Zo ver in 1 maand tijd.quote:Op maandag 20 april 2009 19:46 schreef liesje1979 het volgende:
Fan, dat nummer draai ik nog best vaak.![]()
Gefeliciteerd Dementor, met je 8!![]()
Ik ga straks in mijn nieuwe huisje slapen!![]()
Eindelijk!
Ja die neem ik mee, hij mag alleen nog niet in de tuin, want die is nog niet helemaal dicht, en ik ben bang dat hij wegloopt.quote:Op maandag 20 april 2009 20:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo ver in 1 maand tijd.![]()
![]()
Ga je alleen slapen? Of gaat de kater mee?
Kan hij niet aan een riempje, dan kan hij meteen wennen aan de tuin.quote:Op maandag 20 april 2009 20:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die neem ik mee, hij mag alleen nog niet in de tuin, want die is nog niet helemaal dicht, en ik ben bang dat hij wegloopt.
Ik wou wel, maar ze heeft liever dat ik pas kom als het "klaarder" is, dus dat respecteer ikquote:Op maandag 20 april 2009 20:25 schreef Dementor het volgende:
Hup Remlof ga Liesje eens warm houden de eerste nacht in haar nieuwe huis.
Heel verstandig.quote:Op maandag 20 april 2009 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wou wel, maar ze heeft liever dat ik pas kom als het "klaarder" is, dus dat respecteer ik
Katten moeten eerst binnen blijven en wennen aan hun nieuwe huis.quote:Op maandag 20 april 2009 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan hij niet aan een riempje, dan kan hij meteen wennen aan de tuin.
Gaat dit over Remlof?quote:Op maandag 20 april 2009 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan hij niet aan een riempje, dan kan hij meteen wennen aan de tuin.
Nee, over die andere hond.quote:
Jep, officieel moeten ze zes weken binnenblijven. Maar het ligt er maar net aan hoe de kat is, als ie gehecht is aan de persoon, dan blijft ie na twee weken ook wel.quote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
Katten moeten eerst binnen blijven en wennen aan hun nieuwe huis.
Anders gaan ze weglopen en op zoek naar hun oude huis.
straks schijt ie die hele nieuwe schutting vol.......quote:Op maandag 20 april 2009 21:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die mag wel aan een riempje, de tuin verkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |