Wij zijn very high,hihi.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
Your musical compatibility with sezten is Medium
Music you have in common includes Live, DJ Paul Elstak, The Prophet, Papa Roach and The Opposites feat. Dio, Willie Wartaal.
Lolzorquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
Your musical compatibility with sezten is Medium
Music you have in common includes Live, DJ Paul Elstak, The Prophet, Papa Roach and The Opposites feat. Dio, Willie Wartaal.
Hardcore is achter mij, ik ben nu meer rock/indie/alternatieve shizzle mah dizzle jewaitzquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:38 schreef sezten het volgende:
[..]
Lolzor![]()
Hardcorish, rock, rap/nederhop w/e
Ja ik heb ook geen idee waar die vandaan komt..quote:
hey ga je ook naar die pillenfeesten, of houd je het alleen bij de muziekquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:35 schreef sezten het volgende:
Ik voel me wel erg muziekvreemd met al die very lows!
nou bijv als ik deze reactie nu pas lees, dan open ik een nieuwe pagina, sloop ik de quote eruit en laat het venster openstaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:18 schreef sezten het volgende:
[..]
Wat wou jij multiquoten?
Diepte verhoor
Ga niet naar feestenquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey ga je ook naar die pillenfeesten, of houd je het alleen bij de muziek
Pillenquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey ga je ook naar die pillenfeesten, of houd je het alleen bij de muziek
Linkquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:50 schreef Fascination het volgende:
Ik vond een hele leuke penisratesite.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:50 schreef Fascination het volgende:
Ik vond een hele leuke penisratesite.
Gewoon een keertje doen, is best vet hoor!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:45 schreef sezten het volgende:
[..]
Ga niet naar feesten
niet naar pillenfeesten
en ik doe niet aan pillen
![]()
Muziek vind ik heel veel wel goedvan Hardcore tot Reggae
Neuh, zal best vet zijn. Maar ik denk, mezelf aardig kennende, dat ik zo ongeveer gelijk uit knal.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Gewoon een keertje doen, is best vet hoor!
bad brains!
al bedoelde je de andere hardcore
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alles dat je moet spuiten is slechten nu ga ik eten
!
quote:
hohohoho sperma zaten toch eiwitten in?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alles dat je moet spuiten is slechten nu ga ik eten
!
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:56 schreef sezten het volgende:
[..]
hohohoho sperma zaten toch eiwitten in?
Beweeg je weinig ofzo?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:56 schreef sezten het volgende:
[..]
Neuh, zal best vet zijn. Maar ik denk, mezelf aardig kennende, dat ik zo ongeveer gelijk uit knal.
Bloeddoorstroming en zo erg slecht, eet weinig, drink weinig.Begin er dus niet aan.
Ook niet aan roken overigensen spuiten
aan alles kan gewerkt wordenquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:56 schreef sezten het volgende:
[..]
Neuh, zal best vet zijn. Maar ik denk, mezelf aardig kennende, dat ik zo ongeveer gelijk uit knal.
Bloeddoorstroming en zo erg slecht, eet weinig, drink weinig.Begin er dus niet aan.
Ook niet aan roken overigensen spuiten
Uhh ik fiets naar school 13km en dan ook weer terug.quote:
Hoezo dat dan? allergisch voor iets?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:01 schreef sezten het volgende:
[..]
Uhh ik fiets naar school 13km en dan ook weer terug.
Eet geen groente en vis en fruit en meeste vlees![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |