jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:52 schreef Marc63 het volgende:
Herinner ik het me nou goed dat deze plaat het begin was van wat later Alice Deejay heette?
Dat klopt volgens mij welquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:52 schreef Marc63 het volgende:
Herinner ik het me nou goed dat deze plaat het begin was van wat later Alice Deejay heette?
Absoluut ! Heel af en toe komt er zo'n achtbaan plaat uit. Een plaat waarvan je direct zo iets hebt van "JAAAAAA dit is lekker ". Nou, dit is er volgens mij wel eentje. Fantastisch!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
deze mag van wel een weekje megahit zijn
Mijn favo track van het moment is al een jaar oud, maar heb em afgelopen weekend dankzij Ekdom pas ontdekt. Ideaal bij dit weer: Julian Velard - Joni.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:54 schreef -Hans- het volgende:
OHHHHHHHHHH JAAAAA !!!!! Dit is 'm hoor, mijn favo track van dit moment.
DAnce with somebody !!!!!!
Ik zit een jaren 80 90 poster te maken en dus ook alle oude helden op te zoeken, kwam voorbij allerlei van dit soort acts....quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:50 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DJ Jurgen. Here we go!
Volgens mij is DJ Jurgen/Alice Deejay van 2000 of 2001.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zit een jaren 80 90 poster te maken en dus ook alle oude helden op te zoeken, kwam voorbij allerlei van dit soort acts....
!!
Als iemand nog grote foto's heeft.....
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:56 schreef gerbenp het volgende:
Ik wil dat het 100% request uurtje terug komt, was altijd zo leuk..
uuhhm die zou ik even moeten horen, denk ik. De titel zegt mij eigenlijk niet veelquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mijn favo track van het moment is al een jaar oud, maar heb em afgelopen weekend dankzij Ekdom pas ontdekt. Ideaal bij dit weer: Julian Velard - Joni.
Wow, gaaf ! trouwens helaas geen foto'squote:Op dinsdag 21 april 2009 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zit een jaren 80 90 poster te maken en dus ook alle oude helden op te zoeken, kwam voorbij allerlei van dit soort acts....
!!
Als iemand nog grote foto's heeft.....
Dat ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |