Nee, ik vond het echt he-le-maal niets. Van die plaatjes waar er al 9 triljoen van gemaakt zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga weg dat meen je niet?! zeer toffe track dit
Dat is duidelijkquote:Op woensdag 22 april 2009 14:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, ik vond het echt he-le-maal niets. Van die plaatjes waar er al 9 triljoen van gemaakt zijn.
100% niks.
Ja, maar zoiets kun je niet vaak genoeg melden.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:34 schreef purplerose het volgende:
had ik al gezegd dat ik dat nr ook vreselijk vindt?
Ach, damn. Hebben ze ook een reden opgegeven?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:06 schreef purplerose het volgende:
ik ben niet aangenomen bij de dierenkliniek waar ik gesolliciteerd heb
Ik mis nog het zelfvertrouwen wat ik in die kliniek nodig zou hebben, ik moet nog teveel aan mezelf werken voor de eisen die ze bij die kliniek hebben.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ach, damn. Hebben ze ook een reden opgegeven?
Hmm Ok. Dus je hebt een dag proefgelopen zeg maar? Maar dan wel snel meer zelfvertrouwen krijgen hoor, niemand is beter dan jij zelf!quote:Op woensdag 22 april 2009 15:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik mis nog het zelfvertrouwen wat ik in die kliniek nodig zou hebben, ik moet nog teveel aan mezelf werken voor de eisen die ze bij die kliniek hebben.
Klopt opzich wel maar is toch nie leuk om te horen, heb me die dag de tiefus gewerkt van 9.00 tot 19.00
Tja, das mijn grootste probleem, zelfvertrouwen, daar worstel ik al vanaf me 12e mee :squote:Op woensdag 22 april 2009 15:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm Ok. Dus je hebt een dag proefgelopen zeg maar? Maar dan wel snel meer zelfvertrouwen krijgen hoor, niemand is beter dan jij zelf!
Dingen doen/ondernemen waar je erkenning en waardering uit kunt halen.. zodat je trots op jezelf wordt.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tja, das mijn grootste probleem, zelfvertrouwen, daar worstel ik al vanaf me 12e mee :s
maarja blijven werken eraan met me psieg.
ik heb gewoon geen arrogant botje in me lijf om mezelf op de borst te kloppenquote:Op woensdag 22 april 2009 15:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dingen doen/ondernemen waar je erkenning en waardering uit kunt halen.. zodat je trots op jezelf wordt.
Dan groeit je ego wel.
Die heb je wel. Anders moet je die gewoon makenquote:Op woensdag 22 april 2009 15:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik heb gewoon geen arrogant botje in me lijf om mezelf op de borst te kloppen![]()
Waar zit die van jou dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die heb je wel. Anders moet je die gewoon maken.
Letterlijk: zelfontplooiing; zorgen dat je je met dingen bezig kan houden die je leuk vindt en waar je goed in bent.quote:
Daar ben ik weer mee bezig bij de psieg sinds kort, ik ben in de loop dr jaren me durf kwijtgeraakt ergensquote:Op woensdag 22 april 2009 15:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Letterlijk: zelfontplooiing; zorgen dat je je met dingen bezig kan houden die je leuk vindt en waar je goed in bent.
Zonodig bijleren, investeren, stappen durven te zetten etc, uitdagingen blijven zoeken..
Maar goed, dit is wel heel kort door de bocht. Komt er wel op neer dat je natuurlijk moet geloven in jezelf. Dan komt het vertrouwen vanzelf wel. Eerst voor jezelf bepalen waarom je geen zelfvertrouwen hebt.
Bijzonder triest inderdaadquote:Op woensdag 22 april 2009 15:48 schreef D. het volgende:
Als je niets weet, doe dan niet mee aan een popquiz
Jammer!quote:Op woensdag 22 april 2009 15:06 schreef purplerose het volgende:
ik ben niet aangenomen bij de dierenkliniek waar ik gesolliciteerd heb
quote:Muziekprogramma Michiel Veenstra van de buis
Het televisieprogramma 'Later...with Jools Holland', dat wekelijkse werd aangekondigd door 3FM-dj Michiel Veenstra, is per direct van de buis gehaald. Waarschijnlijk wordt de serie na de zomer alsnog uitgezonden.
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8414
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |