Dan doe ik het ook maar...quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
*mee leest...
Voormalige koningin Juliana zou dit jaar 100 jaar zijn geworden.. Dus ze was 71 jaar toen Beatrix 29 jaar geleden tot koningin benoemd werd..quote:Op zondag 26 april 2009 14:00 schreef Gia het volgende:
Was Juultje niet 72 toen ze aftrad? Misschien wil Bea ook wachten tot ze 72 is?
Net zo'n goede reden als het feit dat ze 42 was en WimLex dat nu ook wordt.
Oftewel, gespeculeer. Maar goed, het zou kunnen. Ik zou hare majesteit groot gelijk geven. Kan ze nog lekker een aantal jaren genieten van de kleinkinderen. Als ze gaan puberen komen ze niet meer zo vaak bij oma, zoals alle pubers.
De Tweede Kamerverkiezingen zijn pas in 2011, dus WA heeft tijd genoeg als hij na de WOS aantreedt.quote:Op zondag 26 april 2009 19:30 schreef DrowningMan het volgende:
ik heb net een artikeltje gelezen waarin een aantal redenen genoemd werden waarom de koningin sowieso niet binnenkort aftreedt;
- als ze nu aftreedt zou de troonswisseling in de zomer zijn > ongunstige periode
- in het najaar is er nog een staatsbezoek aan Mexico gepland
- Willem Alexander schijnt de Olympische Spelen van 2010 nog mee te willen maken als IOC lid
commandoposten voor koninginnenach (ambulance -officier van dienst, verbindingen wagen organisatie, NOB-spul, verbindingenwagen EHBO, voedseltent voor crew)quote:Op zondag 26 april 2009 21:46 schreef buachaille het volgende:
Ben zojuist nog even over het noordeinde gefietst. Daar kun je een kanon afschieten zonder dat iemand 't hoort. Dit jaar gaat 't dan ook denk ik nog niet gebeuren.
Wel hadden ze het binnenhof bij het nieuwe gedeelte langt het Spui met zwarte hekken afgezet. Weet iemand wat ze te verbergen hebben toevallig?
Dan mag ze wel eens opschieten. De middag is al bijna voorbij!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:33 schreef buachaille het volgende:
Primeur voor Fok! Naar alle waarschijnlijkheid zal Koningin Beatrix aanstaande maandag 27 april 2009 in de loop van de middag het bericht doen uitgaan dat de troon zal worden opgevolgd......
Bea staat natuurlijk wel wat later op, dus die heeft een iets andere dag indelingquote:Op maandag 27 april 2009 17:12 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dan mag ze wel eens opschieten. De middag is al bijna voorbij!!
Mja, maar dat zal zws meer met haar leeftijd te maken hebben dan met het feit dat ze op de troon zitquote:Op maandag 27 april 2009 @ 17:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
Bea staat natuurlijk wel wat later op, dus die heeft een iets andere dag indeling
Mooi geformuleerd..we gaan het zien , Maxima zie ik graag op die plaatsquote:
Gun het volk ook eens een lolletje man. Ga lekker zitten zeurpieten met die zuurpruimen van het republikeins genootschapquote:Op maandag 27 april 2009 19:17 schreef voyeur het volgende:
Als Trix aftreedt hebben we met Koninginnedag eindelijk echt iets te vieren!
Wimmel wordt Koning, Maxima blijft toch gewoon Princes?quote:Op maandag 27 april 2009 19:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
Mooi geformuleerd..we gaan het zien , Maxima zie ik graag op die plaats
quote:Op maandag 27 april 2009 19:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wimmel wordt Koning, Maxima blijft toch gewoon Princess?
Prinses, en nee.quote:Op maandag 27 april 2009 19:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wimmel wordt Koning, Maxima blijft toch gewoon Princes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |