quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 15:49 schreef Carooltje79 het volgende:
nou ik ben hier weg.... ff frisse lucht happen
doegggie
quote:
Als jij een directe aanval op mij doet is dat niet zoo heel gek he "niet zo liefie_"quote:Op maandag 20 april 2009 15:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat meteen in de aanval proberen te gaan word nogal oud box
maar wat jij wil
Nou ja, als jij hem zat wil voerren.. Ik hou je niet tegen hoor. Met niemand bedoel ik eigenlijk alleen mezelf. Ietwat overdreven vrees ikquote:
Waarschijnlijk wel in het Gay topic. volgens mij was dat er namelijk op Fok!quote:Op maandag 20 april 2009 15:56 schreef mrbox het volgende:
Niet iedereen is zo thuis in de gay en lesbo scene
Jij voert jezelf altijd al zat.quote:Op maandag 20 april 2009 15:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja, als jij hem zat wil voerren.. Ik hou je niet tegen hoor. Met niemand bedoel ik eigenlijk alleen mezelf. Ietwat overdreven vrees ik
Er is een homo-topic en een lesbo-topic ja.quote:Op maandag 20 april 2009 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel in het Gay topic. volgens mij was dat er namelijk op Fok!
Niemand?quote:
* zbbrox schuift roseetje naar Riplief (in een karaokebar)quote:Op maandag 20 april 2009 15:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Schuif maar door naar mij dan, zbbrox
In je moving castle?quote:
het was niet bedoeld als een directe aanval, maar je bent nogal snel op je teentjes getrapt dat had ik moeten wetenquote:Op maandag 20 april 2009 15:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als jij een directe aanval op mij doet is dat niet zoo heel gek he "niet zo liefie_"![]()
maar zoals je ziet zijn er gewoon meer mensen die niet weten wat een faghag is. Niet iedereen is zo thuis in de gay en lesbo scene
Singles, ook een hokje? toch niet zo getverdemme?quote:Op maandag 20 april 2009 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een homo-topic en een lesbo-topic ja.
Getverdemme, hokjes!
Heb het al gevonden ja maar goed dan nog vind ik het niet zo heel vreemd dat ik die term ff niet wistquote:Op maandag 20 april 2009 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel in het Gay topic. volgens mij was dat er namelijk op Fok!
pffffffffff... Ik weet wie het zegt. Laten we het daar maar op houdenquote:Op maandag 20 april 2009 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij voert jezelf altijd al zat.
Daar hoeven wij mannen geheel niets aan te doen.
Dat is lekker goedkoop.
Oei, maakt dat jou een goedkoop wijf?
*duikt weg*
quote:
vind ik ook zeker niet vreemd, en dat was niet het punt van mijn post!quote:Op maandag 20 april 2009 16:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb het al gevonden ja maar goed dan nog vind ik het niet zo heel vreemd dat ik die term ff niet wist
Neuh. Vind het hier best gezellig.quote:Op maandag 20 april 2009 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
Singles, ook een hokje? toch niet zo getverdemme?
Ook nog lengte?quote:Op maandag 20 april 2009 16:02 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ben niet zo snel tipsy. Zal wel iets met mn lengte te maken hebben.
Is alles zo groot?quote:Op maandag 20 april 2009 16:02 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Wil je het mij ook even uitleggen?quote:Op maandag 20 april 2009 16:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb het al gevonden ja maar goed dan nog vind ik het niet zo heel vreemd dat ik die term ff niet wist
Ik ben ook heul nie klein! Ik oefen alleen te weinig.quote:Op maandag 20 april 2009 16:02 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Generaliseren en stereotyperingen!!quote:Op maandag 20 april 2009 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een homo-topic en een lesbo-topic ja.
Getverdemme, hokjes!
Whehe. Nou ik zal er over ophouden, ik maak die arme jongen helemaal bang volgens mij.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook nog lengte?
O en je bent al verdeeld in het homo-topic.
Dat je;t ff weet he.
Tuurlijk geen probleem zie hier @ wikipediaquote:
je valt in herhalingquote:Op maandag 20 april 2009 16:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Generaliseren en stereotyperingen!!![]()
Pien!!! Kom er eens in
Duim!!quote:Op maandag 20 april 2009 16:00 schreef Duimelot het volgende:
ik begin me weer een beetje levend te voelen
hoeist hier??
Ik lijk niks anders te doen hier!quote:Op maandag 20 april 2009 16:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wie's die Pien nou eigenlijk?quote:Pien!!! Kom er eens in
Have I tooooold you lately... that I love yoooouuuuu?quote:
Ik krijg first dibs en Tha_Erik de left-oversquote:
Back in line people. There is enough for everybody.quote:Op maandag 20 april 2009 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook nog lengte?
O en je bent al verdeeld in het homo-topic.
Dat je;t ff weet he.
Ja, dat doe je in die categorie toch?quote:
Hoiquote:Op maandag 20 april 2009 16:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pien!!! Kom er eens in
tut tut.. niet praten met een volle mond!quote:Op maandag 20 april 2009 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Have I tooooold you lately... that I love yoooouuuuu?
Helaas zit ik vast op werk he.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg first dibs en Tha_Erik de left-overs
Maar ik ben een goede eter dus veel zullen er niet zijn.
That'll be mequote:Op maandag 20 april 2009 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lijk niks anders te doen hier!
(nou ben ik ook 1 groot stereotyp... nou ja eerder stereo-miep)
[..]
Wie's die Pien nou eigenlijk?
met flinke koorts op de bank liggen bibberen, tripje nightcare tussendoor en nu begint het kuurtje dat ik gekregen heb aan te slaan ben al 2 hele uren koorts vrij heb me even lekker gedouched en voel me echt zoveel keer beter dan de laatste dagenquote:
Of je maakt er eenflurry vanquote:Op maandag 20 april 2009 16:06 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Back in line people. There is enough for everybody.
* zbbrox moet nickchange hebben naar zbbrokjes voor de verdeling
quote:Op maandag 20 april 2009 16:06 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Back in line people. There is enough for everybody.
* zbbrox moet nickchange hebben naar zbbrokjes voor de verdeling
quote:
Tijgertje!quote:Op maandag 20 april 2009 16:00 schreef Duimelot het volgende:ik begin me weer een beetje levend te voelen
hoeist hier??
Oequote:
Euy! Ge het 't zelluf gezeejt jonguh!!quote:
Nou zeg, je kunt te ver gaan hequote:Op maandag 20 april 2009 16:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nu wordt het leuk, Pien is een klassieke houthakkers pot, tuinbroek, kort haar enzo, houdt van voetbal, bier en scheten laten
Jij bent happy!quote:
zo dan!quote:Op maandag 20 april 2009 16:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met flinke koorts op de bank liggen bibberen, tripje nightcare tussendoor en nu begint het kuurtje dat ik gekregen heb aan te slaan ben al 2 hele uren koorts vrij heb me even lekker gedouched en voel me echt zoveel keer beter dan de laatste dagen
Niet in die woorden, en ik rekende er niet op dat je het lang volhield met iemand, dat lukt je namelijk nooitquote:Op maandag 20 april 2009 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Euy! Ge het 't zelluf gezeejt jonguh!!
Nee was mijn tvp..quote:Op maandag 20 april 2009 16:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij bent happy!
Goed nieuws ofzo gehad?
Stomme dokters hebben niet altijd gelijkquote:Op maandag 20 april 2009 16:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
magnum![]()
ja die douche tip was echt super van je
De grootte heb ik niet gecheckt tal, maar het is wel een leukjequote:
van het weer heb ik weinig mee gekregen eigenlijk ik had t alleen maar koudquote:Op maandag 20 april 2009 16:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
zo dan!Da's niet tof zeg.. Zeker met dit weer...
Fijn te horen dat het beter gaat nu!!
Het voetbal kloptquote:
Waren alle tvp's maar zo vrolijkquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet in die woorden, en ik rekende er niet op dat je het lang volhield met iemand, dat lukt je namelijk nooit.
ik dacht dat de dinges vast binnen was gekomen of zoquote:
O bitch you di-in't! You did NOT just go there honey!quote:Op maandag 20 april 2009 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet in die woorden, en ik rekende er niet op dat je het lang volhield met iemand, dat lukt je namelijk nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne, ik hoef hem ook niet lang.
Gewoon 1x is genoeg.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
btw, bewust geen relatie ofzo? Je bent geen lelijke vent.quote:Op maandag 20 april 2009 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Euy! Ge het 't zelluf gezeejt jonguh!!
Dat is ook belangrijk maar bijzaakquote:Op maandag 20 april 2009 16:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
De grootte heb ik niet gecheckt tal, maar het is wel een leukje
quote:
Neuh de Sasi is nog ergens onderwegquote:Op maandag 20 april 2009 16:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik dacht dat de dinges vast binnen was gekomen of zo
quote:Op maandag 20 april 2009 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bitch you di-in't! You did NOT just go there honey!Heb je even, poes, mijn nagellak moet nog drogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
tsktsk dat je dat niet snaptquote:Op maandag 20 april 2009 16:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
btw, bewust geen relatie ofzo? Je bent geen lelijke vent.
What's your story?
Nee niet bewust. Niet echt tenminste.quote:
Tell that to the gay people of the world!quote:Je bent geen lelijke vent.
Uhm.... 3 jaar relatie gehad, waarvan 2 jaar samengewoond.quote:What's your story?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op maandag 20 april 2009 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bitch you di-in't! You did NOT just go there honey!Zeg, wat heb ik er nou weer mee te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne, ik hoef hem ook niet lang.
Gewoon 1x is genoeg.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
mja mss heb jij die kant van jezelf gewoon nog niet ontdektquote:Op maandag 20 april 2009 16:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar dat geldt ook voor mij. En het bier ook.
Pien!!! Kom er maar in!!!quote:Op maandag 20 april 2009 16:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsktsk dat je dat niet snapt
hij is homo en ik heb hier es gelezen dat die er op los neuken en niet aan vaste relaties doen enzo
Dan ben jij al meer pot dan Pienquote:Op maandag 20 april 2009 16:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar dat geldt ook voor mij. En het bier ook.
ow ja, de hokjes enzo!!quote:Op maandag 20 april 2009 16:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsktsk dat je dat niet snapt
hij is homo en ik heb hier es gelezen dat die er op los neuken en niet aan vaste relaties doen enzo
ik hoop eigenlijk heel erg dat mijn moeder voor wat eten gaat zorgen zodat ik daar vandaag nog niet aan hoef te denkenquote:Op maandag 20 april 2009 16:13 schreef liefie_ het volgende:
ff voor de inspiratie want wij komen er hier niet uit, wat eten we vanavond?
Een heel lang dramaquote:Op maandag 20 april 2009 16:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
btw, bewust geen relatie ofzo? Je bent geen lelijke vent.
What's your story?
Kap 's manquote:Op maandag 20 april 2009 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pien!!! Kom er maar in!!!
(Ik begin het al te leren he?)
Ik ben een slechte potquote:Op maandag 20 april 2009 16:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan ben jij al meer pot dan PienDie lust nog geeneens bier
quote:[..]
ow ja, de hokjes enzo!!![]()
Dank je!quote:Op maandag 20 april 2009 16:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan ben jij al meer pot dan PienDie lust nog geeneens bier
[..]
ow ja, de hokjes enzo!!![]()
Ja eey, die Adolesens die gooit dat er steeds in als er een hokje of stereotype vermeld wordt.quote:
Als je maar niet lekt...quote:
Hehe nee, hoewel ik wel een hekel heb aan hokjes en stereotyperingen ben ik niet zó erg hoorquote:Op maandag 20 april 2009 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja eey, die Adolesens die gooit dat er steeds in als er een hokje of stereotype vermeld wordt.
Ik denk dat is een running gag of running fag of zo.
quote:Op maandag 20 april 2009 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet bewust. Niet echt tenminste.
[..]
Tell that to the gay people of the world!
They seem to have a different opinion I guess.
[..]
Uhm.... 3 jaar relatie gehad, waarvan 2 jaar samengewoond.
Die gast doet het nu met vrouwen en ik nu al bijna 4 jaar met niemand.Ik ken niet zoveel gay people, maar als ik er eentje tegenkom (ze natuurlijk makkelijk te herkennen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) dan zal ik je fobo adres doorgeven
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Bwoah! Ik vind je lief.quote:Op maandag 20 april 2009 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tell that to the gay people of the world!
They seem to have a different opinion I guess.
*LOL*quote:Op maandag 20 april 2009 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een heel lang drama. Genaamd Ang3ls Agenda.
Hokje!quote:Op maandag 20 april 2009 16:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel gay people, maar als ik er eentje tegenkom (ze natuurlijk makkelijk te herkennen enzo)
Whehe, Help Ang3l de zomer doorquote:dan zal ik je fobo adres doorgeven
Omgquote:Op maandag 20 april 2009 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
Er valt wel bijna een soap van te maken he?
Soort van Gay-TST
.quote:Op maandag 20 april 2009 16:11 schreef Ripley het volgende:
De grootte heb ik niet gecheckt tal, maar het is wel een leukje
quote:Op maandag 20 april 2009 16:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Bwoah! Ik vind je lief.(in je FoBo dan)
Niet zonder elkaar eerst uitvoerig te smsen.quote:
quote:
ywquote:
Een running gag jaquote:Op maandag 20 april 2009 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja eey, die Adolesens die gooit dat er steeds in als er een hokje of stereotype vermeld wordt.
Ik denk dat is een running gag of running fag of zo.
haricot verts met groene curryquote:Op maandag 20 april 2009 16:13 schreef liefie_ het volgende:
ff voor de inspiratie want wij komen er hier niet uit, wat eten we vanavond?
Slecht als je ook daadwerkelijk nog wat nuttigs had willen doenquote:Op maandag 20 april 2009 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat gaat het hier snel en vlug. Goed tegen de verveling zeg.
Daarom is er ook geen nummering, te confronterend enzoquote:Op maandag 20 april 2009 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat gaat het hier snel en vlug. Goed tegen de verveling zeg.
Oh, die nare gewoonte (nuttigs doen) heb ik al tijden afgeleerd.quote:Op maandag 20 april 2009 16:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Slecht als je ook daadwerkelijk nog wat nuttigs had willen doen
Ik heb mezelf zowaar vandaag overtroffenquote:Op maandag 20 april 2009 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, die nare gewoonte (nuttigs doen) heb ik al tijden afgeleerd.
blegh curry is zo niet mijn dingquote:Op maandag 20 april 2009 16:22 schreef zbbrox het volgende:
[..]
haricot verts met groene curry
kipje
rijst
Thanks!quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 16:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wist niet waar het over ging, maar het klonk als iets waar ik boos over moest zijn.
Gewoon iets van 5 topics per dag ofzoquote:Op maandag 20 april 2009 16:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom is er ook geen nummering, te confronterend enzo
Ik heb net mijn hetracil ingenomenquote:Op maandag 20 april 2009 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
maar aan de andere kant, als dat mij pienkusjes oplevert gaan jullie maar lekker door
Ik krijg lekker asperges bij mijn ouders vanavondquote:Op maandag 20 april 2009 16:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
blegh curry is zo niet mijn ding
maar als het aan vriendje ligt eten we het elke dag
bleeeeeeeeeeeeegh
Mixen jullie het wel met cocosmelkquote:Op maandag 20 april 2009 16:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
blegh curry is zo niet mijn ding
maar als het aan vriendje ligt eten we het elke dag
bleeeeeeeeeeeeegh
Singles voert dan ook de post lijsten aan geloof ikquote:Op maandag 20 april 2009 16:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom is er ook geen nummering, te confronterend enzo
Ik heb gedacht aan iets nuttigs doen, telt dat ookquote:Op maandag 20 april 2009 16:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf zowaar vandaag overtroffenIk heb wat nuttigs gedaan enzo
quote:
heb nog surinaams over van gisterquote:Op maandag 20 april 2009 16:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik krijg lekker asperges bij mijn ouders vanavond
Jezusquote:Op maandag 20 april 2009 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb net mijn hetracil ingenomen!
1 op de 8 die behandeling nodig heeft?quote:Op maandag 20 april 2009 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb net mijn hetracil ingenomen!
quote:Op maandag 20 april 2009 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks!
Moet zeggen dat ik me hier best vermaak.
Beetje ouwehoeren, beetje zebbrox pesten, beetje faghags of -hats uitzoeken.
Bovendien heb jij helemaal geen tijd om geile mannetjes te meeten. Mits het daarover ging dan.quote:
Tuurlijk telt datquote:Op maandag 20 april 2009 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb gedacht aan iets nuttigs doen, telt dat ook.
dat is juist wat ik echt vies vind kokosquote:
Toen nog wel, ik heb heerlijk getapast met zbbrox. En een andere dame. Maar toen was ie nog niet singlequote:Op maandag 20 april 2009 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bovendien heb jij helemaal geen tijd om geile mannetjes te meeten. Mits het daarover ging dan.
En ik zit nog wel op m'n werkquote:Op maandag 20 april 2009 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb gedacht aan iets nuttigs doen, telt dat ook.
en wij mogen weer niet meegenieten zeker?quote:Op maandag 20 april 2009 16:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben té makkelijk in de zeik te nemen. Teller staat op 2 vandaag
Heerlijk!quote:Op maandag 20 april 2009 16:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is juist wat ik echt vies vind kokos
Omdat er elke keer 1tje bij komtquote:Op maandag 20 april 2009 16:29 schreef Kreator het volgende:
Pien, waarom heb jij eigenlijk 300 foto's in je fobo staan?:
de smaak is niet echt lekker nee, de geur daarintegenquote:Op maandag 20 april 2009 16:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is juist wat ik echt vies vind kokos
hahahaha som heb je van dat soort dagenquote:Op maandag 20 april 2009 16:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben té makkelijk in de zeik te nemen. Teller staat op 2 vandaag
En daarom gaat het tussen ons nooit werken, hoe graag je ook wilt. Dus hou maar op met smeken en bel me niet meer.quote:
Fotosletquote:Op maandag 20 april 2009 16:29 schreef Kreator het volgende:
Pien, waarom heb jij eigenlijk 300 foto's in je fobo staan?:
De geur doet denken aan de smaak, als ik het ruik voel ik bijna die velletjes al tussen mijn tandenquote:Op maandag 20 april 2009 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
de smaak is niet echt lekker nee, de geur daarintegen
Oh, dat was in de tijd dat je nog niet wist dat Krea je wel interessant vond zeker.quote:Op maandag 20 april 2009 16:29 schreef Ripley het volgende:
Toen nog wel, ik heb heerlijk getapast met zbbrox. En een andere dame. Maar toen was ie nog niet single
quote:Op maandag 20 april 2009 16:32 schreef Feitosa het volgende:
Fuck, post ik per ongeluk in het potten en flikkers forum ipv Singles.......![]()
Oequote:
nee hoor, we zijn over genomen!quote:Op maandag 20 april 2009 16:32 schreef Feitosa het volgende:
Fuck, post ik per ongeluk in het potten en flikkers forum ipv Singles.......![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 16:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh, dat was in de tijd dat je nog niet wist dat Krea je wel interessant vond zeker.. Nee, dan snap ik het.
Mijn bovenmenselijke posts en überpersoonlijkheid zijn mijn visitekaartje. Mijn fobo is slechts een bevestiging van mijn superioriteit.quote:
niks nieuws hequote:Op maandag 20 april 2009 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De geur doet denken aan de smaak, als ik het ruik voel ik bijna die velletjes al tussen mijn tanden!
Nopequote:Op maandag 20 april 2009 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
en wij mogen weer niet meegenieten zeker?
Ja mijn collega's lachen zich rot. Om mijquote:Op maandag 20 april 2009 16:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahahaha som heb je van dat soort dagenis toch alleen maar goed voor de werksfeer
Je ziet het bijna niet aan me heurquote:
Rival is genomenquote:Op maandag 20 april 2009 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
nee hoor, we zijn over genomen!
genomen niet te letterlijk nemen aub
Ik vond het wel stoer.quote:Op maandag 20 april 2009 16:34 schreef Ripley het volgende:
Ja, weet je nog? Dat ik zo postte van "Hoi, neuken?" en dat jij toen zei "Nee, dank je"
Wil je met me mee naar het dubbel concert van Jay Brannan en Joshua Radin?quote:Op maandag 20 april 2009 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En daarom gaat het tussen ons nooit werken, hoe graag je ook wilt. Dus hou maar op met smeken en bel me niet meer.
quote:Op maandag 20 april 2009 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je met me mee naar het dubbel concert van Jay Brannan en Joshua Radin?
*LOL*quote:Op maandag 20 april 2009 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
nee hoor, we zijn over genomen!
genomen niet te letterlijk nemen aub
Aha! Betrapt!quote:
Nog nooit van gehoord, wat voor soort muziek is dat?quote:Op maandag 20 april 2009 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je met me mee naar het dubbel concert van Jay Brannan en Joshua Radin?
Trekken, genomen worden. Het begint alsmaar plastischere vormen aan te nemen hierquote:Op maandag 20 april 2009 16:38 schreef Feitosa het volgende:
Mijn pc TREKT het niet meer...............![]()
Nee, jullie noemen alles wat jullie stom vinden gayquote:Op maandag 20 april 2009 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
"humor"
"wij" hetero mensen hoeven niet overal een eigen naampje van te maken namelijk
Waar ik trouwens een steeds grotere hekel aan krijg.quote:Op maandag 20 april 2009 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, jullie noemen alles wat jullie stom vinden gay.
Wel als het humor is die moet uitdrukken dat we absoluut niet moeten denken dat je gay zou kunnen zijn. Echt niet! Heus!quote:Op maandag 20 april 2009 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
"humor"
quote:Op maandag 20 april 2009 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
gayparadequote:Op maandag 20 april 2009 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik zou best gay kunnen zijn, maar nog steeds niet genomenquote:Op maandag 20 april 2009 16:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel als het humor is die moet uitdrukken dat we absoluut niet moeten denken dat je gay zou kunnen zijn. Echt niet! Heus!
Buk maar even, knulquote:Op maandag 20 april 2009 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou best gay kunnen zijn, maar nog steeds niet genomen
Doeiquote:
En als iedereen nou gewoon Pietje heette, dan had ik geen problemen om namen te onthoudenquote:Op maandag 20 april 2009 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
gayparade![]()
i rest my case!
hadden "jullie" dat gewoon party parade genoemd, oid, dan had ik geen problemen met "jullie"
Uh, het was als iets positiefs bedoelt hoorquote:Op maandag 20 april 2009 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
"humor"
Niet weer deze discussiequote:Op maandag 20 april 2009 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
gayparade![]()
i rest my case!
hadden "jullie" dat gewoon party parade genoemd, oid, dan had ik geen problemen met "jullie"
Het is weer eens wat anders dan een players en snollen topic.quote:Op maandag 20 april 2009 16:32 schreef Feitosa het volgende:
ja dat krijg je als de nichten eenmaal een topic infiltreren.quote:Op maandag 20 april 2009 16:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Trekken, genomen worden. Het begint alsmaar plastischere vormen aan te nemen hier
Je bent zelf een snolquote:Op maandag 20 april 2009 16:47 schreef Howl het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan een players en snollen topic.
Voeg fucken maar aan het lijstje van trekken en genomen worden toe... En toevoegen ook, dat kan ook als homoerotisch gezien worden, en gezien worden ook, voor de voyeuristische medemens!quote:Op maandag 20 april 2009 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja dat krijg je als de nichten eenmaal een topic infiltreren.
Oversexte bende, dat is 't!
PIEN! Ko... fuck doe ik 't weer
Hoezo?quote:
Zeg homo, kom 's van die barricade af!quote:Op maandag 20 april 2009 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voeg fucken maar aan het lijstje van trekken en genomen worden toe... En toevoegen ook, dat kan ook als homoerotisch gezien worden, en gezien worden ook, voor de voyeuristische medemens!
Je vind het gewoon leuk om mij te pestenquote:Op maandag 20 april 2009 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bunch of crazed sex addicts!quote:Op maandag 20 april 2009 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed zo rivalquote:
Nou ik vind die cartoons toch wel getuigen van een gebrek aan respect!quote:Op maandag 20 april 2009 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, het was als iets positiefs bedoelt hoor
Ik kan er wel mee lachen met valse nichten humor van een hetero.
Ik zet mezelf ook wel 's voor schut. Beetje zelfspot moet je hebben, toch?
Mensen die niet tegen een geintje kunnen moeten maar gaan zeiken over deense Cartoons of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aw.....quote:Op maandag 20 april 2009 16:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je vind het gewoon leuk om mij te pesten
Weet je al wat je gaat eten?quote:Op maandag 20 april 2009 16:50 schreef liefie_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&v=Kv6Ewqx3PMs
En als je de jongen herkent als Harry Potter mag je in het hokje nerd.quote:
Ohquote:
Jeej! Ik heb een hokje.quote:Op maandag 20 april 2009 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als je de jongen herkent als Harry Potter mag je in het hokje nerd.
Oh excuus. De zon schijntquote:Op maandag 20 april 2009 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg homo, kom 's van die barricade af!
Je bent TMM niet.
ah, dus die linker gozer is de homo, want die kijkt naar de kleding, merk en herkenning enzoquote:Op maandag 20 april 2009 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo?
Die linker kijkt gewoon wat voor merk het slipje is hoor!
* geeft knuff aan Pien! Kom maar...quote:Op maandag 20 april 2009 16:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je vind het gewoon leuk om mij te pesten
Jeutje ja, nou zie ik 't ookquote:Op maandag 20 april 2009 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mojito-Madness!quote:Op maandag 20 april 2009 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh excuus. De zon schijnt! Heerlijkheid.
[ afbeelding ]
Koude drankjes FTW.
Lol, dat had ik er nog niet eens ingezienquote:Op maandag 20 april 2009 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Harry Potter blond was?quote:Op maandag 20 april 2009 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft het al weer goed gemaakt hoorquote:Op maandag 20 april 2009 16:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ah, dus die linker gozer is de homo, want die kijkt naar de kleding, merk en herkenning enzo
[..]
* geeft knuff aan Pien! Kom maar...
Nee, hij is het zelfsquote:Op maandag 20 april 2009 16:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lol, dat had ik er nog niet eens ingezien
Maar ja, hij lijkt er wel wat op
Kijk. Jij snapt 't!quote:Op maandag 20 april 2009 16:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ah, dus die linker gozer is de homo, want die kijkt naar de kleding, merk en herkenning enzo
quote:[..]
* geeft knuff aan Pien! Kom maar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
dat IS 'm ookquote:Op maandag 20 april 2009 16:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lol, dat had ik er nog niet eens ingezien
Maar ja, hij lijkt er wel wat op
Die of een Caipirinhaquote:
Zeg ik heb eigenlijk nog nooit een foto van jou gezienquote:
Ang3l wil heel graag bewijzen dat ie een nerd is , zo te zien.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik dácht net nog dat je het had goedgemaakt met me, maar begin nu toch te twijfelen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ow...quote:Op maandag 20 april 2009 16:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, hij is het zelfs
Daniel Radcliffe in Equis
quote:Op maandag 20 april 2009 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk. Jij snapt 't!
[..]Mijn gaydar werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Ik ga heel fout met een vriendin deze week Sex & The City kijken en Cosmopolitans mixenquote:
En sowieso vertrouw ik Ang3l niet...quote:Op maandag 20 april 2009 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vertrouw niet in matchmakers die zelf vrijgezel zijn.
quote:Op maandag 20 april 2009 16:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeg ik heb eigenlijk nog nooit een foto van jou gezien
Moet je weer de homo uit gaan hangenquote:Op maandag 20 april 2009 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga heel fout met een vriendin deze week Sex & The City kijken en Cosmopolitans mixen
Als DAT geen hokje is dan weet ik 't ook niet meer hoor. Ik voldoe in 1x aan mijn hokjesquota van 2009!
Ja dat is zoiets als Oprah die dieetadvies geeft!quote:Op maandag 20 april 2009 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vertrouw niet in matchmakers die zelf vrijgezel zijn.
ik heb zo juist virendje met een boodschappen lijstje weg gestuurdquote:
daar heb je ook nog nooit om gevraagdquote:Op maandag 20 april 2009 16:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeg ik heb eigenlijk nog nooit een foto van jou gezien
Whehe, crossposting!quote:Op maandag 20 april 2009 16:58 schreef zbbrox het volgende:
Wie komt versterken in het heauxmeaux topic?
doe'ns danquote:Op maandag 20 april 2009 17:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
daar heb je ook nog nooit om gevraagd
Lekker!quote:Op maandag 20 april 2009 16:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb zo juist virendje met een boodschappen lijstje weg gestuurd
het word falafel
En dan na negen maanden een [Gedrochten]reeks.quote:
Meer hokjes dan een geruit kladblok!quote:Op maandag 20 april 2009 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga heel fout met een vriendin deze week Sex & The City kijken en Cosmopolitans mixen
Als DAT geen hokje is dan weet ik 't ook niet meer hoor. Ik voldoe in 1x aan mijn hokjesquota van 2009!
waarom zet je dat schuin? is er iets mis met normale mensen?quote:Op maandag 20 april 2009 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet je weer de homo uit gaan hangen. Ging het hier net een normale kant op...
Wat is dat nou voor een opmerking?!quote:Op maandag 20 april 2009 17:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lekker!
Kan vriendje wel boodschappen doen?
Zolang het maar geen burberry isquote:Op maandag 20 april 2009 17:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Meer hokjes dan een geruit kladblok!
Neequote:Op maandag 20 april 2009 17:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lekker!
Kan vriendje wel boodschappen doen?
Met sommigenquote:Op maandag 20 april 2009 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
waarom zet je dat schuin? is er iets mis met normale mensen?
na 9 maanden drachtig zijn hebben wij een prachtig reekske geworpenquote:Op maandag 20 april 2009 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan na negen maanden een [Gedrochten]reeks.
Serieus Q er is een geheim stelletjequote:Op maandag 20 april 2009 17:01 schreef Q. het volgende:
Wie PMt me de laatste updates / roddels even?
Nee, joh, je mag zelf je kladblok uitkiezenquote:
Mannen kunnen geen boodschappen doen enzoquote:Op maandag 20 april 2009 17:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een opmerking?!
Eentje maar? Had toch wel verwacht dat er wel zo'n 3 a 4 geheime stelletjes zouden zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Serieus Q er is een geheim stelletje
een terrechte want mn lief is een schaapquote:Op maandag 20 april 2009 17:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, joh, je mag zelf je kladblok uitkiezen
Jij bent zelfs bij mij thuis geweest!quote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Q.! Die ken ik! Daar heb ik cadeau's voor gekocht en van gekregen!
Hij is zwakzinnig?quote:Op maandag 20 april 2009 17:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee
maar hij heeft een duidelijk lijstje en een telefoon met internet
waarschijnlijk is ie over 5 minuten online om te vragen welke kaas dan en waar die ligt
ik dacht dat dat alleen bij bepaalde culturen geaccepteerd werd?quote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
een terrechte want mn lief is een schaap
Misschien is dat ook wel, maar geheim enzo...quote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Eentje maar? Had toch wel verwacht dat er wel zo'n 3 a 4 geheime stelletjes zouden zijn..
quote:Op maandag 20 april 2009 17:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2009 17:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee
maar hij heeft een duidelijk lijstje en een telefoon met internet
waarschijnlijk is ie over 5 minuten online om te vragen welke kaas dan en waar die ligt
Echt? welke dan?quote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Eentje maar? Had toch wel verwacht dat er wel zo'n 3 a 4 geheime stelletjes zouden zijn..
quote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mannen kunnen geen boodschappen doen enzo
Ik ook niet. Zo om half naar huis en nog lekker van het zonnetje genietenquote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig
Ow mensen... ik heb echt geen zin meer!
zoek maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Generaliseren FTW!quote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mannen kunnen geen boodschappen doen enzo
die zijn er ook. maar dat is geheimquote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Okquote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
een terrechte want mn lief is een schaap
Je bent wel ERG vaak geroepen vandaag he?quote:
Blijft akelig stil.quote:
zit me niet zo te mindfucken Qquote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee dan begint er een spiertje te trekken in mn oorquote:Op maandag 20 april 2009 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent wel ERG vaak geroepen vandaag he?
Voel je dat dan ook, als een soort Calling?
Dat je neus gaat tingelen of zo, of een rilling... en dat je denkt: Godsamme ze roepen weer
morgen rel ik gezellig met je meequote:Op maandag 20 april 2009 17:08 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Blijft akelig stil.
Denk dat ik er alleen voor sta. *Gulp!*
Kom maar bij tante ripley hoor, popjequote:Op maandag 20 april 2009 17:08 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Blijft akelig stil.
Denk dat ik er alleen voor sta. *Gulp!*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
Tapaschatjesaunaquote:Op maandag 20 april 2009 17:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kom maar bij tante ripley hoor, popje
Als je ergens gaat rellen dan wil ik wel weten waarquote:
aan mn snor te zien ben ik sowieso minstens turks dus jaquote:Op maandag 20 april 2009 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik dacht dat dat alleen bij bepaalde culturen geaccepteerd werd?
O kut, hokje hokje! Burberry attack!!!!
Ik zag het ja.quote:
ja daar moest ik ook aan denken, aan je gulp.quote:Denk dat ik er alleen voor sta. *Gulp!*
Fijne avond!quote:Op maandag 20 april 2009 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
morgen rel ik gezellig met je mee
ciao mensen! ik hou het voor de zekerheid maar gewoon op
Faghag Ripley en haar protegee bedoel je!quote:Op maandag 20 april 2009 17:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kom maar bij tante ripley hoor, popje
quote:Op maandag 20 april 2009 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
morgen rel ik gezellig met je mee
ciao mensen! ik hou het voor de zekerheid maar gewoon op
Ajuusquote:Op maandag 20 april 2009 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga de hond uitlaten en de computer uitzetten! Ajuuuu, normale mensen!
Whehequote:Op maandag 20 april 2009 17:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aan mn snor te zien ben ik sowieso minstens turks dus ja
Ik dacht ik zeg geen 'Slik!'quote:Op maandag 20 april 2009 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag het ja.
[..]
ja daar moest ik ook aan denken, aan je gulp.
He gopdverdomme Angel hou nou 's op.
[MMH modus]Was dat nou nodiiiiiig? [/MMH modus]
Ik vidn overal wel wat schunnigs op hoorquote:
Dat wilde ik net zeggenquote:Op maandag 20 april 2009 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vidn overal wel wat schunnigs op hoor
Gevaarlijke beslissingquote:Op maandag 20 april 2009 17:16 schreef Ang3l het volgende:
Zeg singles, ik ga jullie verlaten. Ik laat het koninkrijk even aan jullie over en rij naar huis in mijn knalkanariegele koetsje
(wat wil zeggen dat ik over zo'n 20 min weer keihard terugkom om het koninkrijk te verdedigen!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |