Bullshit, Nico heeft niet eens kinderenquote:Op maandag 20 april 2009 22:57 schreef behangplakker het volgende:
Overigens ken ik dit fenomeen niet. Ik weet wel dat er hier in de buurt een meisje was waarvan de vader af en toe mee uitging, wat ze niet leuk vond. Een tijd geleden hoorden we dat het dus een pedofiel was! Nico Mul
quote:Op maandag 20 april 2009 23:04 schreef Rosbief het volgende:
Bullshit, Nico heeft niet eens kinderen
Heb je ook in de kelder gekeken?quote:Op maandag 20 april 2009 23:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bullshit, Nico heeft niet eens kinderen
quote:Op maandag 20 april 2009 22:57 schreef Rubber_Johnny het volgende:
TS heeft een stijve familie die op zondagmiddag bijeenkomt, en dan zwijgend thee met het pinkje omhoog op drinkt.
Zeg eens.. neef... kuch.. hoe gaat het met je studie?![]()
Waarom gaan Urkers met een ouders wegquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:24 schreef Rasher het volgende:
Zal wel in Urk zijn ofzo, ik heb nog nooit iemand met z'n ouders gezien. Niet in de kroeg iig.
Wel eens op een feest (Thunderdome of Masters of Hardcore ofzo) waar ik moest werken. Komt een groepje zwaar lekkere wijven aan en ik moest zo'n Polaroid party foto schieten. Dus ik de dames potitioneren, zegt 1 van de dames: ff wachten, m'n vader moet ook op de foto!!!
toen kwam er een gratenpakhuis van een ventje aan, zo'n 50 jaar oud, helemaal onder de tattoo's, gouden oorbellen + kettingen + ringen. En helemaal van de kaart af. Keek met z'n linkeroog in z'n rechterbroekzak. Kon amper kruipen en z'n dochter(s?) moesten hem recht houden, anders viel ie om.
Kijk, dan zeg ik: Toffe vaderDie past zich teminste aan.
Omdat er te weinig grappen gemaakt worden over Urk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waarom gaan Urkers met een ouders weg?
Maak dan wel een geslaagde Urker garpquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:50 schreef Rasher het volgende:
[..]
Omdat er te weinig grappen gemaakt worden over Urk.
Mwhaha, Urker!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:53 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maak dan wel een geslaagde Urker garp
Ik voelde me niet gekwetst![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |