Die gaan dan ook over totaal iets anders, en ik vond ze op zich best vermakelijk. Digital Fortress meer dan Deception Point.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:44 schreef Mark het volgende:
Ik heb me prima vermaakt met het Bernini mysterie en daarna (in mindere mate) met de Da Vinci Code. De overige boeken heb ik niet meer gelezen, en ik betwijfel of ik deze ga aanschaffen: het is op een gegeven moment toch meer van hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Terwijl Deceptiom Point/Delta Deceptie de richting vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. uit gaat.
Niet echt te vergelijken met de avonturen van Langdon dus. Gewoon andere verhalen van Brown.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Wat is nou precies het verschil tussen de UK en US versie dan ?? US versie is namelijk 100 pagina's langer ?? en op de site van dan Brown zie je ook een afbeelding van de US versie en niet die van de UK ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:47 schreef DaFrenk het volgende:
Gepreordered bij Bol.com, de UK hardcover natuurlijk.
Ohw, geen idee wat het verschil is. Ik denk dat ze sowieso de tekst hebben aangepast waar nodig aan Brits taalgebruik. Maar 100 pagina's verschil!? Hmm.. een paar kan ik me nog voorstellen ivm lettergrote en spatiëring. Maar 100 pagina;s?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:01 schreef Roachie het volgende:
[..]
Wat is nou precies het verschil tussen de UK en US versie dan ?? US versie is namelijk 100 pagina's langer ?? en op de site van dan Brown zie je ook een afbeelding van de US versie en niet die van de UK ?
Zijn er al ergens paperback versies te vinden ? kan alleen een versie vinden met vergrote letters ofzo, dat wil ik dus niet, heb zijn overige boeken ook in Paperback.
kan haast niet wachtenword allee ngek van die verschillende versies =/
Ja ik vond het ookal zo vaag.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:12 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ohw, geen idee wat het verschil is. Ik denk dat ze sowieso de tekst hebben aangepast waar nodig aan Brits taalgebruik. Maar 100 pagina's verschil!? Hmm.. een paar kan ik me nog voorstellen ivm lettergrote en spatiëring. Maar 100 pagina;s?
Ik hoop toch dat dat een foutje is..
Bij Bol wordt hij vandaag verzonden ja.quote:Op maandag 14 september 2009 08:31 schreef appelsientje het volgende:
Ben benieuwd of hij ook morgen bij mij op de deurmat ligt...
Volgens mij geven die het pakketje gewoon bij de buren afquote:Op maandag 14 september 2009 17:13 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Bij Bol wordt hij vandaag verzonden ja.
Alleen er is niemand op het pakketje aan te nemen.Geen idee of de Bol.com pakketjes normaal bij de buren worden afgegeven. Anders wachten tot woensdag. Kan hem toch niet direct lezen,
Ik zie nu ineens bij m'n vorige bestelling bij de Track & Trace idd "b.g.g. bezorging buren" staanquote:Op maandag 14 september 2009 18:26 schreef supkaa het volgende:
[..]
Volgens mij geven die het pakketje gewoon bij de buren af
Ik heb hem niet besteld, maar ga hem wel in het Nederlands kopen. Dus moet ook nog even wachten.quote:Op maandag 14 september 2009 08:59 schreef _Flea_ het volgende:
Ik moet nog een maandje wachten. Heb 'm in het Nederlands besteld.
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 14 september 2009 19:30 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga morgen iets eerder naar huis denk ik
ga ik vast beginnen
Ik hoop wel dat iedereen alles tussen spoilers tags neerzet
Ik heb ook nog niks.. morgen meteen ff bellen of het pakje wel onderweg is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:33 schreef supkaa het volgende:
Nou zeg, geen pakketje hierIk had me er nog wel op verheugd vanavond te kunnen beginnen
De bestelstatus bij track&trace was wel al vanaf 's morgens 'chauffeur is onderweg' bij mij en nou staat er 'delivery is delayed until next workday'quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niks.. morgen meteen ff bellen of het pakje wel onderweg is.
Volgens mij is er (iig hier in Nederland) ook geen grote mediahype omheen gebracht. Bij de Harry Potter boeken kon je ze al om middernacht kopen. Daar heb ik bij dit boek niks over meegekregen. Maar het is zeker opvallend dat er niet wat meer volk is hierquote:Op woensdag 16 september 2009 00:51 schreef Bananenman het volgende:
Valt me op hoe rustig het is. Ik had een uitpuilend topic verwacht op Fok op de dag van de release en journaalitems enzo, maar je hoort er bijna niks over. Echt geen Harry Potter-taferelen in ieder geval
Ik heb vandaag ook maar ff gebeld.. hij was gisteren verstuurd.. dus komt vandaag of morgen binnenquote:Op woensdag 16 september 2009 07:26 schreef supkaa het volgende:
[..]
De bestelstatus bij track&trace was wel al vanaf 's morgens 'chauffeur is onderweg' bij mij en nou staat er 'delivery is delayed until next workday'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |