Jij maakt geen vrienden en staat er derhalve alleen voor. Succes!quote:Op maandag 20 april 2009 22:58 schreef Pacmaniac het volgende:
O spuitje bij de geboorte zou voor gehandicapten natuurlijk de perfecte oplossing zijn
Die werken tenminstequote:Op maandag 20 april 2009 23:00 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Dyslectici zijn ook gehandicaptGehandicapen
Oi, die heb ik ergens..quote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wie post ff dat plaatje van die gehandicapten die seks hebben?
ik dacht dat die duif die alles onder scheet al smerig was maar dit slaat echt allesquote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heb je niks in je privé collectie ?quote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Een echte nazi checkt zijn spelling natuurlijkquote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef TNA het volgende:
Ach gut, een nazi op FOK! Mag ik je aanraken?
krijg je daar een ban voor? heb m wel ergens.quote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je hebt anders massa's enorm agressieve gehandicapten. Die zie je alleen nooit in de media, want dat vinden de media niet interessant of knuffelig genoeg.quote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef BakraSwa het volgende:
Gehandicapten zijn gemaakt door God om uitgelachen te worden. Goede zaak dus dat ze ook kinderen krijgen, meer gehandicapten op de wereld = meer vrolijke mensen.
Mag niet hè.quote:Op maandag 20 april 2009 23:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
krijg je daar een ban voor? heb m wel ergens.
quote:
En hebben ze dat zelf bedacht, of was het een ideetje van de begeleidster van het dagverblijf?quote:Op maandag 20 april 2009 23:04 schreef Teteteterek het volgende:
Ze wilden toch geestelijk beperkt genoemd worden
Ik denk door de oudersquote:Op maandag 20 april 2009 23:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En hebben ze dat zelf bedacht, of was het een ideetje van de begeleidster van het dagverblijf?
Die hebben toch niets te vertellen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |