Niks mis mee tochquote:Op woensdag 22 april 2009 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, een beetje in een openbaar forum gaan liggen neuken, terwijl iedereen kan meekijken.
Nou ja, als CGM ineens langs komt wippen, dan krijg je weer boze ouders en zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, als CGM ineens langs komt wippen, dan krijg je weer boze ouders en zo.
WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh even voor KG, mocht ie t lezen... Ik heb dr gesproken vandaag, afgesproken voor vrijdag, ze is leuk en sexy, en ik weet nog steeds niks.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Dus vrijdag wordt er sowieso geneukt!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Whehehe
Oh even voor KG, mocht ie t lezen... Ik heb dr gesproken vandaag, afgesproken voor vrijdag, ze is leuk en sexy, en ik weet nog steeds niks.
Nee, zoals ik al zei, ik weet nog steeds niksquote:Op woensdag 22 april 2009 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus vrijdag wordt er sowieso geneukt!
Ja, dat las ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei, ik weet nog steeds niks
Ja, KG was nieuwsgierig de hele tijdquote:Op woensdag 22 april 2009 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat las ik.
Maar ik las ook dat je je bericht richtte aan KG, dus moest ik even plagen.
Maar ben jij degene die ik daarmee plaag dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, KG was nieuwsgierig de hele tijdEn jij mag me plagen, dat weet je toch
Ja, want ik richtte me tot KG, niet tot jouquote:Op woensdag 22 april 2009 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ben jij degene die ik daarmee plaag dan?
Ik ook!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, want ik richtte me tot KG, niet tot jou
Ja, dan moet ik in mn eentje dit topic gaan volspammen... Lekker danquote:Op woensdag 22 april 2009 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je flink doorpost gaat het je vast lukken. Ik ga in ieder geval slapen nu!
Risico van het vakquote:Op woensdag 22 april 2009 23:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik in mn eentje dit topic gaan volspammen... Lekker dan
Beetje jammer Mart... Zomaar afhaken... Je denkt ook nooit aan mequote:
Ik kan er ook niks aan doen dat mijn wekker morgen om 6 uur aflooptquote:Op woensdag 22 april 2009 23:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Beetje jammer Mart... Zomaar afhaken... Je denkt ook nooit aan me
O wacht, dat kan ik wel... gewoon niet zetten... al is mijn baas daar niet zo blij mee, denk ikquote:Op woensdag 22 april 2009 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat mijn wekker morgen om 6 uur afloopt.
Jawel hoor... De wekker uitzettenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat mijn wekker morgen om 6 uur afloopt.
Das ook nog een optie jaquote:Op woensdag 22 april 2009 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
O wacht, dat kan ik wel... gewoon niet zetten... al is mijn baas daar niet zo blij mee, denk ik.
De betere optie. Als ik mijn wekker moet uitzetten, betekent dat dat ik toch wakker ben geworden om 6 uurquote:Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das ook nog een optie jaEn ach je baas... Die kan best een ochtendje zonder je
Ja maar dan draai je je om en ga je gewoon weer slapenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
De betere optie. Als ik mijn wekker moet uitzetten, betekent dat dat ik toch wakker ben geworden om 6 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |