dat dit het eerste backfire-backfire topic mag zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:59 schreef jagga het volgende:
[..]
Zoals Jitzzzze al eens eerder beschreef ben ik niet echt een oudgediende maar lees inmiddels al een tijdje mee.
En het valt wel op dat jij (samen met nog een aantal) elke keer weer hun formaat e-penis moet presenteren door andere users belachelijk te maken en continue zitten te zeiken om het zeiken.
Ik zou zeggen, pak wol en een paar breinaalden en ga je tijd eens nuttig indelen door iets te breien voor de familieleden ofzo.
http://forum.fok.nl/user/history/168992quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:03 schreef jagga het volgende:
[..]
Wie ik ben doet er niet toe.
Het feit is dat ik zojuist een observatie vermeld, dat is alles
als je geen discussie wilt, blijf je dus niet reageren op die luiquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:09 schreef jitzzzze het volgende:
Goed Beauregard, ShaoliN, TNA en Opa.Bakkebaard, kunnen jullie nu weer opbokken?
Ik ben deze onzin discussie wel een beetje zat
Helaas kerel, je zal de gifbeker helemaal moeten legen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:09 schreef jitzzzze het volgende:
Goed Beauregard, ShaoliN, TNA en Opa.Bakkebaard, kunnen jullie nu weer opbokken?
En aan welke kant sta jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als je geen discussie wilt, blijf je dus niet reageren op die lui
Ach, net alsof ik me druk maak om jullie meningquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Helaas kerel, je zal de gifbeker helemaal moeten legen.
Je wilt discussieren over hooijkoorts?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:09 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, dat hoeft ook niet. Maar dit gaat helemaal nergens over.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je wilt discussieren over hooijkoorts?
Figo is een baas gekquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:20 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Hooijkoorts![]()
Deze reactie in combi met haar username![]()
Hooikoorts
Figo
Talpa
Dit topic heeft wel degelijk inhoud. Een andere inhoud dan je wellicht had gehoopt maar hé je hebt in iedergeval weer aandacht gehad.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ook niet. Maar dit gaat helemaal nergens over.
Figo is een aansteller swa.quote:
Dit topic heeft de diepgang van een rubberboot gekregen dankzij jullie.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dit topic heeft wel degelijk inhoud. Een andere inhoud dan je wellicht had gehoopt maar hé je hebt in iedergeval weer aandacht gehad.
Dat lijkt me ook niet echt wenselijk op kantoor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:18 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Figo is een aansteller swa.![]()
ontopic:
vaseline in je neus met wattenstaafje. Dat houdt stuifmeel tegen. Wel zo nu en dan je neusgaten checken ivm mogelijke zichtbare brokken vaseline.
en jij ook, nu mag je weer opbokken naar andere topics om daar de verzuurde piemel uit te hangenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dit topic heeft wel degelijk inhoud. Een andere inhoud dan je wellicht had gehoopt maar hé je hebt in iedergeval weer aandacht gehad.
Ik ga er weer aan. Ipv hooikoorts tabletten die duur zijn en of je misselijk van wordt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet echt wenselijk op kantoor.
Ik ga het eens proberen binnenkort.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:24 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ik ga er weer aan. Ipv hooikoorts tabletten die duur zijn en of je misselijk van wordt.
Vaseline in je neus FTW! Of een dun laagje onder je neus smeren. We zitten toch op kantoor....
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wie jij bent doet wel wel toe. Wat er wel en niet toe doet maak ik zelf wel uit.
Dus wie ben je en waarom denk je dat ik prijs stel op jouw observaties?
Is De_Boswachter er?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jagga, pas maar op voor de baas van KLB
Nog zo'n meeloperquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:37 schreef JanusAnus het volgende:
Ik vind Opa_Bakkebaard een kutuser die geforceerde, uitgekauwde zaadgrappen maakt.
Maar dit keer heeft hij wel gelijk
En ik constateer dat jij onlangs in R&P heb gepost, en acht het vandaar waarschijnlijk dat je je nog naar een ware identiteit zoekt! Vanaf 2002 heb je daarom besloten bad-ass te reageren op fok.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/168992
Ik constateer dat het overgrote deel van jouw posts in KLB staan. Daar je pas recentelijk actief bent geworden is het dus makkelijk te concluderen dat je een KLB kutuser bent en je mening niet relevant is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |