Hmm, ben benieuwd. Dat vervangprogramma destijds vanuit Artis ('Wat Heet!') kreeg erg slechte kritieken en dat latere studioprogramma 'Wat Nu!?' deed het geloof ik niet veel beter? Of hebben ze het nu niet over een dagelijks programma, maar over dat zaterdagavondprogramma met Matthijs en M-M?quote:DWDD wordt in juni weer DZDD
Eind met begint de zomerstop van De Wereld Draait Door. De hele maand erna komt de VARA met een zomerse variant van het programma: De Zomer Draait Door. Wie dat gaat presenteren is nog niet bekend. In 2007 kwam de omroep in de zomer onder dezelfde naam zes maal met een wekelijkse DWDD-variant op zaterdagavond. Deze werd gepresenteerd door Matthijs van Nieuwkerk en Marc-Marie Huijbregts.
(http://www.mediajournaal.(...)-juni-weer-dzdd.html)
Ze hebben het over dat zaterdagvond programma.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:09 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Hmm, ben benieuwd. Dat vervangprogramma destijds vanuit Artis ('Wat Heet!') kreeg erg slechte kritieken en dat latere studioprogramma 'Wat Nu!?' deed het geloof ik niet veel beter? Of hebben ze het nu niet over een dagelijks programma, maar over dat zaterdagavondprogramma met Matthijs en M-M?
Dennis van der Geest ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:18 schreef Ronaldsen het volgende:
maar ik kan zo even niet voor de geest halen wie het programma gaat maken
quote:De gasten van vrijdag 24 april zijn onder meer Cees Korvinus, Dennis van der Geest en Reinout Oerlemans. Muziek is er van Alain Clark en Beau van Erven Dorens is tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk!
Vrijdag de eerste van mei terugkijken kan ook welquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:05 schreef Dos37 het volgende:
het is toch laatste vrijdag van de maand?
ja lijkt me niet maar ik weet het niet zekerquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:33 schreef Paul het volgende:
Dat was toch niet echt van van Gaal bij sport 1
Of wel
met tegenzin.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:37 schreef MadGuy het volgende:
Matthijs beantwoordde zowaar een persoonlijke vraag!
als deze uitzending op 1 april was geweest had iedereen nu geroepen dat het een grap was.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:41 schreef koemleit het volgende:
Hoe kan deze vent nou voorzitter van de vara worden.
gewoon een carriere vent.
Ze gingen net op tijd aan tafel, Matthijs brak bijna. Het is ook maar een mens, gelukkigquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:37 schreef MadGuy het volgende:
Matthijs beantwoordde zowaar een persoonlijke vraag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |