zoiets had ik al een beetje bedacht......quote:Op maandag 20 april 2009 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Of dat je een betaalnummer gaat bellen.
En dat zijn in Somalië of Nigeria aardig wat jaarsalarissenquote:Op maandag 20 april 2009 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het antwoord is trouwens 50.000 euro.
belnummer dacht ik ook aan, maar rekeningnr niet.quote:Op maandag 20 april 2009 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
zoiets had ik al een beetje bedacht......
'echt waar hoor.....
dat je niet denkt dat ik bluf.....
ik dacht als er nou een heleboel mensen dat nummer bellen hebben ze met een trucje geld binnen
maar wat als je mailt...... maar eh.... jah.... wat BOB zegt dus.....![]()
zou iemand daar 'echt ooit intrappen ?
Hier ookquote:Op maandag 20 april 2009 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En dat zijn in Somalië of Nigeria aardig wat jaarsalarissen
ah..... ik zat al te rekenenquote:Op maandag 20 april 2009 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het antwoord is trouwens 50.000 euro.
ow...... dat heb ik laatst ook gehad.... en dan kon je gratis loten krijgen voor de lotto ofzoiets als je meedeedquote:Op maandag 20 april 2009 22:45 schreef hondjes het volgende:
[..]
belnummer dacht ik ook aan, maar rekeningnr niet.
Kreeg laatst ook een telefoontje van een energie bedrijf, tenminste,, dat zeiden ze, dat ze waren.
vroegen ze mijn geboortedatum, zei gelijk, wat heeft dat met energie te maken, pleur ff op.
Dan krijg je dus dit soort crap in je mailbox, en bellen ze je tijdens 't eten.quote:
ik kapte het gelijk af, denk altijd maar. niemand geeft iets gratis, en hoe langer je luistert, hoe meer je ingepakt wordt.quote:Op maandag 20 april 2009 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... dat heb ik laatst ook gehad.... en dan kon je gratis loten krijgen voor de lotto ofzoiets als je meedeed
ik heb wel mijn gegevens gegeven
edit; ze hadden het ook over airmailes ofzo....... ben ik alweer vergeten hoe dat zat.....
eh...... volgens mij heb ik daar geen goed aan gedaan![]()
nee......quote:Op maandag 20 april 2009 22:50 schreef hondjes het volgende:
[..]
ik kapte het gelijk af, denk altijd maar. niemand geeft iets gratis, en hoe langer je luistert, hoe meer je ingepakt wordt.
Heb je die loten nog gekregen
jah...... doe ik ook volgende keerquote:Op maandag 20 april 2009 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan moeten alle alarmbellen afgaan fann, je kan altijd zeggen 'stuur alles maar op, ik ga over de telefoon nergens mee akkoord'. Je wordt genaaid waar je bij staat, voor veel geld.
Jaaaa, dat was ik weer vergeten, dat bandje.quote:Op maandag 20 april 2009 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
nee......maar ik heb net op mijn giro gekeken er is ook geen geld vanaf gehaald, hij zei
iets over dan gaan we nu het bandje starten dan wordt het gesprek vanaf NU opgenomen....
toen begon ie h'e'el snel een verhaal af te ratelen en toen zei ik
Ho Ho wacht effe.... wel onder voorbehoud dat... eh ik weet niet meer precies wat, maar ik
vond iets vreemd aan het verhaal....... en toen begon ie nog een beetje te stotteren en verder te
praten en toen heb ik nog een keer gezegd ... ja maar all'e'en als.....
maar ik kan me niet meer zo goed herinneren wat me nou stoorde aan zijn verhaal.....
dus misschien geldt dat gesprek van mij niet omdat ik er doorheen ging lullen.......
Ik niet, was het maar waar!quote:Op maandag 20 april 2009 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bruto zit je daar zo aan hoor
ow...... dan was het dezelfde had ie het ook over airmailes ?quote:Op maandag 20 april 2009 22:58 schreef hondjes het volgende:
[..]
Jaaaa, dat was ik weer vergeten, dat bandje.
en toen kwam , mag ik uw geboortedatum, en toen kapte ik het gesprek, hoorde hem nog wel kwaad worden.
In het vervolg, als je weer zo'n telefoontje krijgt, dan loop je eerst naar de vrieskist en stop je een raketje in je bekkie. Ok?quote:Op maandag 20 april 2009 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
jah...... doe ik ook volgende keerzat me al niet lekker eigenlijk.......
jah.....quote:Op maandag 20 april 2009 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In het vervolg, als je weer zo'n telefoontje krijgt, dan loop je eerst naar de vrieskist en stop je een raketje in je bekkie. Ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |