gluten?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:01 schreef sezten het volgende:
[..]
Uhh ik fiets naar school 13km en dan ook weer terug.
Eet geen groente en vis en fruit en meeste vlees![]()
![]()
Dat zit alleen in tarwe en zo. Niet in fruit en vleesjes en en de restquote:
Slechte jeugd ervaringquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? allergisch voor iets?
Hoor net dat dat in mijn brood zit dat ik wel goed eetquote:
Wat ga je eten dan? Brood zonder korsten?quote:
Als ik iets om te kotsen vind...quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:05 schreef sezten het volgende:
maar frikandel daarentegen, zoeen mora broodje in de magnetron![]()
mijn ouders deden dat ook, en faalde er echt in tot mijn 8ste, zat ik daar altijd aan tafel, met mijn boterham penotti.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:05 schreef sezten het volgende:
[..]
Slechte jeugd ervaring![]()
Ik moest altijd persee eten en maakte me moeder een stuk of 10 hapjes laat maar zeggen maar dan was de laatste altijd lauw en moest ik bijna kotsen.
Daarna nooit meer groente gegeten en het stinktvis en meeste vlees vind ik gewoon niet lekker.
en fruit heb ik geen zin in![]()
maar frikandel daarentegen, zoeen mora broodje in de magnetron![]()
Ik gooi de ronde korst van de bovenkant weg want die is hard om te kauwenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat ga je eten dan? Brood zonder korsten?
Idd, ik vind calorieen weer lekkerquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik iets om te kotsen vind...![]()
Maar hee, smaken verschillen
Humhm, ben daar niet zo makkelijk inquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mijn ouders deden dat ook, en faalde er echt in tot mijn 8ste, zat ik daar altijd aan tafel, met mijn boterham penotti.
maar uit het niets at ik toen oppeens alles, dus ik verwacht dat dat jou ook wel lukt![]()
ik maak uit de tekst op dat je dus wel fruit lust, dus dan kun je evt groente en fruit in zon mixer doen en heb je een best lekker voedzaam drankje! (groente proef je niet, omdat fruit meestal overheerst)
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:15 schreef Syb-rund. het volgende:
lol
http://www.penis.de/pictu(...)b_Bild_2_001%7E2.jpg deze lijkt op afstand op een cavia
Wat een jodenpiem0lsquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://www.penis.de/picture-rate/
Goed bezigquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:16 schreef sezten het volgende:
[..]
Humhm, ben daar niet zo makkelijk in![]()
En wat die boer niet kent eet ie niet
Ja verdikkie zeg, dan kun je meer leuke dingen doen flapdrolquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:16 schreef sezten het volgende:
[..]
Humhm, ben daar niet zo makkelijk in![]()
En wat die boer niet kent eet ie niet
ik ben niet onder de indrukquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:18 schreef Espabilado het volgende:
Maar goed, ik heb dus 14 dagen vakantie... in your face biatches!
Ja, ranzig man.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:15 schreef Syb-rund. het volgende:
lol
http://www.penis.de/pictu(...)b_Bild_2_001%7E2.jpg deze lijkt op afstand op een cavia
JA EN IK BEN TROUWENS 36quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:20 schreef Espabilado het volgende:
[..]MIJN ZOMERVAKANTIE IS 12 WEKEN LANG
Mijnes slechts 7 ofzoquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:20 schreef Espabilado het volgende:
[..]MIJN ZOMERVAKANTIE IS 12 WEKEN LANG
Ja, ik ga mezelf dadelijk volproppen met taartquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi, ben je een fijne verjaardag aan 't hebben?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:23 schreef Silentalarm het volgende:
weet iemand wat een kathode en een anode zijn?
Voilà:quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:23 schreef Silentalarm het volgende:
weet iemand wat een kathode en een anode zijn?
Whehe ik ga bijna 8 weken op vakantie alleen alquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mijnes slechts 7 ofzo![]()
Maar wel vanaf zaterdag anderhalve week mei vakantie![]()
Zoalsquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja verdikkie zeg, dan kun je meer leuke dingen doen flapdrol
Dit is belangrijk, bitches.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:24 schreef Emimich het volgende:
Hey, heeft iemand een link naar die animated gif over die internet-troll die achter de computer aan het lachen is?
Ik las paardquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik ga mezelf dadelijk volproppen met taart
kek lang kunnen losgaan op een pillenfeest bijvquote:
Heb je nog wat gekregenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik ga mezelf dadelijk volproppen met taart
Ik houd ook van calorieen...quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dankje, ben je ook nog in staat om me uit te leggen hoe ik een redoxreactie op stel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |