Op het eind wellicht handiger, als alle picks bekend zijn en we aan de poulefase beginnen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:17 schreef Blawh het volgende:
Kan dat overzichtje van Steven wellicht ook in de OP? Vond het wel een verrekt handig en duidelijk overzicht.
Ik houd het toch wel bij en kan wel zo af en toe een update verzorgen. Maar ik zet ze in deze post nog wel een keer neer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Op het eind wellicht handiger, als alle picks bekend zijn en we aan de poulefase beginnen?
quote:Nulens werd prof in 1979 en reed een groot deel van zijn profcarrière voor ploegen van Peter Post. Hij stond bekend als een zeer goede knecht en nam vijftien maal deel aan de Tour (een keer minder dan Joop Zoetemelk). Nulens won niet zoveel wedstrijden maar zijn lange loopbaan en de vele selecties voor tourploegen geven aan dat hij een waardevolle wielrenner was.
quote:Nulens omschreef zijn wielrencapaciteiten in 1994 als volgt: "Ik ben en blijf een renner ‘in dienst van’. Nooit een echte topper geweest. Wel een heel goede renner. Zo onbescheiden ben ik wel dat ik dat kan zeggen. Want ik heb Tours gereden dat ik elke dag op kop moest rijden, kilometers lang… want daarvoor zit ik toch in de ploeg: op kop rijden."
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:07 schreef Damzkieee het volgende:
Oh kut ik heb Skippybal vergeten te PM'en
\quote:Op donderdag 23 april 2009 13:53 schreef Madhouse11 het volgende:
Je hebt nog 7 briljante Italianen gevonden ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |