Laatste jaren wel ja, maar het schijnt alleen op te vallen als fok een keer traag is in de zoveel maanden...quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 19:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fraaie was toen ik dit topic opende:
Het is momenteel te druk voor onze server![]()
![]()
Inderdaad gaat het de laatste jaren wel stukken beterquote:Op maandag 20 april 2009 19:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Laatste jaren wel ja, maar het schijnt alleen op te vallen als fok een keer traag is in de zoveel maanden...
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 20 april 2009 19:10 schreef A-mineur het volgende:
TS heeft natuurlijk verstand van servers.
Eens in de zoveel maandan? FOK! reageert imo behoorlijk traag in verhouding tot veel sites. 10 seconden wachten op myAT is geen uitzondering. Of doen ze dan dat omdat ik FOK!silver gebruik?quote:Op maandag 20 april 2009 19:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Laatste jaren wel ja, maar het schijnt alleen op te vallen als fok een keer traag is in de zoveel maanden...
Ditquote:
die gaat er binnenkort uit, dus dan ga je het merken als er nog maar één lay-out is.quote:Op maandag 20 april 2009 19:13 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Eens in de zoveel maandan? FOK! reageert imo behoorlijk traag in verhouding tot veel sites. 10 seconden wachten op myAT is geen uitzondering. Of doen ze dan dat omdat ik FOK!silver gebruik?
Vast een layout die niet werkt in opera.quote:Op maandag 20 april 2009 19:23 schreef Bob-B het volgende:
[..]
die gaat er binnenkort uit, dus dan ga je het merken als er nog maar één lay-out is.
Hij wordt sowieso gigantisch FF proofquote:Op maandag 20 april 2009 19:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vast een layout die niet werkt in opera.
Net als de FP, die loopt regelmatig vast, maar als ik identificeer als IE gebeurt er opeens niets meer
Hij werkt deels niet in Opera.quote:Op maandag 20 april 2009 19:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vast een layout die niet werkt in opera.
Net als de FP, die loopt regelmatig vast, maar als ik identificeer als IE gebeurt er opeens niets meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |