een gifje? Dat kan met Photoshopquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:38 schreef oh-oh het volgende:Ik heb net zulke vette foto's gemaakt in het veld.
Hoe kan ik zo een bewegend dingetje maken?
Wat heb je wel?quote:
u vraagt....quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:50 schreef oh-oh het volgende:Kheb niet zo veel.
Kan het niet ergens online of zo?
Geloof me, een mamografie is een stuk erger. Vorig jaar ergens een keer gehad. En hoe kleiner de tiet, hoe erger het is. Uitstrijkje vind ik niet zo erg. Maar de eerste keer dat ik het kreeg was het ook bingo. PAP3b. Toen hebben ze al het onrustige weefsel weggenomen en daarna moest ik om het half jaar op controle komen. Voor de vruchtbaarheid was er geen gevaar, zei men.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben met 30 netjes geweest en nu weer dus, maar ik had de brief ook laten liggen.
Geloof dat ze na 6 weken al nog een brief stuurden, echt keisnel!
Tietonderzoek lijkt mij veel vervelender![]()
Gelukkig hoeven we daar volgens mij voorlopig nog niet heen, ouwe wijven dat we zijn![]()
Maar goed, ik ga nu echt niet meer bellen, ik wil een nieuwe huisarts zoeken denk ik, ik mot dr nie meer.
Dat dus, vooral als je er vanuit gaat dat ze dat niet doen, dan heb je het meteen gehad.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:55 schreef Maes het volgende:
Misschien is het beter als ze het gelijk doen, dan hoef je niet nog eens te zenuwen.
Met zo'n brandding. Een soort kaasschaafje. Niks van gevoeld. het enige dat een beetje, echt klein beetje, pijn deed was de verdovingsspuit. Alleen het vloeien nadien was wat vervelend omdat het in mijn geval langer duurde dan de bedoeling was. Een van de adertjes was bij mij niet goed dichtgebleven waardoor ik een beetje leegliep. Dat moest twee dagen na de ingreep hersteld worden bij de eerste hulp. was wel leuk. in de kamer ernaast oefende de fanfare van het ziekenhuis. Die hobbyen er wat naast en zo. En ik lag daar dus onder de tonen van de fanfare met mijn benen in de beugels en een bakje om het bloed op te vangen terwijl de co-assistent watten in mijn pruimpje proptequote:Op dinsdag 21 april 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
Nok, hoe hebben ze dat weggenomen en was het erg pijnlijk?
EERLIJK graag!
Ik ben nogal slecht in verrassingenquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:55 schreef Maes het volgende:
Misschien is het beter als ze het gelijk doen, dan hoef je niet nog eens te zenuwen.
Ja hey, nu we het daar toch over hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb er vaak genoeg bij gestaan en volgens mij viel de pijn wel mee.
Bij spiraal plaatsen of strippen gilden ze over het algemeen harder
Wat is zeer. Belangrijker. Voel je er wat van tijdens de sex?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:33 schreef nokwanda het volgende:
Plaatsen deed wel zeer toen, maar het heeft lang goed gezeten. Heb er 4 jaar lol van gehad. Dat was Mirena.
Ik niet en bij navraag de man ook niet. Maar ik voelde wel het kleine draadje dat eruit stak als ik helemaal met mijn vinger naar binnen ging (ieh... gaat ze zelf met haar vingers naar binnenquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat is zeer. Belangrijker. Voel je er wat van tijdens de sex?
Agossie. Dan schamen ze zich ook echt he?quote:Op woensdag 22 april 2009 01:47 schreef ondeugend het volgende:
Even vertellen dat mijn 13 maand oude pup loops en dus vrouw is geworden.
Het broekje vond ze in eerste instantie vreselijk en ze rende op alleen haar voorpoten door de kamer.
Inmiddels weet ze dat ze normaal kan lopen maar is ze wel helemaal depressief met broekje aan.
Stiekem lach ik haar heel erg uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |