Ja, absoluut. Ze ligt in een deuk...quote:Op maandag 27 april 2009 20:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zou Bea nu lachend dit topic aan het volgen zijn?
Ontzettend balen natuurlijkquote:Op maandag 27 april 2009 20:27 schreef MaJo het volgende:
Anti-climax
* MaJo bergt popcorn weer op...
per se is wat overdreven, maar Majo (dacht ik) haalde al aan dat de abdicatie van Juliana ook op de verjaardag van Beatrix werd aangekondigd, terwijl Beatrix destijds en WA nu dezelfde leeftijd bereikten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:37 schreef Gia het volgende:
Kan ook gewoon op koninginnedag aangekondigd worden.
Waarom zou hij dit cadeautje per se op zijn verjaardag moeten krijgen?
Of 2013. Dan is Bea 75 en nog een gedenkwaardig moment.quote:Op maandag 27 april 2009 20:29 schreef maartena het volgende:
[ afbeelding ]
"Geduld, onderdanen..... onze Koningin zal met het nieuws van troonopvolging komen. Zoniet vandaag, danwel morgen. Anders volgende week of misschien over 6 maanden. Het kan ook 2010 worden of later, maar er komt een troonopvolging aan, geloof me!"
Vandaag niet dus, wellicht volgend jaar.
hoe oud was Juliana toen ze de aankondiging deed?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:29 schreef Susi het volgende:
[..]
per se is wat overdreven, maar Majo (dacht ik) haalde al aan dat de abdicatie van Juliana ook op de verjaardag van Beatrix werd aangekondigd, terwijl Beatrix destijds en WA nu dezelfde leeftijd bereikten.
Volgens mij ook 71.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe oud was Juliana toen ze de aankondiging deed?
(te lui om te googlen)
quote:Op zondag 26 april 2009 18:48 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Voormalige koningin Juliana zou dit jaar 100 jaar zijn geworden.. Dus ze was 71 jaar toen Beatrix 29 jaar geleden tot koningin benoemd werd..
Het komt inderdaad wel vaker voor dat ik er een klein beetje naast zit maar de strekking van wat ik probeer te vertellen staat als een paal boven water!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:40 schreef Nielsch het volgende:
Gelul van TS, maar goed, we zijn niet anders van hem gewend...
Hehehe. De oranje's hebben dan ook honderden jaren gevochten om die plek. Begon bij Willem in de zestiende eeuw, moorden op anti-koningshuis-stadhouders als de broertjes De Witt, inkopen van belangrijke posities gedurende de gouden eeuw en die daarna... toen ze in 1815 werden gevraagd om dan maar écht de leiding te nemen, was dat antwoord snel klaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:17 schreef Salvad0R het volgende:
Een monarchie is een eigenschap van een achterlijk, slaafs volk.
Gelukkig zijn echte Nederlanders helemaal niet gewend aan een monarchie, het huidige koningshuis zit er nog niet eens 200 jaar.
Juist! Op de één of andere manier beschouwen Bea en haar kliek zichzelf als rechthebbenden op alleenheerschappij.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef superworm het volgende:
[..]
Hehehe. De oranje's hebben dan ook honderden jaren gevochten om die plek. Begon bij Willem in de zestiende eeuw, moorden op anti-koningshuis-stadhouders als de broertjes De Witt, inkopen van belangrijke posities gedurende de gouden eeuw en die daarna... toen ze in 1815 werden gevraagd om dan maar écht de leiding te nemen, was dat antwoord snel klaar natuurlijk.
En de strekking was dat het 27 april tot een abdicatie zou komen. en dan kan die strekking wel als een paal boven water staan het is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:14 schreef buachaille het volgende:
[..]
Het komt inderdaad wel vaker voor dat ik er een klein beetje naast zit maar de strekking van wat ik probeer te vertellen staat als een paal boven water!
Ach, ik heb het wel over een "aankondiging van troonopvolging" gehad maar ik heb er niet bij gezet aan wie het is aangekondigd. Misschien heeft Beatrix gisteravond op de verjaardag van Prins Willem-Alexander in het typisch hollandse stoelenkringetje met de koffie met gebak onder handbereik wel de aankondiging gedaan en horen wij er als volk pas donderdag van. Waarom denk je dat ik een vraagteken heb geplaatst in de TT??????quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En de strekking was dat het 27 april tot een abdicatie zou komen. en dan kan die strekking wel als een paal boven water staan het is gewoon niet waar.
en het is patat
De strekking dat Beatrix (of iemand anders) ooit haar troonopvolging gaat aankondigen stond al vast op het moment dat ze in 1980 koningin werd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:14 schreef buachaille het volgende:
[..]
Het komt inderdaad wel vaker voor dat ik er een klein beetje naast zit maar de strekking van wat ik probeer te vertellen staat als een paal boven water!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |