Daar heeft mijn vrouw oordopjes voorquote:Op woensdag 22 april 2009 00:57 schreef candygirl het volgende:
AAHHHH![]()
of ik nu een vrouw of man naast me heb liggen! Waarom snurken ze toch zo![]()
Ondanks dure sprays![]()
Klacht; snurkende mensen
ja ma,ja ma,ja maar dan hoor ik de inbrekers nietquote:
Daar heeft zij mij en de honden voorquote:Op woensdag 22 april 2009 00:59 schreef candygirl het volgende:
[..]
ja ma,ja ma,ja maar dan hoor ik de inbrekers niet
En als nu een gewone vriendin is ofzo, moet ik daar dan zo veel van houden dat dat een medodie voor me isquote:Op woensdag 22 april 2009 00:59 schreef zhe-devilll het volgende:
Klacht is eigenlijk waarom hou ik niet van die persoon naast mij?
Is het over? Is het voorbij?
Wil ik nog wel verder met deze gruwelijke walgelijke snurkerd?
Geef het maar toe je walgt van die persoon naast je zo simpel is het...want als je echt van iemand houdt, vind je gesnurk zelfs lief en val je zelfs in slaap op de melodie!
.......quote:
Nou iemand zei mij ooit dit...quote:Op woensdag 22 april 2009 01:00 schreef candygirl het volgende:
[..]
En als nu een gewone vriendin is ofzo, moet ik daar dan zo veel van houden dat dat een medodie voor me is
Zij doet het graag op z'n hondjes?quote:Op woensdag 22 april 2009 01:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou iemand zei mij ooit dit...
Als haar man snurkte had ze de neiging om er flink een kussen op te drukken!
Maar als de hond snurkte, die sliep naast hun bed, vond ze het niks erg....dat wil wel wat zeggen hé?
en nee mag hopen ligt ook niet naast jequote:
Of het hoofdeinde ophogen.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:03 schreef trabant het volgende:
Stukkie van de poten aan het voeteneind afzagen.
ja die neiging heb ik ook en nog wel veel meerquote:Op woensdag 22 april 2009 01:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou iemand zei mij ooit dit...
Als haar man snurkte had ze de neiging om er flink een kussen op te drukken!
of een zakje op de neus met ducktape wil ook nog soms wel eens helpen hoorquote:
9mm lood door het hoofd ook.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
of een zakje op de neus met ducktape wil ook nog soms wel eens helpen hoor
...snurkte Pim dan zo erg?quote:
Hmmm jij veroorzaakt overlast en dan moet dutch ellendige oordoppen in!quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 01:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hmmm jij veroorzaakt overlast en dan moet dutch ellendige oordoppen in!
Het is niet eerlijk !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |