Nogal. Zo'n bloemkoolbootje, wat het dan ook precies is, lijkt me hartstikke lekker en de rest van het menu is ook niet slecht.quote:
UvT.quote:Op maandag 20 april 2009 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nogal. Zo'n bloemkoolbootje, wat het dan ook precies is, lijkt me hartstikke lekker en de rest van het menu is ook niet slecht.
Waar is die mensa?
Dank je. Jammer, dat is een beetje uit de route.quote:
lol... je weet niet waaraan je begint.. het eten in de mensa van de uvt is -meestal- goooooooorquote:Op maandag 20 april 2009 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nogal. Zo'n bloemkoolbootje, wat het dan ook precies is, lijkt me hartstikke lekker en de rest van het menu is ook niet slecht.
Waar is die mensa?
Heeft de kok een cursus origami gevolgd of zo?quote:Op maandag 20 april 2009 23:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Zou het niet gewoon bloemkool zijn geweest in de vorm van een bootje?.
Een bootje van sperziebonen is zinloos maar kan ik me qua constructie nog voorstellen, maar bloemkool? Hoe stel je je dat dan voor?quote:Op maandag 20 april 2009 23:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Zou het niet gewoon bloemkool zijn geweest in de vorm van een bootje?.
Heb je wel eens overgare bloemkool gehad?quote:Op maandag 20 april 2009 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat kan er fout gaan met bloemkool?
Ik denk dat ik een te hoge pet op heb van de mensakok. Het zal vast niet meevallen om voor een grote groep mensen te koken. Maar alles is beter dan een grote pan bami of nasi. 'Bloemkoolbootje' getuigt nog van enige ambitiequote:Op maandag 20 april 2009 23:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heb je wel eens overgare bloemkool gehad?![]()
Welnee, TS informeert gewoon de volgende keer dat ze er eet en dan meldt ze het hierquote:Op maandag 20 april 2009 23:59 schreef Tegan het volgende:
We moeten toch echt maar iemand van de UvT mailen willen we er ooit achterkomen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |