abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71643502
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 08:44 schreef Mark het volgende:
Ik heb me prima vermaakt met het Bernini mysterie en daarna (in mindere mate) met de Da Vinci Code. De overige boeken heb ik niet meer gelezen, en ik betwijfel of ik deze ga aanschaffen: het is op een gegeven moment toch meer van hetzelfde
Die gaan dan ook over totaal iets anders, en ik vond ze op zich best vermakelijk. Digital Fortress meer dan Deception Point.

Digital Fortress/Juvelanis Dilemma
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl Deceptiom Point/Delta Deceptie de richting van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uit gaat.

Niet echt te vergelijken met de avonturen van Langdon dus. Gewoon andere verhalen van Brown.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_72022829
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:47 schreef DaFrenk het volgende:
Gepreordered bij Bol.com, de UK hardcover natuurlijk.

Wat is nou precies het verschil tussen de UK en US versie dan ?? US versie is namelijk 100 pagina's langer ?? en op de site van dan Brown zie je ook een afbeelding van de US versie en niet die van de UK ?

Zijn er al ergens paperback versies te vinden ? kan alleen een versie vinden met vergrote letters ofzo, dat wil ik dus niet, heb zijn overige boeken ook in Paperback.

kan haast niet wachten word allee ngek van die verschillende versies =/
pi_72030068
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:01 schreef Roachie het volgende:

[..]

Wat is nou precies het verschil tussen de UK en US versie dan ?? US versie is namelijk 100 pagina's langer ?? en op de site van dan Brown zie je ook een afbeelding van de US versie en niet die van de UK ?

Zijn er al ergens paperback versies te vinden ? kan alleen een versie vinden met vergrote letters ofzo, dat wil ik dus niet, heb zijn overige boeken ook in Paperback.

kan haast niet wachten word allee ngek van die verschillende versies =/
Ohw, geen idee wat het verschil is. Ik denk dat ze sowieso de tekst hebben aangepast waar nodig aan Brits taalgebruik. Maar 100 pagina's verschil!? Hmm.. een paar kan ik me nog voorstellen ivm lettergrote en spatiëring. Maar 100 pagina;s?

Ik hoop toch dat dat een foutje is..
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_72034133
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 07:12 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Ohw, geen idee wat het verschil is. Ik denk dat ze sowieso de tekst hebben aangepast waar nodig aan Brits taalgebruik. Maar 100 pagina's verschil!? Hmm.. een paar kan ik me nog voorstellen ivm lettergrote en spatiëring. Maar 100 pagina;s?

Ik hoop toch dat dat een foutje is..
Ja ik vond het ookal zo vaag.

UK edition : 448 pagina's | Transworld Publishers Ltd
US Edition : 528 pagina's | Random House Inc

oke, iets minder, 80 pagina's dan. maar dan toch.

Had bol ook gemailed, maar kreeg niet echt een zinnig antwoord op m'n vraag.
pi_72721480
Morgen komt hij uit!

En nu niet allemaal gaan spoileren. Ik zit nog in The Judas Strain van James Rollins.
  maandag 14 september 2009 @ 08:31:55 #56
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_72721818
Ben benieuwd of hij ook morgen bij mij op de deurmat ligt...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 14 september 2009 @ 08:35:35 #57
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_72721858
Ik heb hem bij bol besteld dus als het goed is krijg ik hem morgen ook, ben wel erg nieuwsgierig naar het boek
pi_72722127
Ik moet nog een maandje wachten. Heb 'm in het Nederlands besteld.
pi_72722258
Zijn er al reviews verschenen?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_72734000
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:31 schreef appelsientje het volgende:
Ben benieuwd of hij ook morgen bij mij op de deurmat ligt...
Bij Bol wordt hij vandaag verzonden ja.

Alleen er is niemand op het pakketje aan te nemen. Geen idee of de Bol.com pakketjes normaal bij de buren worden afgegeven. Anders wachten tot woensdag. Kan hem toch niet direct lezen,
  maandag 14 september 2009 @ 18:26:00 #61
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_72736194
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:13 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Bij Bol wordt hij vandaag verzonden ja.

Alleen er is niemand op het pakketje aan te nemen. Geen idee of de Bol.com pakketjes normaal bij de buren worden afgegeven. Anders wachten tot woensdag. Kan hem toch niet direct lezen,
Volgens mij geven die het pakketje gewoon bij de buren af
pi_72737683
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:26 schreef supkaa het volgende:

[..]

Volgens mij geven die het pakketje gewoon bij de buren af
Ik zie nu ineens bij m'n vorige bestelling bij de Track & Trace idd "b.g.g. bezorging buren" staan

Verder kreeg ik net mail dat hij verzonden is
  maandag 14 september 2009 @ 19:30:58 #63
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_72738179
Ik ga morgen iets eerder naar huis denk ik
ga ik vast beginnen

Ik hoop wel dat iedereen alles tussen spoilers tags neerzet
  maandag 14 september 2009 @ 20:04:30 #64
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_72739438
Mijn bestelling is ook verzonden
Ben eigenlijk wel nog in Desperation bezig van Stephen King maar ik word gek van dat boek, dus misschien dat ik die maar niet uitlees
  Moderator maandag 14 september 2009 @ 20:20:27 #65
42184 crew  DaMart
pi_72740028
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:59 schreef _Flea_ het volgende:
Ik moet nog een maandje wachten. Heb 'm in het Nederlands besteld.
Ik heb hem niet besteld, maar ga hem wel in het Nederlands kopen. Dus moet ook nog even wachten.
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:30 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga morgen iets eerder naar huis denk ik
ga ik vast beginnen

Ik hoop wel dat iedereen alles tussen spoilers tags neerzet
Dat hoop ik ook .
  dinsdag 15 september 2009 @ 14:54:55 #66
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_72766710
Collega kwam net binnen lopen met het boek.. hij heeft hem al.. ik nog niet
pi_72769617
Ik wacht wel op de Nederlandse versie. Die wel ge pre-orderd, zodat hij op de mat valt op de dag dat 'ie beschikbaar komt.
pi_72771289
Hij is binnen

Eerste indruk: mooie omslag. Al ben ik benieuwd naar de binding verder. Ik heb nog meer boeken met dit soort binding en die ruggen zijn zowat doorgeknakt als je voorbij de helft bent.

Snel The Judas Strain uitlezen en dan beginnen!
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:33:21 #69
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_72776442
Nou zeg, geen pakketje hier Ik had me er nog wel op verheugd vanavond te kunnen beginnen
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:15:18 #70
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_72784630
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:33 schreef supkaa het volgende:
Nou zeg, geen pakketje hier Ik had me er nog wel op verheugd vanavond te kunnen beginnen
Ik heb ook nog niks.. morgen meteen ff bellen of het pakje wel onderweg is.
pi_72790520
Valt me op hoe rustig het is. Ik had een uitpuilend topic verwacht op Fok op de dag van de release en journaalitems enzo, maar je hoort er bijna niks over. Echt geen Harry Potter-taferelen in ieder geval
  woensdag 16 september 2009 @ 07:26:13 #72
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_72792014
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:15 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ik heb ook nog niks.. morgen meteen ff bellen of het pakje wel onderweg is.
De bestelstatus bij track&trace was wel al vanaf 's morgens 'chauffeur is onderweg' bij mij en nou staat er 'delivery is delayed until next workday'
pi_72792086
quote:
Op woensdag 16 september 2009 00:51 schreef Bananenman het volgende:
Valt me op hoe rustig het is. Ik had een uitpuilend topic verwacht op Fok op de dag van de release en journaalitems enzo, maar je hoort er bijna niks over. Echt geen Harry Potter-taferelen in ieder geval
Volgens mij is er (iig hier in Nederland) ook geen grote mediahype omheen gebracht. Bij de Harry Potter boeken kon je ze al om middernacht kopen. Daar heb ik bij dit boek niks over meegekregen. Maar het is zeker opvallend dat er niet wat meer volk is hier Diegene die lid zijn van Bol.com hebben toch al heel lang kunnen zien dat hij er aan kwam. Veel op de homepage gestaan en notabene eergisteren nog een speciale mailing.

Nouja, misschien dat er veel op de Nederlandse versie wachten en dat dan de reacties wel gaan komen?
  woensdag 16 september 2009 @ 10:11:57 #74
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_72794374
quote:
Op woensdag 16 september 2009 07:26 schreef supkaa het volgende:

[..]

De bestelstatus bij track&trace was wel al vanaf 's morgens 'chauffeur is onderweg' bij mij en nou staat er 'delivery is delayed until next workday'
Ik heb vandaag ook maar ff gebeld.. hij was gisteren verstuurd.. dus komt vandaag of morgen binnen
Ik had het nog beter in de boeken winkel kunnen halen volgens mij.
  woensdag 16 september 2009 @ 20:05:48 #75
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_72816620
Het boek is binnen, straks maar meteen beginnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')