dan is het vast het album ha; er komt echt van alles langsquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:37 schreef krioro het volgende:
Ik luister nu Doseone, maar hoezo is dat vaag? Wel een ander nummer, kon Ha niet vinden op YT.
Ik geloof juist niet zoveel van wat hier gezegd wordt... ik hoop alleen niet dat dat tot gevolg heeft dat ik pas na een jaar moeite doen er achter kom dat Bt écht lesbisch isquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat kost ook niet zo veel moeite, ik geloof werkelijk alles wat je me hier zou vertellen
Oh is het een albumtitel, ik dacht een nummer, even opnieuw zoeken dan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dan is het vast het album ha; er komt echt van alles langs
ho wacht, wil je echt iets met een van die twee danquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:45 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik geloof juist niet zoveel van wat hier gezegd wordt... ik hoop alleen niet dat dat tot gevolg heeft dat ik pas na een jaar moeite doen er achter kom dat Bt écht lesbisch is![]()
om maar iets te noemen.
Of dat Krentenbol echt die vrouw op het strand is *ril*
Ach, als je bang bent om een domme opmerking te plaatsen dan zet je er alvast zelf eenquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:45 schreef Espabilado het volgende:
Ik geloof juist niet zoveel van wat hier gezegd wordt... ik hoop alleen niet dat dat tot gevolg heeft dat ik pas na een jaar moeite doen er achter kom dat Bt écht lesbisch is![]()
om maar iets te noemen.
ik moest lachen om het laatste nummer van het album, uit het niet hoor je oppeens een soort lamon die oppeens vals begint te schreeuwenquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh is het een albumtitel, ik dacht een nummer, even opnieuw zoeken dan.
Ja, of hap hap hap zeggenquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ach, als je bang bent om een domme opmerking te plaatsen dan zet je er alvast zelf eenachter, zo werkt dat in KLB.
Ik loop al wat langer rond op Fok, maar bedanktquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ach, als je bang bent om een domme opmerking te plaatsen dan zet je er alvast zelf eenachter, zo werkt dat in KLB.
Nou ja zeg, geen enkel nummer van dat album te vinden zo snel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh is het een albumtitel, ik dacht een nummer, even opnieuw zoeken dan.
Ja ik hoorde iets vergelijkbaars whehe.quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik moest lachen om het laatste nummer van het album, uit het niet hoor je oppeens een soort lamon die oppeens vals begint te schreeuwen
Ik zou geen nee tegen ze zeggen, maar de avances hier zijn natuurlijk gewoon geouwehoerquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ho wacht, wil je echt iets met een van die twee dan![]()
die laatste kb, hahadat zou wat zijn
Adolf was jarig ja. En dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:58 schreef Espabilado het volgende:
Die jarige van vandaag is ook niet verkeerd trouwens
http://ifolder.ru/3251562quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou ja zeg, geen enkel nummer van dat album te vinden zo snel.Maar ik luister nu iets heel vaags op z'n myspace ja.
Zelfde gedachte.quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:54 schreef Ludootje het volgende:
Pffft, is dit echt het enige topic waar nog wat te doen is?
Kom op zeg, die haalt het zaad nog uit haar teddybeer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:58 schreef Espabilado het volgende:
Die jarige van vandaag is ook niet verkeerd trouwens
Was twijfelachtig dus ik zet er maar eenquote:Op dinsdag 21 april 2009 03:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kom op zeg, die haalt het zaad nog uit haar teddybeer.
lijkt me helemaal niet leuk, biertjes wegtikken achter de kompjoeterquote:Op dinsdag 21 april 2009 03:07 schreef Inverted_World het volgende:
Ik moet nu echt ophouden met KLB'en en bier drinkenmorgen weer werken. trusten en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |