Word.quote:Op maandag 20 april 2009 16:57 schreef Rosbief het volgende:
Het is niet zo dat je minder lang bejaard bent![]()
De aftakeling begint gewoon 10 jaar eerder.
Mijn opa heeft z'n hele leven gedronken en hasj gerookt. Hij leefde tot zijn 70e en stierf van de ene op de andere dag aan een hartaanval. Maar geen aftakeling hij heeft tot z'n 70e kunnen doen wat hij wilde doen.quote:Op maandag 20 april 2009 16:57 schreef Rosbief het volgende:
Uiteraard.quote:Op maandag 20 april 2009 17:00 schreef 49euro het volgende:
[..]
Mijn opa heeft z'n hele leven gedronken en hasj gerookt. Hij leefde tot zijn 70e en stierf van de ene op de andere dag aan een hartaanval. Maar geen aftakeling hij heeft tot z'n 70e kunnen doen wat hij wilde doen.
Inderdaad. Dus veel plezier ermee.quote:Op maandag 20 april 2009 16:57 schreef Rosbief het volgende:
dat jullie je laatste jaren graag kreupel door brengen, net of je op je 45e begint af te takelen, weinig kans. Daarnaast scheelt het ook een hoop pensioen dus het is ook nog beter voor andere.quote:
Voor jouw opa die dus geluk heeft gehad, liggen er wel honderden af te takelen die hetzelfde hebben gedaan.quote:Op maandag 20 april 2009 17:00 schreef 49euro het volgende:
[..]
Mijn opa heeft z'n hele leven gedronken en hasj gerookt. Hij leefde tot zijn 70e en stierf van de ene op de andere dag aan een hartaanval. Maar geen aftakeling hij heeft tot z'n 70e kunnen doen wat hij wilde doen.
Je kunt wel merken dat je uit een Tokkie-familie komt.quote:Op maandag 20 april 2009 17:00 schreef 49euro het volgende:
[..]
Mijn opa heeft z'n hele leven gedronken en hasj gerookt.
Je hebt een saai leven als je niet rookt of blowed? Of ieder weekend jezelf in een coma zuipt?quote:Op maandag 20 april 2009 17:11 schreef Specularium het volgende:
Ik blijf erbij dat mensen die zogenaamd gezond leven toch net iets minder weerstand hebben en vanzelf
wel eerder dood gaan met hun saaie leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |