Prima. Al was er gisteravond in het hotelrestaurant niet zoveel frietquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:37 schreef Jimbo het volgende:
iemand die een pallet motivatie wil afleveren hier
Andere baan zoeken met meer voldoeningquote:Op woensdag 22 april 2009 10:37 schreef Jimbo het volgende:
iemand die een pallet motivatie wil afleveren hier
Ben ik al 10 maanden mee bezig.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Andere baan zoeken met meer voldoening
Kortom: het ziet er voor LLink heel slecht uit. Misschien niet geheel onverwacht, maar ik zou het toch betreuren als het einde oefening is voor LLink en het enige LLink programma op 3FM, MoveYourAss.quote:Visitatiecommissie: "Llink moet uit het publieke bestel"
Omroep Llink moet uit het publieke bestel verdwijnen. Die conclusie trekt de visitatiecommissie van de publieke omroep in een rapport dat vanmiddag verschijnt. Onafhankelijke deskundigen beoordelen eens in de vijf jaar de prestaties van de publieke omroepen. De kans is groot dat minister Plasterk (Media) het negatieve advies van de commissie volgt en Llink vanaf september 2010 geen geld en zendtijd meer geeft.
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8412
quote:Charly Lownoise & Mental Theo zijn weer een duo! Reden voor een tribute, kies!
Together in wonderland
Stars
Your smile
Ja man, echt wel vet!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:26 schreef borisz het volgende:
Cos je bent echt blij he met hun terugkeer he.
[..]
Bij De Pers (je weet wel, die kwaliteitskrant) snappen ze het verschil tussen de Schaal van Rigter en Schaal van Richter niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:26 schreef Sirolf het volgende:
Ilse de Schaal van Rigter dus. Leuke manier van uitreiken.
Ok niet hier in Ierland. Beetje grijs is het, hoewel het zo lekker was, gisteren (+avond en nacht)quote:
Hier nog niet hoor. Naja, als het vanmiddag maar goed isquote:Op woensdag 22 april 2009 11:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Deze hangt boven Utrecht , heerlijk weer hier
Ierland staat natuurlijk ook niet bekend om zijn goede weer tochquote:Op woensdag 22 april 2009 11:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ok niet hier in Ierland. Beetje grijs is het, hoewel het zo lekker was, gisteren (+avond en nacht)
Het programma wil niet meewerken met een logaritmische regressiequote:
Ja, het verschil moet er wezen. Hihiquote:Op woensdag 22 april 2009 11:50 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maar in het Noorden zit altijd alles meeJullie hebben ook de SR al
ofquote:Optie 1:
1. Voorkant
2. Voorwoord
3. Inhoudsopgave
4. Inleiding / Onderzoekskader
5. Management Summary
6. Etc
quote:Optie 2:
1. Voorkant
2. Voorwoord
3. Inleiding / Onderzoekskader
4. Inhoudsopgave
5. Management Summary
6. Etc
Ja dat had ik zelf ook bedacht, maar gisteren zei iemand dat hij het beter als optie 2 zou doen..quote:
Ik zou ook het voorwoord en de inhoudsopgave omdraaien.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja dat had ik zelf ook bedacht, maar gisteren zei iemand dat hij het beter als optie 2 zou doen..
Al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang eigenlijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:28 schreef TIM-846 het volgende:
Sinds wanneer heb jij flickr, lastfm en twitter cos?
Desnoods open je een topic in School & Studie dan heb je gegarandeerd wel antwoord.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja dat had ik zelf ook bedacht, maar gisteren zei iemand dat hij het beter als optie 2 zou doen..
Alleen je preface en summary voor je inhoudsopgave. De rest er allemaal naquote:Op woensdag 22 april 2009 13:08 schreef TIM-846 het volgende:
Even een vraagje. Hoe zouden jullie je scriptie indelen?
[..]
of
[..]
Kan je niet es voor mij een remix maken van pearl jam songs, een speciale PR mixquote:Op woensdag 22 april 2009 13:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang eigenlijk.
Al twitter ik pas een weekje. En da's goed, want via via heb ik wel een opdracht voor het maken van een remix in de pocket.
Tuurlijjk. Stuur je mij dan even wat hijg-, steun- en kreungeluiden door van jezelf?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Kan je niet es voor mij een remix maken van pearl jam songs, een speciale PR mix
LOLquote:Op woensdag 22 april 2009 13:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Tuurlijjk. Stuur je mij dan even wat hijg-, steun- en kreungeluiden door van jezelf?
Zal wel, maar ik knip en plak liever in vrouwelijk gehijg.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
LOLEddie heeft toch genoeg hijg, steun en kreungeluiden in zn songs
![]()
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op woensdag 22 april 2009 13:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zal wel, maar ik knip en plak liever in vrouwelijk gehijg.
Donequote:Op woensdag 22 april 2009 13:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Desnoods open je een topic in School & Studie dan heb je gegarandeerd wel antwoord.
Heb je gehoord hoe die man Engels praat?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:28 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de nieuwe Calvin Harris en die is weer bijzonder fijn te noemen
Ga weg dat meen je niet?! zeer toffe track ditquote:Op woensdag 22 april 2009 14:28 schreef cosmick het volgende:
Oe! Dit klinkt slecht!
Zal er even op lettenquote:Op woensdag 22 april 2009 14:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb je gehoord hoe die man Engels praat?![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |