Mwah, het is toch wel een stuk frisser dan gisteren...quote:Op woensdag 22 april 2009 15:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik dacht dat het vandaag minder weer zou worden, maar die voorspelling is niet uitgekomen.
Ik vind het ook niet echt warm neequote:Op woensdag 22 april 2009 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb het KOUD
Had vandaag fijn een jurkje aangedaan en me verheugd op koffiepauze op het balkon bij mn cliënte vanochtend, maar we hebben met een vest aan binnen gezeten en toen ik naar huis liep kreeg ik de rillingen van de harde wind
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:00 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de halve middag in de tuin gezeten.
Binnen is het hier kouder dan buiten.
jajaquote:
Iedereen kent het toch? Jongentjes plagen, zoentjes vragen?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
Zelfde geldt voor mijn vriend trouwensde enige twee die ik echt klier zijn de kat en mn vriend
tot grote verbazing van mn vriendinnen
die kenden dat helemaal niet van me
Jaquote:Op woensdag 22 april 2009 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iedereen kent het toch? Jongentjes plagen, zoentjes vragen?
quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk altijd met mijn penis, dus zo gek vind ik dat niet.
Dat kan. Ieder zijn/haar smaak.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:46 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ik vind die stripjes niet grappig
Tof!!!!!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:55 schreef MaJo het volgende:
Net de uren gedeclareerd van mijn vorige baan (heb besloten de naam niet meer op fok te noemen) en dat gaat me toch even om een smak geld![]()
ben dan in een klap uit de geldzorgen
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:55 schreef MaJo het volgende:
Net de uren gedeclareerd van mijn vorige baan (heb besloten de naam niet meer op fok te noemen) en dat gaat me toch even om een smak geld![]()
ben dan in een klap uit de geldzorgen
Lekker is dat hequote:Op woensdag 22 april 2009 17:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tof!!!!!![]()
Heerlijk vooruitzicht.....![]()
Ik kan me nu ook al verheugen op volgende maand: dan is mijn salaris ook echt voor mij en hoeft er geen collegegeld meer vanaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |