Heijligers Computers zijn slecht. Geen service en wanneer je een klacht indient, wordt daar niets mee gedaan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:04 schreef de_boswachter het volgende:
We staan pas op plaats 12: http://www.google.nl/search?q=Heijligers+Computers&hl=nl&start=0&sa=N
Heijligers Computers is gewoon een kut bedrijf
Kut service etc.
Dus koop nooit wat bij Heijligers Computers. Dat jullie het even weten !
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dit is toch werkelijk waar te zot voor woorden. Vinden jullie je nutteloze internetleventje echt zo belangrijk dat je een onderneming met een goede naam zo belachelijk gaat lopen maken? En dat allemaal om tegen je vriendjes te kunnen zeggen dat je achter je internetschuilnaampje stoer loopt te doen. Echt te triest voor woorden.
Oh kijk mamma, ik schrijf huillie op internet en nu ben ik stoer.....dat wordt wat in het echte leven wanneer je volwassen wordt.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh kijk mamma, ik schrijf huillie op internet en nu ben ik stoer.....dat wordt wat in het echte leven wanneer je volwassen wordt.
Wat een praat zeg voor zo'n klein mannetje....zat dat plakplaatje op je arm bij de rintintinkauwgom?quote:
ik zei niksquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat een praat zeg voor zo'n klein mannetje....zat dat plakplaatje op je arm bij de rintintinkauwgom?
Nou, als het aan sommige FOK! crewleden ligt wel, kennelijk:quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:01 schreef Fritztiaan het volgende:
Ik hoop dat dit topic geen nadelige gevolgen heeft voor de zaak.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:04 schreef de_boswachter het volgende:
We staan pas op plaats 12: http://www.google.nl/search?q=Heijligers+Computers&hl=nl&start=0&sa=N
Kut service etc.
Zegt voldoende over boswachter , maar ja die denkt onder andere dat hij god zelf is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, als het aan sommige FOK! crewleden ligt wel, kennelijk:
[..]
.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zegt voldoende over boswachter , maar ja die denkt onder andere dat hij god zelf is.
Val jij op mannen/jongetjes ofzo? Post eens foto's van lekkere wijven ivp minderjarigen.quote:
hahaha, als ik hier butthurt over zou zijn zou ik m toch niet neerzetten?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Val jij op mannen/jongetjes ofzo? Post eens foto's van lekkere wijven ivp minderjarigen.
Hier nog een foto van zo'n minderjarig pukkeltje:
[ afbeelding ]
Stoer in moeders keuken met een plakplaatje op de arm [ afbeelding ]
Dus jij qoute het nog even extraquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
[..]
.
Dat zal het idd zijn , mijn dikke kop verbergen vanwege schaamte....quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
jij daarentegen schaamt je voor je dikke gezicht:
Jij hebt wat weg van ruben v/d meer..quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat zal het idd zijn , mijn dikke kop verbergen vanwege schaamte....
Eigen ervaring enzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
[..]
.
Voor dat een of andere mod de tt heeft veranderd stonden we op plaats 3, onder de twee sites van Heijliger zelfquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:04 schreef de_boswachter het volgende:
Kut service etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:20 schreef joepie91 het volgende:
Jezus mensen hou er effe mee op ofzo. Het was niet de bedoeling om dit topic in de Google-resultaten te krijgen, slechts om een ervaring te delen (zoals al eerder gezegd). Dus is het ook niet nodig om allemaal "slechte beoordelingen" te gaan plaatsen terwijl je het bedrijf in kwestie waarschijnlijk niet eens kent.Volgens mij was jij toch echt diegene die in de OP dat bedrijf "waarvan de naam niet genoemd mag worden" associeerde met duistere praktijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je verder toevallig een mes op je keel staan?"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |