quote:Nieuw boek Dan Brown breekt verkooprecords
Uitgegeven: 17 september 2009 07:00
Laatst gewijzigd: 17 september 2009 07:00
SAN FRANSICO - Het nieuwe boek van auteur Dan Brown ligt in de Verenigde Staten, Canada en Groot-Brittannië pas een dag in de winkel, maar breekt nu al alle verkooprecords.
The Lost Symbol ging meer dan een miljoen keer over de toonbank, meldde de uitgever donderdag.
Volgens boekhandels en webwinkels is The Lost Symbol niet aan te slepen. Bij webwinkel Amazon.com werden nog nooit zoveel exemplaren van een boek verkocht op de dag na de publicatie.
Het boek verhaalt over de avonturen van professor Robert Langdon, die zich dit keer verdiept in de vrijmetselarij. Langdon speelde ook de hoofdrol in eerdere boeken van Brown.
The Lost Symbol is niet de enige bestseller die Brown op zijn naam heeft staan. Van zijn boek The Da Vinci Code zijn wereldwijd meer dan 80 miljoen exemplaren verkocht.
Dat doen ze pas bij de Nederlandse versie.quote:Op woensdag 16 september 2009 07:45 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Volgens mij is er (iig hier in Nederland) ook geen grote mediahype omheen gebracht.
Ik was het zelfs helemaal vergeten, las toevallig vandaag op de Frontpage dat hij records aan het breken was.quote:Op woensdag 16 september 2009 07:45 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Volgens mij is er (iig hier in Nederland) ook geen grote mediahype omheen gebracht. Bij de Harry Potter boeken kon je ze al om middernacht kopen. Daar heb ik bij dit boek niks over meegekregen. Maar het is zeker opvallend dat er niet wat meer volk is hierDiegene die lid zijn van Bol.com hebben toch al heel lang kunnen zien dat hij er aan kwam. Veel op de homepage gestaan en notabene eergisteren nog een speciale mailing.
Nouja, misschien dat er veel op de Nederlandse versie wachten en dat dan de reacties wel gaan komen?
Ben er in bezig..quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:36 schreef _Flea_ het volgende:
En hoe is het? Heb er niks meer over gelezen hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op zondag 20 september 2009 08:43 schreef DaFrenk het volgende:Valt niet zoveel over te zeggen zonder te spoileren :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was niet echtHeb hem al twee dagen uit (heb toch niets te doen). Leest niet eens zo lekker weg als Da Vinci en A&D. Zelfde verhaal, ander sausje. Als je eenmaal de clou hebt valt er helemaal niet meer door de laatste hoofdstukken te komen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2009 06:26 schreef Evil-Cherry het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:40 schreef Evil-Cherry het volgende:
Oh, moet ik even nalezen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe dan ook, er zijn wel meer loopholes te vinden, meer dan da vinci of bernini... In het algemeen vrij tegenvallend dus. Maar wel makkelijk behapbaar.
Het is wel een leuke interpretatie van wiki-info
20 euro? Ik zal uberhaupt een bestelling doen bij amazon voor de helft van de prijsquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:50 schreef Saphia het volgende:
En moet ik vandaag 20 EUR uitgeven aan The lost symbol of kan ik beter een ander boek kopen voor dat geld?
quote:Op donderdag 24 september 2009 09:35 schreef athlonkmf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe dan ook, er zijn wel meer loopholes te vinden, meer dan da vinci of bernini... In het algemeen vrij tegenvallend dus. Maar wel makkelijk behapbaar.
Het is wel een leuke interpretatie van wiki-infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het boek verder wel spannend, maar A&D is veel beter. Inderdaad precies hetzelfde concept als de vorige Langdon boeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |