Ik moest het slot destijds kopen vanwege de allrisk verzekering van een scooter. Heb misschien nog ergens de verzekeringspapieren liggen waarop staat dat het een ART goedgekeurd slot is. Maar pin me er niet op vast, rij al 7 jaar geen scooter meer gelukkig.quote:Op maandag 20 april 2009 18:37 schreef peasant het volgende:
Heb zeker interesse als ik weet hoeveel sterren.
p.s. kan op de ART site niet vinden dat het merk cyclops een ART keuring heeft.
quote:Cyclops Extreme 150
Toelatingsnummer: MBT 3026
Categorie: 3 plus
3 is goed genoeg voor een motor of motorscooter. Wat heb jij als ik vragen mag?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:51 schreef peasant het volgende:
Jammer dat het niet categorie 4 is.
Vertel dat maar aan je verzekeringsmaatschappij als je motor gestolen is.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:23 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
Maakt echt niet zoveel uit hoeveel sterren e.d hij heeft. Als het slot goed functioneert en er is geen roestvorming, dan is het een prima slot.
Gewoon direct melden dat je de reservesleutel bent verloren en een duplicaat hebt laten maken.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:13 schreef wwwer het volgende:
voor je verzekering moeten er 2 sleutels zijn.. de reserve sleutel moet aanwezig zijn.. sorry voor de TS.. maar hou er wel rekening mee...
En als de verzekering het er mee eens is heb je een geweldige oplossingquote:Op woensdag 29 april 2009 19:05 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Gewoon direct melden dat je de reservesleutel bent verloren en een duplicaat hebt laten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |