Klopt, maar ikzelf kan de verleiding niet weerstaan om ook een aantal actieve renners in mijn team te hebben. Gestorven helden rijden natuurlijk ook niet zo hard meer.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:30 schreef wimderon het volgende:
Heeft Frigo z'n koelkast mee of niet? Belangrijk om de sterkte van je ploeg in te schatten natuurlijk.
Valt me trouwens op hoeveel renners uit het recente verleden (doorgaans niet meer dan subtoppers) er in deze fase gekozen worden...
Persoonlijk schat ik de renners uit het verre verleden (dan bedoel ik voor de 2e wereldoorlog) ook iets lager in. Toen was het toch nog een tikkeltje te regionaal.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:30 schreef wimderon het volgende:
Valt me trouwens op hoeveel renners uit het recente verleden (doorgaans niet meer dan subtoppers) er in deze fase gekozen worden...
Het was inderdaad geen sinecure om zeven keer de Tour te winnen in een tijd dat hij verreden werd zonder ploeggenoten, de etappes meer dan 400 km lang waren, je eigenhandig je fiets moest repareren in geval van pech, men geen beschikking had over Armstrong's beroemde kleine versnellinkje en carrières onderbroken werden door Wereldoorlogen. Of definitief afgebroken, op het slagveld.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Persoonlijk schat ik de renners uit het verre verleden (dan bedoel ik voor de 2e wereldoorlog) ook iets lager in. Toen was het toch nog een tikkeltje te regionaal.
Ik heb op zich wel veel toppers, maar de meeste hebben ook veel in dienst gereden, daar heb ik wel bewust op gelet.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:39 schreef Blawh het volgende:
Bovendien kies ik ook bewust voor een paar (redelijk) allround subtoppers, ik geloof namelijk niet in een team van 9 toppers.
Wat heeft dat te maken met het te regionaal zijn?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het was inderdaad geen sinecure om zeven keer de Tour te winnen in een tijd dat hij verreden werd zonder ploeggenoten, de etappes meer dan 400 km lang waren, je eigenhandig je fiets moest repareren in geval van pech, men geen beschikking had over Armstrong's beroemde kleine versnellinkje en carrières onderbroken werden door Wereldoorlogen. Of definitief afgebroken, op het slagveld.
Tja, je moet alles relatief zien. Anders zou je volledige teams met recent actieve renners krijgen.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Persoonlijk schat ik de renners uit het verre verleden (dan bedoel ik voor de 2e wereldoorlog) ook iets lager in. Toen was het toch nog een tikkeltje te regionaal.
Anders had ik wellicht geen Coppi gekozen, maar Valverde ofzoquote:Op woensdag 29 april 2009 18:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, je moet alles relatief zien. Anders zou je volledige teams met recent actieve renners krijgen.
Niet zozeer letterlijk met regionaal idd. Ik nam het even op voor alle renners in het algemeen uit die tijd, aangezien ik je toch enigszins denigrerend over vind komen over hun prestaties. Als je alles in perspectief wil plaatsen zijn de dingen die ik noem net zo relevant als het feit dat er nog geen Russen meededen.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het te regionaal zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Ik zeg niets over hun prestaties. Het was de oertijd van het wielrennen met buitengewone prestaties, maar veel van die kerels vind ik meer avonturiers of pioniers dan wielrenners. Avonturiers die het opnamen tegen andere avonturiers uit de streek.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niet zozeer letterlijk met regionaal idd. Ik nam het even op voor alle renners in het algemeen uit die tijd, aangezien ik je toch enigszins denigrerend over vind komen over hun prestaties. Als je alles in perspectief wil plaatsen zijn de dingen die ik noem net zo relevant als het feit dat er nog geen Russen meededen.
Oke. Iedereen heeft ook recht op zijn eigen overwegingen daarbij. Hetzelfde geldt uiteraard voor je overwegingen bij de samenstelling van je ploeg. Ik vind een ploeg met allemaal verschillende nationaliteiten bv. weer een stuk minder.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zeg niets over hun prestaties. Het was de oertijd van het wielrennen met buitengewone prestaties, maar veel van die kerels vind ik meer avonturiers of pioniers dan wielrenners. Avonturiers die het opnamen tegen andere avonturiers uit de streek.
Als ik straks moet kiezen welke ploeg ik de beste vind bij een duel, gaat zoiets voor mij meetellen.
Had je zeker ook op je lijstje staan?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:32 schreef Blawh het volgende:
Velo, damn. Wordt nog even goed zoeken voor een negende.
Deze had ik zeker vanaf het begin al op mijn lijstje staan, had een beetje gespeculeerd dat hij vrij zou blijven. Maar goed, ben benieuwd naar je volgende keuze.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:38 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Had je zeker ook op je lijstje staan?![]()
Tsja, wij zitten elkaar in de weg met die Italianen he
Ach, als het geen Italiaan is hoef je je over mij geen zorgen te makenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:40 schreef franklop het volgende:
Laatste keuze is nog vrij, hopelijk kapen jullie hem niet weg
Ik zat een paar dagen in Amsterdam ivm koninginnedagquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:20 schreef Bruce117 het volgende:
Tommeke is 2 dagen, 5 uur geleden voor het laatst online geweest. Kan dus wel eens een gevalletje van te laat worden, maar we wachten gewoon nog even geduldig af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |