Er bestaan wel pluggen voor dat soort spaanplaten, maar weet uiteraard niet of dat wel werkt! vraag het eens bij Praxis...quote:Op maandag 20 april 2009 23:41 schreef Jordy-B het volgende:
Als het spaanplaat het nu al begint te begeven, zou ik daar geen keukenkastjes aan ophangen.
Volgens mij heb je het juiste antwoord zojuist gehad maar wil je iets wat niet verstandig is; nieuw wandje zetten. Beetje zonde als straks je volbeladen kastjes naar beneden komen...quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:56 schreef vriesdejelmer het volgende:
Bedankt voor de tips, ik denk dat ik het misschien idd maar met flinke schroeven moet proberen, als ik dieper dan 2 cm heb ik al wel een hoop meer grip.
De muur slopen is helaas geen optie, daarvoor is hij iets te belangrijk, dan verdwijnen straks de tegeltjes uit mijn toilet, het plafond in het halletje en nog een hoop anders dat ik dierbaar heb. Verder is hij aan beide zijden netjes gestuukt en staat ook best stevig. Zou 5 centimeter spaanplaat echt gaan buigen?
Bij de Hubo adviseerden ze een dikke plaat aan de muur te bevestigen. Het enige probleem daarmee is dat ik dan niet goed uitkom als ik de hoek omga, tenzij ik ook een plank achter mijn onderkastjes zet.
Ik plaats er een topic over omdat ik op zoek ben naar de beste oplossing. En ben ook zeker blij met de goed onderbouwde tips die ik heb gekregen, die helpen me dichter bij een oplossing te komen. Het betekent alleen niet dat ik met de oplossing mee ga die jij vanachter je computer het beste acht.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het juiste antwoord zojuist gehad maar wil je iets wat niet verstandig is; nieuw wandje zetten. Beetje zonde als straks je volbeladen kastjes naar beneden komen...
Waarom open je er dan een topic over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |