quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 15:49 schreef Carooltje79 het volgende:
nou ik ben hier weg.... ff frisse lucht happen
doegggie
quote:
Als jij een directe aanval op mij doet is dat niet zoo heel gek he "niet zo liefie_"quote:Op maandag 20 april 2009 15:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat meteen in de aanval proberen te gaan word nogal oud box
maar wat jij wil
Nou ja, als jij hem zat wil voerren.. Ik hou je niet tegen hoor. Met niemand bedoel ik eigenlijk alleen mezelf. Ietwat overdreven vrees ikquote:
Waarschijnlijk wel in het Gay topic. volgens mij was dat er namelijk op Fok!quote:Op maandag 20 april 2009 15:56 schreef mrbox het volgende:
Niet iedereen is zo thuis in de gay en lesbo scene
Jij voert jezelf altijd al zat.quote:Op maandag 20 april 2009 15:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja, als jij hem zat wil voerren.. Ik hou je niet tegen hoor. Met niemand bedoel ik eigenlijk alleen mezelf. Ietwat overdreven vrees ik
Er is een homo-topic en een lesbo-topic ja.quote:Op maandag 20 april 2009 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel in het Gay topic. volgens mij was dat er namelijk op Fok!
Niemand?quote:
* zbbrox schuift roseetje naar Riplief (in een karaokebar)quote:Op maandag 20 april 2009 15:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Schuif maar door naar mij dan, zbbrox
In je moving castle?quote:
het was niet bedoeld als een directe aanval, maar je bent nogal snel op je teentjes getrapt dat had ik moeten wetenquote:Op maandag 20 april 2009 15:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als jij een directe aanval op mij doet is dat niet zoo heel gek he "niet zo liefie_"![]()
maar zoals je ziet zijn er gewoon meer mensen die niet weten wat een faghag is. Niet iedereen is zo thuis in de gay en lesbo scene
Singles, ook een hokje? toch niet zo getverdemme?quote:Op maandag 20 april 2009 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een homo-topic en een lesbo-topic ja.
Getverdemme, hokjes!
Heb het al gevonden ja maar goed dan nog vind ik het niet zo heel vreemd dat ik die term ff niet wistquote:Op maandag 20 april 2009 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel in het Gay topic. volgens mij was dat er namelijk op Fok!
pffffffffff... Ik weet wie het zegt. Laten we het daar maar op houdenquote:Op maandag 20 april 2009 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij voert jezelf altijd al zat.
Daar hoeven wij mannen geheel niets aan te doen.
Dat is lekker goedkoop.
Oei, maakt dat jou een goedkoop wijf?
*duikt weg*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |