Gmail 24 uur, ongeveer, en rond 5-6 uur komt hij op msnquote:Op woensdag 22 april 2009 08:29 schreef rac het volgende:
hoelang duurt het voordat Jack reageert? of wanneer zit hij op msn ?
Hiermee kan je dus je OV chipkaart opwaarderen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:06 schreef djpdjpnl het volgende:
- Nog mensen die gratis willen reizen met het ov? Investering van ¤38,-
Jij wel, Wizzkidquote:Op woensdag 22 april 2009 11:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hiermee kan je dus je OV chipkaart opwaarderen?
.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:35 schreef Skiet het volgende:
Ik heb me DX bestelling binnen van 13 April en 16 April verzonden. Wat leuke Nintendo DS accessoires
meestal staan er maten bij van het shirtjequote:Op woensdag 22 april 2009 11:51 schreef Stinosss het volgende:
Weet iemand hoe die shirtjes van taobao vallen?
Ik heb hier in Nederland normaal S, soms M. Komt dat redelijk overeen met de maten van TaoBao?
Een Nederlands Esprit shirtje, maatje s, is ongeveer 45cm breed.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:59 schreef gers het volgende:
[..]
meestal staan er maten bij van het shirtje
dus gewoon een shirtje opmeten en kijken wat het beste erbij past
als ik naar de plaatjes kijk blijkbaar wel maar lijkt me niet normaalquote:Op woensdag 22 april 2009 12:07 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Een Nederlands Esprit shirtje, maatje s, is ongeveer 45cm breed.
Wat moet ik dan uit onderstaande tabel opmaken? Dat een S'je 90cm breed is?
[ afbeelding ]
Klopt niets van. Jack was iets met omrekenen geloof ik. jack kan dat;)quote:Op woensdag 22 april 2009 12:11 schreef gers het volgende:
[..]
als ik naar de plaatjes kijk blijkbaar wel maar lijkt me niet normaal
Als je in plaats van de breedte de omtrek pakt klopt het precies he...quote:Op woensdag 22 april 2009 12:07 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Een Nederlands Esprit shirtje, maatje s, is ongeveer 45cm breed.
Wat moet ik dan uit onderstaande tabel opmaken? Dat een S'je 90cm breed is?
[ afbeelding ]
Hier wordt anders duidelijk maar 1 kant van het shirtje gemeten.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:15 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Als je in plaats van de breedte de omtrek pakt klopt het precies he...
moet je er 2 kopen denkik.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:04 schreef Sc0Peh het volgende:
ik heb maat XXL in Nederland (nee ik ben niet dik maar gewoon heel breed) Zouden er in China XXL chinezen bestaan?
dus hij reageert wel?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:26 schreef PIB het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik een beetje wordt genegeerd door Jack, he isn't responding to none of my mails...![]()
offtopic: doe je dat via een vaste ebay-verkoper? Heb ook weer een nieuw paar nodig..quote:Op woensdag 22 april 2009 07:38 schreef jongman het volgende:
[..]
Ook via Jack geordered? Ik heb iemand op mijn studie die regelmatig all stars laat komen uit china en die zijn echt van super kwaliteit. Ik haal ze zelf sinds 3 jaar uit Amerika, meestal ebay werk tot nu toe altijd goeie ervaring mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |