Dus waarom post je em dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:23 schreef mierenfokker het volgende:
Gisteren enorme sell dag.. Er begint er 1tje te roepen van: Ja de beleggers nemen hun winst en ja hoor iedereen volgt. Stomme eikels
Jaja ik weet het topic #198347 over beursgekut...
Nopequote:Op dinsdag 21 april 2009 11:25 schreef TNA het volgende:
Ach gut, TS heeft geld verloren omdat hij niet inzag dat de beurs grotendeels afhankelijk is van irrealistisch sentiment
Studierichting Werktuigbouwkunde. TU Delftquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef Agiath het volgende:
De beurs
Alsof iemand daar iets van snapt, doe niet zo slim TS
INDERDAAD BETA! HA, IN YOUR FACE!11!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:29 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Studierichting Werktuigbouwkunde. TU Delft
Woonplaats Delft
Kijk dat komt ook omdat jij de TU doet, en geen economische richting (heb ik overigens ook niet gedaan). en btw wie is er nu slim.. Universiteits balletje
Tja, daarom ligt de hele economische wereld nu ook op zijn gat, omdat iedereen het zo goed wist daar bij de beurs hequote:Op dinsdag 21 april 2009 12:29 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Woonplaats Delft
Kijk dat komt ook omdat jij de TU doet, en geen economische richting (heb ik overigens ook niet gedaan). en btw wie is er nu slim.. Universiteits balletje
Dus jij weet er niet meer van, maar je mag hem wel op zijn plaats wijzen? Wat? Leer er eerst zelf maar eens wat over voordat je hier even een economische hoogmis komt houden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:29 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Woonplaats Delft
Hij maakt een opmerking, ik reageer daarop. Volgens mij volkomen terechtquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Dus jij weet er niet meer van, maar je mag hem wel op zijn plaats wijzen? Wat? Leer er eerst zelf maar eens wat over voordat je hier even een economische hoogmis komt houden.
Je eerst zin klopt in zijn algemeenheid. Je tweede zin natuurlijk niet, er zijn vast en zeker ook mensen met een talent voor de beurs die daar wel op zijn plek zijn en geen hoge opleiding hebben. En ook wel weer grappig dat je, omdat jij de TU doet, neerkijkt op mensen die een mindere opleiding dan jij hebben gedaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
Tja, daarom ligt de hele economische wereld nu ook op zijn gat, omdat iedereen het zo goed wist daar bij de beurs heJe zou verwachten dat er alleen hoog opgeleide mensen de beurs op mogen, die ook echt verstand hebben van hun zaken, maar nee hoor, het zijn waarschijnlijk allemaal HBO kneusjes die nog net het wisselgeld bij de AH kunnen uitrekenen, of steenrijke maar o zo domme mensen die daar de dienst uit maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |