Nope, ik nog nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:18 schreef purplerose het volgende:
dat florida vind ik niet veel beter heur
heb 1 van jullie dat nieuwe drankje Jillz al geprobeer en is het wat?
Mooi moment om de poffertjes op te gaan warmenquote:
Ja maar het gaat om dat blik vrouwen wat weer is opengetrokken. Ze hebben de poorten weer open gezet.quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
Mooi moment om de poffertjes op te gaan warmen![]()
Ik dacht eerder aan een mooi moment een Spaans of Witbiertje open te trekken nu we toch nog zon hebben......quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik houd het op tequila.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een mooi moment een Spaans of Witbiertje open te trekken nu we toch nog zon hebben......
Ik vroeg me al af wat je met Hoegaarden moest in het land van de Guinness. Maar nu snap ik emquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja maar het gaat om dat blik vrouwen wat weer is opengetrokken. Ze hebben de poorten weer open gezet.
Kan die mooie commercial niet vinden online.....
quote:
Mag ik eenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
Van de week zat ik op een terras, daar hadden ze Hoegaarden en Duvel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat je met Hoegaarden moest in het land van de Guinness. Maar nu snap ik em
ik doe me best, hoe meer ruchtbaarheid hoe beterquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zag dat je al aardig het bbq virus hebt verspreid
Is niet van mij, maar van iemand hier op dit forum. Vergeet steeds zijn naam: Kudos voor hem. Hij is leuk!quote:
Hij wordt er waus van denk ik.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik doe me best, hoe meer ruchtbaarheid hoe beter
heeft michiel die psb alarm smiley al gezien?
Je beseft wel dat de kans nihil is dat je met je bbq op het mediapark kunt gaan staan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik doe me best, hoe meer ruchtbaarheid hoe beter
Ik lust geen bierquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een mooi moment een Spaans of Witbiertje open te trekken nu we toch nog zon hebben......
Eg niet... ik eet het allemaal zelf opquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je beseft wel dat de kans nihil is dat je met je bbq op het mediapark kunt gaan staan?
ja foutje, ff ruzie met het touchpadquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je me nou gewoon 1x quote lijkt het minder erg
quote:
Ik drink eigenlijk nooit... alleen met oud en nieuw champagnequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |