quote:Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Godver, zonder grapjes, ik net friet halen met frikandelletje en satékroketje want kreeg honger van vorig topic
Open ik nu net de zak waar het in zit, heb ik twee kroketten gekregen, en de eerste is al geen satékroket
Wtf
Noooooooooes. Wat een nerds.quote:Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Godver, zonder grapjes, ik net friet halen met frikandelletje en satékroketje want kreeg honger van vorig topic
Open ik nu net de zak waar het in zit, heb ik twee kroketten gekregen, en de eerste is al geen satékroket
Wtf
Teruggaan is ook zoiets.quote:Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Wtf
Je kan ook beter gewoon naar kwaliteitscafetaria het achterhuis gaan.quote:Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Wtf
awquote:Op maandag 20 april 2009 17:29 schreef bloodysunday het volgende:
Ik ben moddervet en m'n hele huis ziet geel van de vetaanslag
Een topic met Skylarkquote:Op maandag 20 april 2009 17:33 schreef Skylark. het volgende:
1 hamburger met veel uien en alleen mayo.
1 broodje gehaktbal (witte pistolet!) met mosterd.
1 fles AA.
Graag.
PATAT!!!!!!quote:Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Godver, zonder grapjes, ik net friet PATAThalen met frikandelletje en satékroketje want kreeg honger van vorig topic
Wtf
Echt he, er zijn zoveel slechte snackbars in NL, hoe moeilijk kan het zijnquote:Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Wtf
quote:Op maandag 20 april 2009 17:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een topic met Skylarkdaar moet ik in gepost hebben.
Doe mij trouwens maar een frikandel speciaal met curry, een patatje metoorlog en een vanille milkshake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |