Jij ook al? Wat een toeval! gek dat ik je niet ben tegengekomen dan :s zo druk was t nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zat een paar dagen in Amsterdam ivm koninginnedag
Ik had een oranje shirt aan...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Jij ook al? Wat een toeval! gek dat ik je niet ben tegengekomen dan :s zo druk was t niet
Wat een toeval, ik ook!quote:
Ik zou het gewoon in dit topic doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:10 schreef wimderon het volgende:
Komt er een apart topic waarin de teams voorgesteld gaan worden e.d.?
Ben er inderdaad best blij mee dat ik hem in dit stadium nog heb kunnen picken. Ik heb geen lijstjes meer, mijn oog viel er dit keer toevallig op en gek genoeg was ie nog vrij.quote:Op zondag 3 mei 2009 01:58 schreef DutchSL het volgende:
1 van de betere renners die nog beschikbaar was, hij stond tweede op mijn lijstje
Het was Pottier of Pingeon en niet makkelijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ben er inderdaad best blij mee dat ik hem in dit stadium nog heb kunnen picken. Ik heb geen lijstjes meer, mijn oog viel er dit keer toevallig op en gek genoeg was ie nog vrij.
quote:Gewoon omdat hij in een tourploeg hoort![]()
Zo te zien had ik dus totaal geen kans meer op knavenquote:
Het gaat toch om de beste ploeg, niet om de leukste. Sommige namen uit de laatste (en eerdere) ronde horen, met alle respect, niet in het kransje met sterkste Tourrenners ooit thuis.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:22 schreef -skippybal- het volgende:
Niet verwacht dat er in de laatste ronde eigenlijk zulke toffe renners nog werden gekozen.
In de titel staat 'favoriete formatie', niet beste.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het gaat toch om de beste ploeg, niet om de leukste.
Ik heb in ieder geval geen renners gekozen die ik niet moet. De OP meldt ook dit nog trouwens:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
In de titel staat 'favoriete formatie', niet beste.![]()
![]()
Heb jij geen persoonlijke favorieten gekozen?
quote:Stel de komende periode de, in jouw ogen, sterkst mogelijke of favoriete equipe aller tijden samen.
Ik had ook wel iemand als Voeckler gaan kiezen ofzo, maar die hoort hier ook niet thuis.quote:De Formatie:
Wees er van bewust dat na afloop de users de sterkste selectie kiezen, dus stel jezelf onder andere de volgende vragen:
Ik heb een combinatie van favorieten en steengoeie renners en een leuke mix die ik me in een ploeg voor kan stellen gekozen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:23 schreef wimderon het volgende:
Ik heb in ieder geval geen renners gekozen die ik niet moet. De OP meldt ook dit nog trouwens:
Is dat je favoriete renner?quote:Ik had ook wel iemand als Voeckler gaan kiezen ofzo, maar die hoort hier ook niet thuis.
Tja, ik had de eerste keuze. Dan kan ik moeilijk om Merckx heen en meteen bijvoorbeeld Ullrich of Van Impe kiezen. Daarna heb ik een ploeg rond Merckx gebouwd met stuk voor stuk steengoede renners, maar dus geen renners die ik niet echt moest. Maar meer over mijn ploeg tijdens de ploegenpresentatie van mijn ploegquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb een combinatie van favorieten en steengoeie renners en een leuke mix die ik me in een ploeg voor kan stellen gekozen.
[..]
Het was maar een voorbeeld om m'n punt duidelijk te maken, maar Voeckler vind ik totaal geen verkeerde renner. Aantrekkelijke stijl en wint veel, zeker voor iemand met zijn capaciteiten.quote:Is dat je favoriete renner?![]()
Die stond niet eens op mijn imaginaire shortlist en ik heb de meeste Fransmannen.
Duurt niet lang meer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, ik had de eerste keuze. Dan kan ik moeilijk om Merckx heen en meteen bijvoorbeeld Ullrich of Van Impe kiezen. Daarna heb ik een ploeg rond Merckx gebouwd met stuk voor stuk steengoede renners, maar dus geen renners die ik niet echt moest. Maar meer over mijn ploeg tijdens de ploegenpresentatie van mijn ploeg![]()
Sterkste hoeft niet altijd beste te zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval geen renners gekozen die ik niet moet. De OP meldt ook dit nog trouwens:
[..]
[..]
Ik had ook wel iemand als Voeckler gaan kiezen ofzo, maar die hoort hier ook niet thuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |