Ik nog een kwart fles. Maar ik heb dan ook een super grote beer die best veel shampoo gebruiktquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:25 schreef Greys het volgende:
Je doet er heel lang mee trouwens!
Ik heb nog steeds een halve fles Mango Tango van de actie van vorig jaar! Zo vaak was ik het hondje niet en het is maar een klein monster, dus je doet er echt lang mee!
En rapportage van Byte_me op de eerste hulp en zijn uitleg aan de artsen daar (als hij dat dan nog kan) is ook goedquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
Paar fotootjes is ook goed hoor
We vinden het al superleuk om een indrukje te krijgen en je hoeft je kat er niet voor te martelen
Vergeet ook geen foto te maken van je armen vol krassen na afloop
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En rapportage van Byte_me op de eerste hulp en zijn uitleg aan de artsen daar (als hij dat dan nog kan) is ook goed
Boris is zoals je weet gek op water, maar dan moet het wel vrijwillig gaan, dat met water in aanraking komen! Ik tilde hem laatst op om hem de badkamer in te tillen, waar de douche liep. Om even te laten kijken of hij het interessant vond. Nou... NIET dus, ik kon hem nog net op tijd los latenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:15 schreef nokwanda het volgende:
Ik denk er niet aan met die monsters van mij. Kay is een keer per ongeluk in bad gevallen en die aanblik was voldoende om er voor eeuwig vanaf te zien.
Ik kijk echt zo enorm uit naar alle foto's, filmpjes, en resultatenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:05 schreef Greys het volgende:
Sorry Senesta!Ik wilde de boel niet opjagen, maar een beetje wakker houden.
Dat ze vast gaan nadenken over de voorzorgsmaatregelen *zandzakken voor de deur!* voor het wassen
het past toch heul niet door de brievenbus?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kijk echt zo enorm uit naar alle foto's, filmpjes, en resultaten![]()
Als het goed is gaat alles vandaag nog op de post dus hou de brievenbussen in de gaten
Euhmquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
het past toch heul niet door de brievenbus?
Ben benieuwd. Zal die ouwe eens lekker smerig laten worden als het kan en hem dan wassenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kijk echt zo enorm uit naar alle foto's, filmpjes, en resultaten![]()
Als het goed is gaat alles vandaag nog op de post dus hou de brievenbussen in de gaten
nog smeriger dan op de foto's die je in het wedstrijdtopic hebt staan? lijkt me best lastigquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Zal die ouwe eens lekker smerig laten worden als het kan en hem dan wassen
Dat zal niet gaan lukken denk ik, maar het moet niet zo'n probleem zijn om hem smerig te krijgenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:38 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nog smeriger dan op de foto's die je in het wedstrijdtopic hebt staan? lijkt me best lastig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |