Een keertje was ik zo in het park picknicken en beetje voetballen en zo en toen moest ik plassen. Dus ik loop ff weg en ging toen plassen...
Maar, eerste fout, ik plaste tegen de wind in dus toen kwam het allemaal op me broek. Dus ik denk van nou dan draai ik me wel om. Dat was mijn tweede fout, iedereen stond nu mijn leuter aan te staren. Daar schrok ik zo van dat er iets wel heel vreemds gebeurde.
De beste beschrijving die ik kan geven is denk ik inslikken. In plaats van eruit te spuiten (ik heb zo'n harde, echte mannen-straal) schoot het naar binnen. Dit veroorzaakte nogal wat verwarring in mijn lichaam. Anyways, naar buiten kwam het in elk geval niet meer dus ik ging gewoon lekker verder met picknicken.
Derde fout, me die avond compleet volproppen met alles wat er aanwezig was, en aangezien er vooral veel brood en saus was, heb ik vooral veel brood en vooral ook heel veel saus gegeten. De details zal ik je besparen maar ik kan je vertellen dat ik geen curry meer kan zien.
Dat kwam ook door de ervaring die ik die nacht had, zoals ik eerder vertelde had ik die pis van die middag soort van ingeslikt en toen ik thuis kwam kon ik voor het slapengaan niet meer plassen. Dus toen ging ik toch maar naar bed toe en probeerde te slapen.
Toen werd ik midden in de nacht wakker met een helse pijn aan mijn mannelijk geslachtsdeel. Er was iets aan het duwen en dat wilde eruit. Het gevoel dat je moet kotsen alleen dan een meter lager zal ik maar zeggen.
En toen gebeurde het, ik had mijn pyjama nog aan en was op weg naar de badkamer, maar het kwam er allemaal uit, aan de voorkant. Het Nederlands (noch enig ander) woordenboek bevat niet de woordenschat van dat gevoel. Het gevoel van in de voorkant van je broek kotsen.
Het was rood, er zaten stukjes brood in en het deed me toch een helse pijn toen het eruit kwam. Maar het moest komen, net zoals dat je braken niet tegen kan houden, kon ik dit ook niet tegenhouden. Het kwam eruit.
En wat is jullie beste verhaal