Is die ringweg nog steeds zo'n puinhoopquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef themauster het volgende:
Avond![]()
Nog 2 halve dagen werken in een andere vestiging in Assen notabene.
Dat betekent 6 uur in de auto vanwege verkeersopstopping op de ringweg in Groningen
Hopen dat giel mij wakker houdt morgenochtend![]()
Dan vraag ik mij af wat de langste plaatsnaam in nederland isquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:43 schreef muisje-eliza het volgende:
door dit kwam ik hier
Wat een plaatsnamen staan er onderaan
Gasselterboerveenschemondquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af wat de langste plaatsnaam in nederland is
o dat ken ik wel vlakbij Gasseltequote:
dit is iig nog uit te spreken voor onsquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:52 schreef themauster het volgende:
[..]
o dat ken ik wel vlakbij Gasselte
3 dj's die hier zeer gewaardeerd wordenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Bijna awards time! zag net nog een spotje op tv over de show met de onderstaande 3FM-ers.
[ afbeelding ].
iddquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3 dj's die hier zeer gewaardeerd worden
Tja, da's niet zo gek toch? Nieuwe plaat, beschikbaar: klaar!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:30 schreef Sirolf het volgende:
Woei, Little Boots!
Single van de week op StuBru!
Denk het wel, ze kunnen beter kijken naar zaken zoals bv het maar meefinancieren van een badkamer of keuken voor 60% ipv de volle 100% , nu stoppen mensen voor gemiddeld 12000 euro een nieuwe keuken erin. terwijl een nieuwe eigenaar het er net zo hard uitslooptquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
idd
Net trouwens P & W gezien? Daar zat de directeur van de hypotheker.. Ben benieuwd of de AFM haar plannen nog gaat aanpassen.
Bijvoorbeeld inderdaadquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk het wel, ze kunnen beter kijken naar zaken zoals bv het maar meefinancieren van een badkamer of keuken voor 60% ipv de volle 100% , nu stoppen mensen voor gemiddeld 12000 euro een nieuwe keuken erin. terwijl een nieuwe eigenaar het er net zo hard uitslooptzelfde geld voor badkamers.
Toch met een R. Hoger dus, maar dan doet hij zijn naam atm weinig eer aan want het gaat bij hem juist de andere kant opquote:
YO! niet best dus? die heb ik nog niet bekeken, maar vind ik ook niet zo boeiend als ik de plaat nog niet zat benquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nou.... Die statistieken ook van haar laatste twee platen.
Weet of jij binnenkort er gebruik van wil maken, anders zou ik er niet te lang mee wachten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld inderdaadVerder vind ik het trouwens wel normaal dat je 10.000 of meer ook 'gewoon' op de bank hebt staan en dat is iets wat schijnbaar nu lang niet altijd het geval is. Althans als je die AFM dude (Hogenvorst?) mag geloven.. Maar goed, ik weet niet of de berekening die een aantal weken geleden is gemaakt nu kan worden weg gegooid, maar ik hoop uiteraard van niet want die zag er juis wel goed uit. Zeker voor een starter, denk ik
.
asap, maar dat zal nog wel een paar maanden duren, vrees ik.. Eerder lukt echt niet, maar probeer zo snel mogelijk want ik zie de bui wel hangen..quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Weet of jij binnenkort er gebruik van wil maken, anders zou ik er niet te lang mee wachten.
Geen idee. It wasn't me!quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:55 schreef -Hans- het volgende:
Oh yeah!
[ afbeelding ].
Wie heeft trouwens die award ontworpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |