En tot 10 kan tellen in het engels.quote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef Mendeljev het volgende:
Op het VMBO slaag je toch als je alleen al je naam goed schrijft?
Nee, handtekening krijg je een cijfer voor, naam is bonuspunten.quote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef Mendeljev het volgende:
Op het VMBO slaag je toch als je alleen al je naam goed schrijft?
Hoef je niet lang te wachtenquote:Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is wachten op de mensen die "VMBO" gaan posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zo Fok 2006.quote:Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is wachten op de mensen die "VMBO" gaan posten
Probeer de zin goed te spellen en te structueren, daarna mag je het nogmaals proberen. Maar wat jij hier typt is nog minder als het VMBO.quote:Op maandag 20 april 2009 21:02 schreef muay-toy het volgende:
ik wist niet dat TS MBO() deed nu vind ik dit ineens een baggetopic.
Ben jij voor Nederlands geslaagd?quote:Op maandag 20 april 2009 21:03 schreef remmertjuh het volgende:
Vmbo examens zijn trouwens niet zo moeilijk, heb ik gedaan zonder te leren
lerenquote:Op maandag 20 april 2009 21:03 schreef remmertjuh het volgende:
Vmbo examens zijn trouwens niet zo moeilijk, heb ik gedaan zonder te leren
quote:Op maandag 20 april 2009 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Probeer de zin goed te spellen en te structueren, daarna mag je het nogmaals proberen. Maar wat jij hier typt is nog minder als het VMBO.
En dit nog met een soort trots op een forum posten.quote:Op maandag 20 april 2009 21:03 schreef remmertjuh het volgende:
Vmbo examens zijn trouwens niet zo moeilijk. Die heb ik gedaan zonder te leren.
Ik wil niet aan je intelligentie twijfelen maar correct Nederlands typen maakt je nog niet intelligent. Want een hoop dyslectici zijn wel hoogbegaafd, tevens was er een meisje uit mijn klas naar het vmbo geplaatst wat hoogbegaafd was. Dus niks zegt iets.quote:Op maandag 20 april 2009 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Probeer de zin goed te spellen en te structueren, daarna mag je het nogmaals proberen. Maar wat jij hier typt is nog minder als het VMBO.
Dankjewel voor je waardevolle bijdrage aan dit topic. Jij bent zeker een verheven user.quote:
Ja want dat poste ik vol trots.quote:Op maandag 20 april 2009 21:06 schreef TNA het volgende:
[..]
En dit nog met een soort trots op een forum posten.
hi every1 im new!!!!!!! *holds up spork* my name is katy but u canquote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef Nosh het volgende:
Hai!! Let's bashing on!!! Kekekekekeke ^_____________^ ;;;;
quote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef Nosh het volgende:
X""Dquote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef Nosh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |