me a huge bar centre of my screen when L&L proccs.

When Lock and Load procs you should spam Explosive shot while making sure all dots have ticked before the next is applied (this takes 0.5 secs and can be tracked with a lot of add-ons - even Quartz can be set up to show the debuffstimer). Refreshing SerpSting or BA between the ES is an option.

Try to not overwrite the last tick of the Explosive shot effect with a new Explosive shot.
  † In Memoriam † vrijdag 24 april 2009 @ 13:37:03 #126
230491 Zith
pls tip
pi_68335478
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 13:36 schreef stbabylon het volgende:
EJ:

Lock and Load
Because Explosive is our most damaging shot, this is a fine talent. If you use L&L, using an addon to show the proc maybe nice to react to the changing rotation within the timeframe. I myself use Elkano’s BuffBars to show me a huge bar centre of my screen when L&L proccs.

When Lock and Load procs you should spam Explosive shot while making sure all dots have ticked before the next is applied (this takes 0.5 secs and can be tracked with a lot of add-ons - even Quartz can be set up to show the debuffstimer). Refreshing SerpSting or BA between the ES is an option.

Try to not overwrite the last tick of the Explosive shot effect with a new Explosive shot.
Dus ik heb gelijk
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_68337484
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 13:28 schreef DJ_ het volgende:

[..]

als fury warrior heb ik die ook niet echt meer nee .

heti s gewoon Whirlwind , bloodthirst , indien instant een slam ( dat is soms 5 keer achter elkaar )
en als die op cd zijn of niet instant dan heroic strike , en in multi mob cleave .
is de boss op low hp dan vervang ik heroicstrike door execute .
Same, Ret Paladin. Rotatie met 4/5 T7 is wel rottig, omdat Judges net tussen alle cooldowns door fietsen. Prioriteit is Crusader Strike over Judge over DS over Cons/Exo over Exo/Cons. Meen dat Cons meer dmg an sich is over 15 sec dan Exorcism, maar Exorcism is iets mana efficienter. Als je sub 20 % zit, is het HoW naar de top (komt heel mooi uit met Crusader Strike, zelfde cooldowns). Ik heb niets aan haste voor GCD decrease, behalve dan voor Cons en Exo (en HW, maar ik kom niet echt veel undeads of demons tegen in Ulduar. ).
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_68337595
Ret pallies zijn echt vet. Wat ik tof vind aan die class is, als ik slack doe ik 1500 dps ofzo op heroic trash, maar als ik ga damage whoren en alle moves precies time, Hammer of Wrath gebruik etc zit ik rond de 4k op trash packs van 3/4 mobs.
  vrijdag 24 april 2009 @ 15:00:49 #129
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_68338387
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ret pallies zijn echt vet. Wat ik tof vind aan die class is, als ik slack doe ik 1500 dps ofzo op heroic trash, maar als ik ga damage whoren en alle moves precies time, Hammer of Wrath gebruik etc zit ik rond de 4k op trash packs van 3/4 mobs.
Ik ben ook erg tevreden met mijn lvl 70 Ret pally, heb nog geen andere classes geprobeerd maar kan hier nog wel mee vooruit .

Heb nu ook een vliegende mount gekocht dus kan een beetje cruisen boven the outlands .
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_68340794
Even cooking op m'n Druid gelevelled. Kreeg ik meteen http://www.wowhead.com/?item=33925 van de northrend daily Dat is 1 van de 2 recipes die ik nog moet met m'n Shaman
pi_68343509
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 00:39 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Je brengt het wel heel pessimistisch. Zelf zit ik in een raid guild die toch vrij hoog in de rankings meedraait (ze zaten rond de top 30 van de wereld met de Yogg-Saron kill), maar het valt perfect te combineren met een IRL en sporten (ik besteed meer tijd aan sport dan aan raids). Alleen de eerste week van een nieuwe instance is wat drukker, maar daarna is het binnen een avondje of 1-2 al weer te doen. Je besteed dus een avondje aan het raiden, de rest van de week speel je casual. En zelfs die raid hoef je niet altijd te doen, als er iets qua IRL tussen komt, dan kan iemand anders jouw plaats met gemak innemen.
Welkom op FOK!
pi_68357555
70 op warlock . En een nieuw record .

pi_68357729
Yep mijn Ret pally is nu 115% van lvl 80 af en vermaak me erg. Laatst nog ongeveer 1600 dps gedaan, en tevens de meeste mobs en een paar bosses getanked in DTK, was ook wel fijne groep. Hadden wel een feral tank bij ons maar die kwam niet boven mijn threat uit en zat maar op 400 dps ofzo.. (lvl 72)..

Heb nu een feral/resto druid en dan deze pala als dps met holy offspec..

@Sapstengel, das wel lekker rap joh.. Stukje RAF gedaan?
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_68357738
Ik heb nu echt geen flauw idee wat ik nu meot speccen, aangezien ik weer hopeloos achtersta met mn DPS.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  † In Memoriam † zaterdag 25 april 2009 @ 01:03:58 #135
230491 Zith
pls tip
pi_68357784
In 1 avond 6 10man ulduar bosses first kills

Assembly or iron, Kologarn, Flame Leviathan, XT-002, Razorscale en Ignis first kills
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_68357800
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:00 schreef Junglebeast het volgende:
Yep mijn Ret pally is nu 115% van lvl 80 af en vermaak me erg. Laatst nog ongeveer 1600 dps gedaan, en tevens de meeste mobs en een paar bosses getanked in DTK, was ook wel fijne groep. Hadden wel een feral tank bij ons maar die kwam niet boven mijn threat uit en zat maar op 400 dps ofzo.. (lvl 72)..

Heb nu een feral/resto druid en dan deze pala als dps met holy offspec..

@Sapstengel, das wel lekker rap joh.. Stukje RAF gedaan?
Ja. 1-60 met RAF, zelfde route als ik met mn mage deed, dus deze keer ging het wat sneller . En vanaf level 60 outland met die heirloom shoulders.
  zaterdag 25 april 2009 @ 01:13:21 #137
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_68357931
Ik kon het niet laten, toch even Ulduar 10 gedaan met oude guild . Zeer leuke raid instance, ik heb me doodgelachen om XT's voice en m'n ogen uitgekeken naar de mooie scenery .

Ook nog wat items geloot, maar waarom is er alleen maar shit met hit ? Ik ben al lang hitcapped, wtb haste .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_68358152
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:13 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kon het niet laten, toch even Ulduar 10 gedaan met oude guild . Zeer leuke raid instance, ik heb me doodgelachen om XT's voice en m'n ogen uitgekeken naar de mooie scenery .

Ook nog wat items geloot, maar waarom is er alleen maar shit met hit ? Ik ben al lang hitcapped, wtb haste .
Idd, irritant is dat. Ik heb geen enkele hit gem, maar ben nog steeds 1% overcapped.
pi_68358456
Stats voor de Legendary Mace zijn bekend:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
15 DKP op Guiding Star, mijn beste 15 DKP ooit. Die Val'anyr is echt te triest voor woorden. BiS voor Holydins/Resto Shamans, wellicht, maar voor Priests ben ik niet zo zeker van en voor Druids? 15% shield van een 1500 hot tick (als ik mag aannemen dat hij daar überhaupt al op proct)? Please.

Wat een KUTwapen zeg, dat je daar je 30x DKP aan moet verspillen op shards.

Atiesh was nog beter op 60.

[/rant]
pi_68360415
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:52 schreef SharQueDo het volgende:
Stats voor de Legendary Mace zijn bekend:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
15 DKP op Guiding Star, mijn beste 15 DKP ooit. Die Val'anyr is echt te triest voor woorden. BiS voor Holydins/Resto Shamans, wellicht, maar voor Priests ben ik niet zo zeker van en voor Druids? 15% shield van een 1500 hot tick (als ik mag aannemen dat hij daar überhaupt al op proct)? Please.

Wat een KUTwapen zeg, dat je daar je 30x DKP aan moet verspillen op shards.

Atiesh was nog beter op 60.

[/rant]
Het was ook al lang bekend dat het een shaman/paladin wapen is
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:04:06 #141
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_68361846
Buh, d'r is zo weinig te doen en aan de andere kant ook zoveel. Buiten Ulduar om was ik maar Loremaster shit aan het doen op m'n DK. Northrend gedaan, vanochtend Outlands afgemaakt. Maar Kalimdor en EK is zo - fucking - saai om te completen. Heb de hoop eigenlijk al opgegeven.

Pvp doe ik niet aan, en alts levellen is leuk en aardig. Maar die fucking riding skill kosten nekken me áltijd weer en weerhouden me gewoon om m'n char te lvlen.

Bah bah .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_68362042
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:52 schreef SharQueDo het volgende:
Stats voor de Legendary Mace zijn bekend:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
15 DKP op Guiding Star, mijn beste 15 DKP ooit. Die Val'anyr is echt te triest voor woorden. BiS voor Holydins/Resto Shamans, wellicht, maar voor Priests ben ik niet zo zeker van en voor Druids? 15% shield van een 1500 hot tick (als ik mag aannemen dat hij daar überhaupt al op proct)? Please.

Wat een KUTwapen zeg, dat je daar je 30x DKP aan moet verspillen op shards.

Atiesh was nog beter op 60.

[/rant]
Bij ons is hij voor 100 DKP (ter vergelijking, Giants Bane is de enige andere die voor 100 is gegaan, de rest van Ulduar tussen de 20 en de 60) naar een Shaman gegaan. Hij betaald dan wel 100 DKP voor 30 shards, alleen bidden op de eerste shard.
pi_68363375
tvp
pi_68364603
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Het was ook al lang bekend dat het een shaman/paladin wapen is
Laat Blizzard dan niet zeggen dat het "suitable voor elke healer class is".
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:45:44 #145
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_68365303
Ff over die mace : in de US armory is hij er uit gehaalt en dacht ik in de eu armory ook, dus er kunnen wat veranderingen plaats vinden.

bron
Fear is the grease of society.
pi_68365358
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 00:51 schreef Sapstengel het volgende:
70 op warlock . En een nieuw record .

[ afbeelding ]
Ik ben denk ik de enige die mijn UI knoppen ontzettend groot heeft.. vind dat maar niks die knoppen zo klein naast elkaar

zal vanavond wel ff screenshot posten..
Dit keer zonder signature
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:51:04 #147
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_68365400
Apply gedaan bij beste guild van de server. Nu af wachten.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_68365609
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:51 schreef OFfSprngr het volgende:
Apply gedaan bij beste guild van de server. Nu af wachten.
GL
  † In Memoriam † zaterdag 25 april 2009 @ 14:10:57 #149
230491 Zith
pls tip
pi_68365782
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:51 schreef OFfSprngr het volgende:
Apply gedaan bij beste guild van de server. Nu af wachten.
Je eigen guild is gezonken?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:49:50 #150
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_68367745
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:10 schreef Zith het volgende:

[..]

Je eigen guild is gezonken?
We hebben nu 2 guilds die actief onze members proberen te stelen (en succesvol). De situatie is gewoon onhoudbaar.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')