Jupquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
4000 is niet zo heel veel , hebben ze bij jou rekening gehouden met NHG ?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:43 schreef Sirolf het volgende:
Jammer van de spelfout in de TT.
Nog maar een 2 dagen tot de awards, en iets meer dagen tot mijn vakantie.
Is de bug dan opgelost dat ' in topic titels nu helemaal goed gaan in alle templates ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:43 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb geen meivakantiequote:Op dinsdag 21 april 2009 21:43 schreef Sirolf het volgende:
nog maar 2 dagen school en dan weer 1,5 week lamballenquote:
nog maar 2 dagen tot de vakantiequote:Op dinsdag 21 april 2009 21:43 schreef Sirolf het volgende:
dat ben je na 8 uur echt wel vergetenquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
nog maar 2 dagen school en dan weer 1,5 week lamballen
Kreeg net een telefoontje of ik zondag meega naar Bloemendaal, Erick E 8 uur solo
Enige probleem is dat het zo'n tyfuseind vanuit Limburg
Erick Equote:Op dinsdag 21 april 2009 21:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
nog maar 2 dagen school en dan weer 1,5 week lamballen
Kreeg net een telefoontje of ik zondag meega naar Bloemendaal, Erick E 8 uur solo
Enige probleem is dat het zo'n tyfuseind vanuit Limburg
Moet natuurlijk ook gebeurenquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eric herstelt nog van zijn bezoek aan de kaakchirurg.
YESYESYES!!quote:
Ons moment is nu eindelijk gekomen, woehoe!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:53 schreef LeonH het volgende:
[..]
YESYESYES!!
Hele avond naar uit gekeken of ie 'm nog zou draaien!
Een acht voor dat essay ! Ik was zo blij !quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe is het met je scriptie gegaan die je snachts aan het maken was ?
Toppertjequote:Op dinsdag 21 april 2009 22:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Een acht voor dat essay ! Ik was zo blij !
Pittig dat je het vraagt
Yooo !quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef themauster het volgende:
Avond![]()
Nog 2 halve dagen werken in een andere vestiging in Assen notabene.
Dat betekent 6 uur in de auto vanwege verkeersopstopping op de ringweg in Groningen
Hopen dat giel mij wakker houdt morgenochtend![]()
Is die ringweg nog steeds zo'n puinhoopquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef themauster het volgende:
Avond![]()
Nog 2 halve dagen werken in een andere vestiging in Assen notabene.
Dat betekent 6 uur in de auto vanwege verkeersopstopping op de ringweg in Groningen
Hopen dat giel mij wakker houdt morgenochtend![]()
Dan vraag ik mij af wat de langste plaatsnaam in nederland isquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:43 schreef muisje-eliza het volgende:
door dit kwam ik hier
Wat een plaatsnamen staan er onderaan
Gasselterboerveenschemondquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af wat de langste plaatsnaam in nederland is
o dat ken ik wel vlakbij Gasseltequote:
dit is iig nog uit te spreken voor onsquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:52 schreef themauster het volgende:
[..]
o dat ken ik wel vlakbij Gasselte
3 dj's die hier zeer gewaardeerd wordenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Bijna awards time! zag net nog een spotje op tv over de show met de onderstaande 3FM-ers.
[ afbeelding ].
iddquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3 dj's die hier zeer gewaardeerd worden
Tja, da's niet zo gek toch? Nieuwe plaat, beschikbaar: klaar!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:30 schreef Sirolf het volgende:
Woei, Little Boots!
Single van de week op StuBru!
Denk het wel, ze kunnen beter kijken naar zaken zoals bv het maar meefinancieren van een badkamer of keuken voor 60% ipv de volle 100% , nu stoppen mensen voor gemiddeld 12000 euro een nieuwe keuken erin. terwijl een nieuwe eigenaar het er net zo hard uitslooptquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
idd
Net trouwens P & W gezien? Daar zat de directeur van de hypotheker.. Ben benieuwd of de AFM haar plannen nog gaat aanpassen.
Bijvoorbeeld inderdaadquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk het wel, ze kunnen beter kijken naar zaken zoals bv het maar meefinancieren van een badkamer of keuken voor 60% ipv de volle 100% , nu stoppen mensen voor gemiddeld 12000 euro een nieuwe keuken erin. terwijl een nieuwe eigenaar het er net zo hard uitslooptzelfde geld voor badkamers.
Toch met een R. Hoger dus, maar dan doet hij zijn naam atm weinig eer aan want het gaat bij hem juist de andere kant opquote:
YO! niet best dus? die heb ik nog niet bekeken, maar vind ik ook niet zo boeiend als ik de plaat nog niet zat benquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nou.... Die statistieken ook van haar laatste twee platen.
Weet of jij binnenkort er gebruik van wil maken, anders zou ik er niet te lang mee wachten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld inderdaadVerder vind ik het trouwens wel normaal dat je 10.000 of meer ook 'gewoon' op de bank hebt staan en dat is iets wat schijnbaar nu lang niet altijd het geval is. Althans als je die AFM dude (Hogenvorst?) mag geloven.. Maar goed, ik weet niet of de berekening die een aantal weken geleden is gemaakt nu kan worden weg gegooid, maar ik hoop uiteraard van niet want die zag er juis wel goed uit. Zeker voor een starter, denk ik
.
asap, maar dat zal nog wel een paar maanden duren, vrees ik.. Eerder lukt echt niet, maar probeer zo snel mogelijk want ik zie de bui wel hangen..quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Weet of jij binnenkort er gebruik van wil maken, anders zou ik er niet te lang mee wachten.
Geen idee. It wasn't me!quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:55 schreef -Hans- het volgende:
Oh yeah!
[ afbeelding ].
Wie heeft trouwens die award ontworpen?
Prima. Al was er gisteravond in het hotelrestaurant niet zoveel frietquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:37 schreef Jimbo het volgende:
iemand die een pallet motivatie wil afleveren hier
Andere baan zoeken met meer voldoeningquote:Op woensdag 22 april 2009 10:37 schreef Jimbo het volgende:
iemand die een pallet motivatie wil afleveren hier
Ben ik al 10 maanden mee bezig.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Andere baan zoeken met meer voldoening
Kortom: het ziet er voor LLink heel slecht uit. Misschien niet geheel onverwacht, maar ik zou het toch betreuren als het einde oefening is voor LLink en het enige LLink programma op 3FM, MoveYourAss.quote:Visitatiecommissie: "Llink moet uit het publieke bestel"
Omroep Llink moet uit het publieke bestel verdwijnen. Die conclusie trekt de visitatiecommissie van de publieke omroep in een rapport dat vanmiddag verschijnt. Onafhankelijke deskundigen beoordelen eens in de vijf jaar de prestaties van de publieke omroepen. De kans is groot dat minister Plasterk (Media) het negatieve advies van de commissie volgt en Llink vanaf september 2010 geen geld en zendtijd meer geeft.
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8412
quote:Charly Lownoise & Mental Theo zijn weer een duo! Reden voor een tribute, kies!
Together in wonderland
Stars
Your smile
Ja man, echt wel vet!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:26 schreef borisz het volgende:
Cos je bent echt blij he met hun terugkeer he.
[..]
Bij De Pers (je weet wel, die kwaliteitskrant) snappen ze het verschil tussen de Schaal van Rigter en Schaal van Richter niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:26 schreef Sirolf het volgende:
Ilse de Schaal van Rigter dus. Leuke manier van uitreiken.
Ok niet hier in Ierland. Beetje grijs is het, hoewel het zo lekker was, gisteren (+avond en nacht)quote:
Hier nog niet hoor. Naja, als het vanmiddag maar goed isquote:Op woensdag 22 april 2009 11:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Deze hangt boven Utrecht , heerlijk weer hier
Ierland staat natuurlijk ook niet bekend om zijn goede weer tochquote:Op woensdag 22 april 2009 11:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ok niet hier in Ierland. Beetje grijs is het, hoewel het zo lekker was, gisteren (+avond en nacht)
Het programma wil niet meewerken met een logaritmische regressiequote:
Ja, het verschil moet er wezen. Hihiquote:Op woensdag 22 april 2009 11:50 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maar in het Noorden zit altijd alles meeJullie hebben ook de SR al
ofquote:Optie 1:
1. Voorkant
2. Voorwoord
3. Inhoudsopgave
4. Inleiding / Onderzoekskader
5. Management Summary
6. Etc
quote:Optie 2:
1. Voorkant
2. Voorwoord
3. Inleiding / Onderzoekskader
4. Inhoudsopgave
5. Management Summary
6. Etc
Ja dat had ik zelf ook bedacht, maar gisteren zei iemand dat hij het beter als optie 2 zou doen..quote:
Ik zou ook het voorwoord en de inhoudsopgave omdraaien.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja dat had ik zelf ook bedacht, maar gisteren zei iemand dat hij het beter als optie 2 zou doen..
Al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang eigenlijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:28 schreef TIM-846 het volgende:
Sinds wanneer heb jij flickr, lastfm en twitter cos?
Desnoods open je een topic in School & Studie dan heb je gegarandeerd wel antwoord.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja dat had ik zelf ook bedacht, maar gisteren zei iemand dat hij het beter als optie 2 zou doen..
Alleen je preface en summary voor je inhoudsopgave. De rest er allemaal naquote:Op woensdag 22 april 2009 13:08 schreef TIM-846 het volgende:
Even een vraagje. Hoe zouden jullie je scriptie indelen?
[..]
of
[..]
Kan je niet es voor mij een remix maken van pearl jam songs, een speciale PR mixquote:Op woensdag 22 april 2009 13:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang eigenlijk.
Al twitter ik pas een weekje. En da's goed, want via via heb ik wel een opdracht voor het maken van een remix in de pocket.
Tuurlijjk. Stuur je mij dan even wat hijg-, steun- en kreungeluiden door van jezelf?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Kan je niet es voor mij een remix maken van pearl jam songs, een speciale PR mix
LOLquote:Op woensdag 22 april 2009 13:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Tuurlijjk. Stuur je mij dan even wat hijg-, steun- en kreungeluiden door van jezelf?
Zal wel, maar ik knip en plak liever in vrouwelijk gehijg.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
LOLEddie heeft toch genoeg hijg, steun en kreungeluiden in zn songs
![]()
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op woensdag 22 april 2009 13:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zal wel, maar ik knip en plak liever in vrouwelijk gehijg.
Donequote:Op woensdag 22 april 2009 13:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Desnoods open je een topic in School & Studie dan heb je gegarandeerd wel antwoord.
Heb je gehoord hoe die man Engels praat?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:28 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de nieuwe Calvin Harris en die is weer bijzonder fijn te noemen
Ga weg dat meen je niet?! zeer toffe track ditquote:Op woensdag 22 april 2009 14:28 schreef cosmick het volgende:
Oe! Dit klinkt slecht!
Zal er even op lettenquote:Op woensdag 22 april 2009 14:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb je gehoord hoe die man Engels praat?![]()
.
Nee, ik vond het echt he-le-maal niets. Van die plaatjes waar er al 9 triljoen van gemaakt zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga weg dat meen je niet?! zeer toffe track dit
Dat is duidelijkquote:Op woensdag 22 april 2009 14:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, ik vond het echt he-le-maal niets. Van die plaatjes waar er al 9 triljoen van gemaakt zijn.
100% niks.
Ja, maar zoiets kun je niet vaak genoeg melden.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:34 schreef purplerose het volgende:
had ik al gezegd dat ik dat nr ook vreselijk vindt?
Ach, damn. Hebben ze ook een reden opgegeven?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:06 schreef purplerose het volgende:
ik ben niet aangenomen bij de dierenkliniek waar ik gesolliciteerd heb
Ik mis nog het zelfvertrouwen wat ik in die kliniek nodig zou hebben, ik moet nog teveel aan mezelf werken voor de eisen die ze bij die kliniek hebben.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ach, damn. Hebben ze ook een reden opgegeven?
Hmm Ok. Dus je hebt een dag proefgelopen zeg maar? Maar dan wel snel meer zelfvertrouwen krijgen hoor, niemand is beter dan jij zelf!quote:Op woensdag 22 april 2009 15:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik mis nog het zelfvertrouwen wat ik in die kliniek nodig zou hebben, ik moet nog teveel aan mezelf werken voor de eisen die ze bij die kliniek hebben.
Klopt opzich wel maar is toch nie leuk om te horen, heb me die dag de tiefus gewerkt van 9.00 tot 19.00
Tja, das mijn grootste probleem, zelfvertrouwen, daar worstel ik al vanaf me 12e mee :squote:Op woensdag 22 april 2009 15:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm Ok. Dus je hebt een dag proefgelopen zeg maar? Maar dan wel snel meer zelfvertrouwen krijgen hoor, niemand is beter dan jij zelf!
Dingen doen/ondernemen waar je erkenning en waardering uit kunt halen.. zodat je trots op jezelf wordt.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tja, das mijn grootste probleem, zelfvertrouwen, daar worstel ik al vanaf me 12e mee :s
maarja blijven werken eraan met me psieg.
ik heb gewoon geen arrogant botje in me lijf om mezelf op de borst te kloppenquote:Op woensdag 22 april 2009 15:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dingen doen/ondernemen waar je erkenning en waardering uit kunt halen.. zodat je trots op jezelf wordt.
Dan groeit je ego wel.
Die heb je wel. Anders moet je die gewoon makenquote:Op woensdag 22 april 2009 15:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik heb gewoon geen arrogant botje in me lijf om mezelf op de borst te kloppen![]()
Waar zit die van jou dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die heb je wel. Anders moet je die gewoon maken.
Letterlijk: zelfontplooiing; zorgen dat je je met dingen bezig kan houden die je leuk vindt en waar je goed in bent.quote:
Daar ben ik weer mee bezig bij de psieg sinds kort, ik ben in de loop dr jaren me durf kwijtgeraakt ergensquote:Op woensdag 22 april 2009 15:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Letterlijk: zelfontplooiing; zorgen dat je je met dingen bezig kan houden die je leuk vindt en waar je goed in bent.
Zonodig bijleren, investeren, stappen durven te zetten etc, uitdagingen blijven zoeken..
Maar goed, dit is wel heel kort door de bocht. Komt er wel op neer dat je natuurlijk moet geloven in jezelf. Dan komt het vertrouwen vanzelf wel. Eerst voor jezelf bepalen waarom je geen zelfvertrouwen hebt.
Bijzonder triest inderdaadquote:Op woensdag 22 april 2009 15:48 schreef D. het volgende:
Als je niets weet, doe dan niet mee aan een popquiz
Jammer!quote:Op woensdag 22 april 2009 15:06 schreef purplerose het volgende:
ik ben niet aangenomen bij de dierenkliniek waar ik gesolliciteerd heb
quote:Muziekprogramma Michiel Veenstra van de buis
Het televisieprogramma 'Later...with Jools Holland', dat wekelijkse werd aangekondigd door 3FM-dj Michiel Veenstra, is per direct van de buis gehaald. Waarschijnlijk wordt de serie na de zomer alsnog uitgezonden.
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8414
Geruchten doen de ronde dat het met ONM niet heel goed gaat, dus wie weet..quote:Op woensdag 22 april 2009 16:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat een naaistreek weer van de PO.
Haal dan ONM van de buis af, dat voegt helemaal niets toe.
Zijn we meteen af van die soap. Vuilniszak eroverheen, naar de vuilstort ermee.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geruchten doen de ronde dat het met ONM niet heel goed gaat, dus wie weet..
Jupquote:Op woensdag 22 april 2009 16:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zijn we meteen af van die soap. Vuilniszak eroverheen, naar de vuilstort ermee.
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:28 schreef cosmick het volgende:
Nou, klaar met dat onnozele gelul over voetbal.
rezipquote:Op woensdag 22 april 2009 16:49 schreef cosmick het volgende:
K.
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar ze staan morgen wel op de 3FM-awrds.
3fm awardsquote:Op woensdag 22 april 2009 16:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
rezip
Maar ze staan morgen wel op de 3FM-awrds.
Ach, ik ben geen Krezip-fan, maar het is wel een succesvolle Nederlandse band. Nu ze stoppen gun ik ze wel een awardquote:Op woensdag 22 april 2009 16:53 schreef cosmick het volgende:
[..]. Dat zegt uiteraard meer over die "awards" dan over Krezip
.
Neemt 3FM zichzelf nog serieus?
Als Nikki wint, niet nee.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:53 schreef cosmick het volgende:
[..]. Dat zegt uiteraard meer over die "awards" dan over Krezip
.
Neemt 3FM zichzelf nog serieus?
Mijn vader fiets elke dag ongeveer de zelfde lengte dus zo goed is het nou ook weer nietquote:
2 of 3 !quote:Op woensdag 22 april 2009 18:12 schreef borisz het volgende:
Hellup
Welke foto zou jij op Canvas laten zetten ?
Ik geloof je nietquote:Op woensdag 22 april 2009 18:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn vader fiets elke dag ongeveer de zelfde lengte dus zo goed is het nou ook weer niet
3quote:Op woensdag 22 april 2009 18:12 schreef borisz het volgende:
Hellup
Welke foto zou jij op Canvas laten zetten ?
Het is wel zo en ook nog in 2 uur en hij is 53 Daar kan giel niet aan tippenquote:
Goedenavondquote:Op woensdag 22 april 2009 19:06 schreef -Hans- het volgende:
Zo te zien schijnt de zon in Hilversum. In het Noorden is het atm grijs, koud en winderig. En het regent zelfs.>!
Jajaja, wrijf het maar in..! morgen gaan we in de herkansingquote:Op woensdag 22 april 2009 19:07 schreef Briggy het volgende:
[..]
Goedenavond
Hier een strak blauwe lucht met een zonnetje![]()
Ik word er ook niet echt warm vanquote:Op woensdag 22 april 2009 19:12 schreef -Hans- het volgende:
Sky and sand? aparte plaat, maar niet heel spannend..
Hiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |