Same here.. nu komt het dit jaar toevallig zo uit dat ik een bruiloft heb die dag maar ideaal is andersquote:Op woensdag 22 april 2009 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
Ik had de 1e graag willen werken, maar dan moet ik verplicht vrij nemen.
Stom hoor!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had de 1e graag willen werken, maar dan moet ik verplicht vrij nemen.
Trien.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Same here.. nu komt het dit jaar toevallig zo uit dat ik een bruiloft heb die dag maar ideaal is anders
Niet dat ik die dag niet kan missen, ik heb nog 346 uur over voor de rest van het jaarquote:Op woensdag 22 april 2009 21:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Same here.. nu komt het dit jaar toevallig zo uit dat ik een bruiloft heb die dag maar ideaal is anders
Ga je naar een bevrijdingsfestivalquote:Op woensdag 22 april 2009 21:11 schreef Q. het volgende:
Hopelijk ga ik dinsdag 5 mei 's middags mijn eerste verlofuren opnemen! Spannend!
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet dat ik die dag niet kan missen, ik heb nog 346 uur over voor de rest van het jaar.
Ja. Die in mijn achtertuin.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ga je naar een bevrijdingsfestival?
Exclusief feestdagen, die zijn er al vanaf.quote:
Bij mij ook. Dat is logisch. Heb er 200nogiets. Niet zoveel.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Exclusief feestdagen, die zijn er al vanaf.
Herkenbaar. Wij zijn ook meer werk aan het creëren. Plato zou trots op ons zijnquote:Op woensdag 22 april 2009 19:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het project is goed voor minstens 2 manjaren. En er is net een opdracht binnen gekomen voor meer werk tbv datzelfde project.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij ook. Dat is logisch. Heb er 200nogiets. Niet zoveel.
En waar komt die 2e Afsluitdijk nou te liggen?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wij zijn ook meer werk aan het creëren. Plato zou trots op ons zijn.
Ze kunnen niet van jou winnen, maar je kunt wel van ze verliezen.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:15 schreef Q. het volgende:
Dat is logisch.
Ik creër geen werk voor mezelf, daar heb ik de Tweede Kamer voorquote:Op woensdag 22 april 2009 21:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wij zijn ook meer werk aan het en. Plato zou trots op ons zijn.
Energiemarkt, Q. Ook een prachtige business om nieuw terrein te ontginnen.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:17 schreef Q. het volgende:
[..]
En waar komt die 2e Afsluitdijk nou te liggen?
Desalniettemin ben je best trots op ons.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik creër geen werk voor mezelf, daar heb ik de Tweede Kamer voor.
Als je niet verantwoordelijk wae geweest voor deze tt dan zou ik best trots op jou geweest zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Desalniettemin ben je best trots op ons.
Medeverantwoordelijk. Air hielp.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je niet verantwoordelijk wae geweest voor deze tt dan zou ik best trots op jou geweest zijn.
Ik heb Air nooit als medesingle beschouwd, maar jou daarentegen wel en daarom doet het zo ontzettend veel pijnquote:
De verrader!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb Air nooit als medesingle beschouwd
Helemaal niet, hij behoorde altijd al tot het vijandelijke kamp.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:39 schreef Thisbe het volgende:
Collega's die zeggen dat je niet hard genoeg werkt.die zelf om vijf uur de deur achter zich dichttrekken.
En ik had vannochtend nog aangeboden haar te helpen omdat ik het nou toevallig twee dagen íets rustiger heb.
![]()
Ze kan doodvallen.
Dolle pret! Dat wordt genieten voor je! Je hebt er vast en zeker al zin in hè?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef Thisbe het volgende:
O, Air: ik zei toch laatst dat er iemand een burnout zou krijgen? Vandaag heeft een secretaresse zich overspannen ziek gemeld, dus het feest is echt begonnen!
Weet je ook direct hoe dat gewaardeerd wordtquote:Op woensdag 22 april 2009 21:39 schreef Thisbe het volgende:
Collega's die zeggen dat je niet hard genoeg werkt.die zelf om vijf uur de deur achter zich dichttrekken.
En ik had vannochtend nog aangeboden haar te helpen omdat ik het nou toevallig twee dagen íets rustiger heb.
![]()
Het is een verplichte vrije dag bij onsquote:Op woensdag 22 april 2009 22:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga gewoon doorwerken op Koninginne dag. Genoeg te doen en ik hoef geen vrij voor een dag die ik sowieso toch niet gebruik of vier.
Bij ons ook, hoewel het gebouw gewoon open is, dus ik zou kunnen gaan werken, maar dan telt het toch als vrije dag.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is een verplichte vrije dag bij ons.
Crisis: gotta love it!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:39 schreef Thisbe het volgende:
![]()
Ze kan doodvallen.
Op basis van zijn columns in de Volkskrant kon je concluderen dat hij heel ernstig ziek was, maar niet dat het zo snel zou gaan.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:32 schreef Q. het volgende:
Martin Bril overleden!
In bepaalde opzichten wel, maar in andere opzichten is al enige stabilisatie zichtbaar.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Crisis: gotta love it!![]()
And the worst is yet to come!
Onzin: binnen een half jaar tot een jaar is de dollar gevallen en heeft de USA hyper-inflatie en de rest van de wereld zal het niet veel beter vergaan.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In bepaalde opzichten wel, maar in andere opzichten is al enige stabilisatie zichtbaar.
Dat denk ik niet, maar jij bent nu eenmaal een aardspessimist en wil dit worst case scenario dus graag geloven.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin: binnen een half jaar tot een jaar is de dollar gevallen en heeft de USA hyper-inflatie en de rest van de wereld zal het niet veel beter vergaan.
Dat jij Litpho als medesingle beschouwde zegt meer over het bord voor je kop dan over zijn vermeende celibataire levensstijl.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:29 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb Air nooit als medesingle beschouwd, maar jou daarentegen wel en daarom doet het zo ontzettend veel pijn.
Het is fijn om te weten dat sommige dingen altijd hetzelfde blijven in deze snel veranderende maatschappij. De singlestatus van een aantal posters hier is daar één van.quote:
quote:
Is dat die groene fiets die ze kwijt was?quote:
Dat moet haast wel hequote:Op donderdag 23 april 2009 08:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat die groene fiets die ze kwijt was?
Vrouwen die zulk soort films tof vinden. Samen gaan?quote:
Volgens mij hoeft een single niet per se celibatair te levenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij Litpho als medesingle beschouwde zegt meer over het bord voor je kop dan over zijn vermeende celibataire levensstijl.
Het laatste wat ik in deze SC heb gelezen is dat de status single niet meer van toepassing is.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft een single niet per se celibatair te leven.
Over het algemeen gaan die twee hier wel hand in hand.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:40 schreef Plato1980 het volgende:
Volgens mij hoeft een single niet per se celibatair te leven.
Gaat de afspraak nog door dan? (of is je geheugen niet goed?)quote:
Het kan, maar het hoeft nietquote:Op donderdag 23 april 2009 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over het algemeen gaan die twee hier wel hand in hand.
Vraag jij CL nu voor een date?quote:Op donderdag 23 april 2009 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat de afspraak nog door dan? (of is je geheugen niet goed?)
Nee, al een half jaar geleden.quote:
Voor wie dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 08:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het laatste wat ik in deze SC heb gelezen is dat de status single niet meer van toepassing is.
oh?quote:Op donderdag 23 april 2009 08:44 schreef AirwiN het volgende:
Over het algemeen gaan die twee hier wel hand in hand.
Het is nu stil, ik denk dat ze aan de goedmaakseks zijn gegaan.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:13 schreef Pheno het volgende:
Het is nu stil, ik denk dat ze aan de goedmaakseks zijn gegaan.
Seksquote:Op donderdag 23 april 2009 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is nu stil, ik denk dat ze aan de goedmaakseks zijn gegaan.
Ah, jij houdt wel van celibatair? Of is het meer het idee dat andere mensen ook seks hebben?quote:
Ik wil gewoon graag op Q lijken.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, jij houdt wel van celibatair? Of is het meer het idee dat andere mensen ook seks hebben?
*tondeuse aangeeftquote:
Waarom!?quote:
Wie niet?quote:
*hand heel hoog opsteekt!*quote:
Ik ben Q.!quote:Op donderdag 23 april 2009 10:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
*hand heel hoog opsteekt!*
Jij ook dan?
Ja, want dat ziet er echt uit als een studentenbarrelquote:Op donderdag 23 april 2009 08:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat die groene fiets die ze kwijt was?
Is het echt zo verwonderlijk dat vrouwen zulke films ook leuk kunnen vinden. Na al die jaren dat je zowel CL als mij kent.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die zulk soort films tof vinden. Samen gaan?
En anders toch wel!quote:
Ik wil jullie in geen enkele zin als vanzelfsprekend ervaren. Daarom geniet ik bewust van iedere mogelijke verwondering.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:17 schreef TwistedDarling het volgende:
Is het echt zo verwonderlijk dat vrouwen zulke films ook leuk kunnen vinden. Na al die jaren dat je zowel CL als mij kent.![]()
Is daar ook nog een goede reden voor?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:57 schreef Godtje het volgende:
De orthodontist wil mijn kaak gaan breken!![]()
Die is niet goed. Dat ga ik niet doen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |