abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68260061
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:14 schreef Frasier het volgende:
Nieuw filmpje UFC 2009:

http://www.gametrailers.c(...)-hd-ufc-2009-u/48262

Geen houterige animaties meer zo te zien, heerlijk soepel. En wat ziet er vet uit
Jammer dat ze met van die snelle pasjes lopen, dat staat zo knullig. Ziet er verder wel heel goed uit
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_68260270
tvp
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_68260301
quote:
Op woensdag 22 april 2009 07:51 schreef Vince22 het volgende:
tvp
  woensdag 22 april 2009 @ 08:40:27 #54
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_68260818
quote:
Op woensdag 22 april 2009 01:04 schreef Sala-adin het volgende:
Wat is een toffe titel die binnen nu en 2 maanden uitkomt voor de ps3?
Geen idee,.... zelf wacht ik op Uncharted 2 en FFXIII! Als je net een PS3 hebt moet je MGS4, Valkyria Chronicles en Uncharted proberen! Aanraders.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_68261028
quote:
Op woensdag 22 april 2009 01:04 schreef Sala-adin het volgende:
Wat is een toffe titel die binnen nu en 2 maanden uitkomt voor de ps3?
Kwa exclusives komt Infamous uit en waarschijnlijk Fat Princess op het PSN.

Games in het algemeen wordt het gewoon een briljante zomer met Prototype, Batman, Wolverine en Ghostbusters
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_68263612
BAAAS
  woensdag 22 april 2009 @ 10:47:19 #57
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_68264006
vuug mij tuu
pi_68265626
Wat een ontzettend vette game is Wheelman toch
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_68267157
quote:
Op woensdag 22 april 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Moeilijke constructies?

Je maakt een account aan op de site. Vervolgens maak je de account extended (gratis), hiervoor zal er een klein bedrag worden bijgeschreven op je bankrekening binnen 3 werkdagen. Eenmaal het bedrag is bijgeschreven activeer je je account door het bijgeschreven bedrag in te voeren op de site.

Het enige wat nog rest is een telefoontje van het hoofdkantoor (uit het buitenland). Hierbij stellen ze een aantal vragen puur ter controle voor de kaarthouder.

Vanaf nu kun je al je aankopen doen. Even een bedrag overmaken via Ideal op je account en het staat er direct op, klaar is Kees.

Ach en en de kosten die ik hun schuldig ben (weet er niks van trouwens, maar goed het zal toch wel een klein bedrag zijn) neem ik voor lief. Het werkt gewoon voortreffelijk.
Als volgend jaar m'n credit card afloopt gebruik ik dit ook wel. Klinkt handig
pi_68267501
quote:
Op woensdag 22 april 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Moeilijke constructies?

Je maakt een account aan op de site. Vervolgens maak je de account extended (gratis), hiervoor zal er een klein bedrag worden bijgeschreven op je bankrekening binnen 3 werkdagen. Eenmaal het bedrag is bijgeschreven activeer je je account door het bijgeschreven bedrag in te voeren op de site.

Het enige wat nog rest is een telefoontje van het hoofdkantoor (uit het buitenland). Hierbij stellen ze een aantal vragen puur ter controle voor de kaarthouder.

Vanaf nu kun je al je aankopen doen. Even een bedrag overmaken via Ideal op je account en het staat er direct op, klaar is Kees.

Ach en en de kosten die ik hun schuldig ben (weet er niks van trouwens, maar goed het zal toch wel een klein bedrag zijn) neem ik voor lief. Het werkt gewoon voortreffelijk.
ik wacht nu al een half jaar op dat telefoontje trouwens, ik heb alle documentatie 3 keer ingestuurd en nog steeds geen reactie.
pi_68267549
Quest for Booty zojuist ontvangen.

Van de week maar eens spelen. Ratchet
pi_68267595
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:35 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ik wacht nu al een half jaar op dat telefoontje trouwens, ik heb alle documentatie 3 keer ingestuurd en nog steeds geen reactie.

Dan klopt er hier iets niet nee.

Wat je dan zou kunnen doen is een live chat op te starten via hun site met een van de medewerkers. Dan moet je dit even voorleggen en het verzoek indienen dat ze met jou alsnog telefonisch contact op moeten nemen. Een betere oplossing.
pi_68267665

Mijn aanstaande aankopen
pi_68267667
quote:
Sega Once Again Considering Changes To Business Operations

For the third time this decade, Sega have announced that they are considering making big changes to the way the company is structured.

The first of these was in 2001, when Sega pulled out of the hardware business. The second was in 2004, when Sammy took over the company and Sega's many satellite studios were rolled back into the mothership.

Now a third looks possible, as declining sales and a tough business climate in Japan have led the company to call for greater "integration" between Sega's Japanese development teams and those in the West.

Speaking at a recent conference in Japan, Sega's Takayuki Kawagoe said "We need more integration so projects and initiatives on both sides can benefit from everyone's experience and expertise".

That's cool. That's what Sega need. Know what we need? We need an English-language version of Ryu ga Gotoku 3.

http://kotaku.com/5222049(...)-business-operations
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_68268171
TeeVeePee
pi_68268327
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mijn aanstaande aankopen
Fat Princess lijkt me tof!
pi_68268598
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:00 schreef ZoneKill het volgende:
TeeVeePee
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
  woensdag 22 april 2009 @ 13:20:26 #68
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_68268715
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn aanstaande aankopen
Trine lijkt mij ook leuk en tof ja. Afgaande op de omschrijving en trailer is het een soort spirituele opvolger van The Lost Vikings.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_68268786
Ik lees trouwens dat er een beta voor Fat Princess is? Hoe kom ik daar tussen?
pi_68269437
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik lees trouwens dat er een beta voor Fat Princess is? Hoe kom ik daar tussen?
Er zijn keys vergeven op het Playstation blog. Er zullen sites nog meer keys uit gaan delen. Hiervoor moe je de Playstation twitter in de gaten houden
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_68272298
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:51 schreef Cyberia18 het volgende:
http://g4tv.com/trailers/(...)y-Gameplay-Clip.html

Awesomesaaaaauuuuuuce.
Naais!
pi_68278502
Woei, wat een content in die US store... toch maar eens een accountje aangemaakt daar. Nu al die vette shit eens installeren en checken
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  woensdag 22 april 2009 @ 18:39:22 #74
66083 Platina
78th Element
pi_68278687
tvp
  woensdag 22 april 2009 @ 19:07:27 #75
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_68279570

Ik moest lachen.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')